vstrikovani dusiku
kdybych mel vic penez tak bych lancii prodal a koupil bych si nissan 350z to ma asi 221kw.ale tolik penez nemam.chci tu mou lancii nadupat tak 250-300ps neni machrovyna si koupit auto za milion ale poradne ho upravit.uvidim jak se my to podari. ted my moc nechyby na sprintech s bmw m3 o auto me udela.uz mam zatim 1 trofej:2 misto na 400m nad 2 litry.
Nissan 350Z má asi 208 kW, tedy 280 koní. Motor vydrží desetitisíce kilometrů i při občasném ježdění sprintů. Myslím, že s lehkými úpravami (filtr - chip - výfuk) může mít nějakých 320, 330 koní a furt bude v pohodě.
Naproti tomu při amatérským roubování NoS na motor Lancie je velmi reálná situace, že bude třeba po jízdě sbírat kusy motoru po ranveji letiště. Někomu to ovšem nevadí a pokusničí rád...
Naproti tomu při amatérským roubování NoS na motor Lancie je velmi reálná situace, že bude třeba po jízdě sbírat kusy motoru po ranveji letiště. Někomu to ovšem nevadí a pokusničí rád...
Honzo, promiň, ale moc to generalizuješ... Pan češtin trpí hlavně u Karla, jenže ten má v hlavě asi hlavně auta a čeština ho tolik netrápí
Jinak každý se někdy sekne, i Ty (viz např. "pusťe sem")...
A k tematu, Nitro Ti na Lancii udělají podle mě všude, kde ho dávají na jakýkoliv jiný auto, jde jen o to, že se bude krátkodobě vstřikovat dusík, který je velmi chladný a díky kterému se spálí a lépe prohoří větší množství paliva než s vzduchem... Jen je otázka, jestli to blok vydrží (zvlášť pokud jsi už dělal další úpravy)
Jinak každý se někdy sekne, i Ty (viz např. "pusťe sem")...
A k tematu, Nitro Ti na Lancii udělají podle mě všude, kde ho dávají na jakýkoliv jiný auto, jde jen o to, že se bude krátkodobě vstřikovat dusík, který je velmi chladný a díky kterému se spálí a lépe prohoří větší množství paliva než s vzduchem... Jen je otázka, jestli to blok vydrží (zvlášť pokud jsi už dělal další úpravy)
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Velice "zajimava" debata o tom jak odrovnat motor. Ono nejde jen o to nechat si namontovat dusik a hura na sprint a gumujem.... Vsechny soucasti motoru jsou konstruovany tak, aby spolehlive vydrzely bezny maximalni vykon a tocivy moment motoru.
Takove emormni zvyseni vykonu nemuze mot. bez dalsich uprav vydrzet.
Nejvíce pretezovane casti podle me budou : ventily, pisty, pistni cepy, ojnicni loziska, vysoky tlak nemusi vydrzet ani tesneni pod hlavou. Pak spojka nemusi unest tocivy monent zacne klouzat a spali se. Dale taky by se mohla eventuelne natrhnout zkorodovana karoserie
Staci se podivat na napr. na rozdil mezi beznym motorem 1,6 a treba HF turbo: chladic oleje, olejové trysky,ktere oplachují a chladí písty zespodu, navíc mají některe motory vyfukove ventily chlazene sodikem....atd
Dale - do motoru se nepousti dusik N2, ale oxid dusny N2O - rajský plyn...
Cele to funguje nejak tak, ze v motoru se pri vysoke teplote N2O rozlozi na dusik a kyslik, pak dusik funguje jako antidetonační přísada a kyslík podporuje spalování.... Tak to nějak chápu já....více na nejakem webu o problematice N2O..
Pak je asi nutne v okamžiku "zapnuti" N2O upravit předstih, davkovani paliva . . . atd..
Takze zacit pridavat nitro neni jednoduche, a neni to jen o tom nechat si to tam dat. Pokud ovsem nechceme jen zjistit, co ten motor vydrží....
