spotřeba oleje
To je pravda muj mrtvej motor v Kappě v bazaru u totálně zamrzlýho auta v -15C po donesení baterky taky okamžítě naskočil , a to už motor musel bejt dost načnutej a chytala a už zase chytá bez problémů.
Hlava byla prasklá na třech místech a vypálený díry mezi ventily.
Motor zkolaboval až při první opravdu delší cestě v německu.
Hlava byla prasklá na třech místech a vypálený díry mezi ventily.
Motor zkolaboval až při první opravdu delší cestě v německu.
BMW x Lancia
Je to jak pises BMW ma u nas vetsi image nez Lancia. Kdo ma BMW a je jedno, jestli je to 1,6 nebo 2,8 je nadclovek. Velmi me bavi protahle obliceje kamaradu, kteri vlastni BMW nebo neco made in Germany, a zbytek sveta je pro ne srot, o italech se radsi ani nebavi neb jsou to supersroty, ale co je zajimavy, ze dostanou velky vyprask prave od HF-ka, ktere si na nic nehraje. Co se tyce naftaku, ale obecne vsech turbomotoru, zadny honeni za studena, pokud nemate budik na teplotu oleje, tak verte, ze voda muze mit uz klidne 80°C a olej ma jen neco kolem 40°C. Pekne v klidu ujet i 10km a az potom muzes prikladat pod kotel, to samy plati pro dojizdeni, pekne nechat motor dojet bez zatizeni. Pokud meni tvuj otec polosyntetiku po 9kkm tak si ten motor doslova uziva. Podle katalogu tam myslim je predepsany mineral. Jak pises o tvych problemech asi to nebude tak vazny, teda jestli motoru nedavas nejaky extra kapky, videl bych to na kontrolu zhavicu. BMW 2,5 TD je taky pekny drzak akorat nesmis jezdit jak magor.
Já znám dva lidi,kteří mají bavora2,5TD a oba mají pořád problémy s motorem. Můj další kámoš má škaredé a roztřepané bávo 1,8 - ale je in protože má bavora. Je pravda že Lancia si na nic nehraje - prostě je taková jaká je. HF-ka jsou skvělé - kdo by to řek třeba do 1.6 turbo. Problémy s olejem jsou jen u aut zanedbaných - a to nemusí být jen lancie ale všechny auta. Těsnění prostě časem těsnit přestanou. A co se týče Lancií(Delta, Prisma,Dedra), tak přetěsnění je za směšnou cenu.
No...ac mam rad Lancie....zvlast tu svoji ,tak musim priznat ze pokud se svezu v tatikovym BMW,tak to je zazitek.....je to jako kdyz prejdete ze Skody 120 do Dedry....dalsi stupen.....je to neco genialniho.....to ticho to pohodli.....neni to takovej dravec ...verim ze by jste mu s vasima HF natrhli ten jeho nemeckej zadek ale co se tyce jizdniho komfortu...neda se porovnat...pro upresneni...mame BMW 525 TDS r.v.97
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
pockej ja te na srazu svezu , bracha ma taky bmw 525 tds a kdyz jedu z jeho autem tak mi to pripada to bawo hrozne tezkopadny oproti tomu mymu. a kdyz srovnam ceny aut? tak on za to dal loni 200 tis a ma rok 95 a ja sem to bral letos mam rok 96 a cena 79 tis. to mluvi samo za sebe
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
olej
čau,mám taky 2 litrovou themu a taky mi žere olej.tak půl litru na 1000 km.i to je dost....motor,který je v pořádku prakticky nedolíváš.ještě jsem se na to díval,ale jsem přesvědčený,že to budou popraskané guferka na ventilech.nevím,kolik máš najeto,ale pokud to bude do 200000 km,měl by být zbytek motoru relativně v pořádku-pokud byl měněný olej.ty guferka prostě odejdou stářím.měl jsem fiata argentu a bylo to to samé.moje thema je 16-ti ventil a jedno guferko stojí 20kč.na tu tvou to dražší nebude.nejhorší je ta práce...