vstrikovani dusiku
je to dobra vec.navisi ti to vykon od 50-200 koni,podle zvoleni typu soustavy.ty si namontujes lahev s oxidem dusnym a jeste od strikovani se privede privod benzinu do trysky spolu s tim dusikem.ta tryska se namontuje nekam pred skrtici klapku.todle je vhodne na sprinty pouziva se to jenom na nejakych 10 vterin. do 50 koni se nemusi upravovat motor kovana klika jine pisty atd.zajdi na stranku www.lexani.cz tam se o tom dozvis vsechno.
- Standa mladší 5
- Příspěvky: 1855
- Registrován: pát bře 25, 2005 21:44
- Bydliště: Praha 9
No mě tohle přijde jako z růžovýho světa... Na co potřebuješ strkat další desetitisíce do auta.. Jen proto, abys někde na nějakým Tuningovým srazu byl za machra? Navic už takhle má ten přední náhon celkem problémy přenášet ten výkon, na tohle by byla vhodnější čtyřkolka, už takhle je to palička pneumatik. Nemám v úmyslu se do nikoho navážet. Pokud Ti dobrej pocit z toho, že si s Nitrem porazil někoho bez nitra a bez turba, stojí za tu investici... Navíc jak je to s životností celýho hnacího ústrojí?? No ale proč ne, asi na to máš a stojí Ti to za to. Každopádně až to bude v autě, tak chceme svézt
Pokud už bych se rozhodl, že si chci ničit motor za takovou vysokou cenu, radši bych šel do čipu, tohle navýšení výkonu aspoň využiješ i na běžné silnici a ne jen na letišti. Na letiště se člověk dostane párkrát, zatímco na semaforech je každou chvíli
Jestli chceš vyšší výkon, tak prodej auto, přihoď k tomu ty peníze rezervované na nitro, kup si novější Deltu se silnějším motorem, udělej pár menších úprav a dostaneš se na 200 koní (např. jako Tomáš).
Jestli chceš vyšší výkon, tak prodej auto, přihoď k tomu ty peníze rezervované na nitro, kup si novější Deltu se silnějším motorem, udělej pár menších úprav a dostaneš se na 200 koní (např. jako Tomáš).
No Dane nevím . Karel přeci má to samý jako ty, jen navíc v pětidvéři a o maličko starší. Na autě už spoustu věcí udělal, stálo ho to asi i dost snahy a peněz a myslím že nehledě na to, že by o tohle všechno přišel, tak by si koupí nějaký 98/99 tolik nepolepšil.. Takovej rozdíl na dynamice to asi nebude, jen v RV, ve výbavě.. O to asi Karlovi tolik nejde. Navíc novější 5dv. neseženeš.. Tomáš nemá žádný úpravy, je to čistá série. Ale máš pravdu že čip by byl použitelnej i při běžným ježdění. Na druhou stranu čipem nezískáš to, co nitrem a o to Karlovi asi jde...