Tak to aspon vidim ja.
Jo, a musim se pridat k cestinarum - ja sice pisu bez hacku a semtam mam preklep, ale ty hrubky, co se tady vyskytuji jsou fakt hrozne. Pridavam se k navrhu, co tady padl o pouzivani kontroly pravopisu
Takove emormni zvyseni vykonu nemuze mot. bez dalsich uprav vydrzet.
Nejvíce pretezovane casti podle me budou : ventily, pisty, pistni cepy, ojnicni loziska, vysoky tlak nemusi vydrzet ani tesneni pod hlavou. Pak spojka nemusi unest tocivy monent zacne klouzat a spali se. Dale taky by se mohla eventuelne natrhnout zkorodovana karoserie
Staci se podivat na napr. na rozdil mezi beznym motorem 1,6 a treba HF turbo: chladic oleje, olejové trysky,ktere oplachují a chladí písty zespodu, navíc mají některe motory vyfukove ventily chlazene sodikem....atd
Dale - do motoru se nepousti dusik N2, ale oxid dusny N2O - rajský plyn...
Cele to funguje nejak tak, ze v motoru se pri vysoke teplote N2O rozlozi na dusik a kyslik, pak dusik funguje jako antidetonační přísada a kyslík podporuje spalování.... Tak to nějak chápu já....více na nejakem webu o problematice N2O..
Pak je asi nutne v okamžiku "zapnuti" N2O upravit předstih, davkovani paliva . . . atd..
Takze zacit pridavat nitro neni jednoduche, a neni to jen o tom nechat si to tam dat. Pokud ovsem nechceme jen zjistit, co ten motor vydrží....
Tak to aspon vidim ja.
Jo, a musim se pridat k cestinarum - ja sice pisu bez hacku a semtam mam preklep, ale ty hrubky, co se tady vyskytuji jsou fakt hrozne. Pridavam se k navrhu, co tady padl o pouzivani kontroly pravopisu
- Standa mladší 5
- Příspěvky: 1855
- Registrován: pát bře 25, 2005 21:44
- Bydliště: Praha 9
se to tu nějak vzdálilo od tématu Já bych teda do NOSu rozhodně nešel,nejde jen o ten systém,aby auto vydrželo,musela by se spousta věcí vyměnit za kvalitnější,od pístů po spojku a to by rozhodně nebylo levné.Proběhl jsem internet a není to zas tak v poho,jak to vypadá,není to tak,že to tam dáš,když potřebuješ zmáčkneš puntík a jedeš.Musel bys překopat řídící jednotku,svody,výfuk,dodržovat určité zákonitosti co se týče otáček,doby atd,jinak si zničíš motor.Howg Jo a ještě poznámka-s kámošem jsme na jakýchsi amerických stránkách našli firmičku,co to montuje do ford mustang a za tu úpravu chtějí 9999 dolarů,paráda,co.Ale máš to se zárukou
Blázne bláznivá, rajský plyn patří do šlehačky, možná puberťákům do plic, ale ne do motoru . Když už nadupat výkon, tak natrvalo. Pokud možná s co nejmenšími následky pro motor. Radši chip, s tím můžeš machrovat alespoň chvili, nebo radši ředit benzín nitrometanem, nestojí tě to žádné počáteční investice a jenom si namícháš pár litrů na sprinty. Chtěl bych vidět ty nažhavené holky na tuningu, jak tě budou obdivovat ve chvíli, kdy budeš chodit s igelitkou po letišti a sbírat písty do sběru! Stojí ti to zato? Radši bych si u auta machrovsky postával a všem kolemjdoucím říkal TOHLE JE LANCIA vy srá.., ne si ničit krásné auto pro pozvednutí svého ega. Kdo v LANCII neseděl stejně nikdy nepochopí o čem je řeč a takovým se můžeš smát, né jim ve smradu z gum ukazovat kdo je lepší!!!