vstrikovani dusiku

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od Dan 1 »

No až se Tomáš podívá na forum, tak nám to může říct. Ale jak jinak by se dostal na takový výkon, kdyby měl sériový motor?

karel 99

#17 Příspěvek od karel 99 »

kdybych mel vic penez tak bych lancii prodal a koupil bych si nissan 350z to ma asi 221kw.ale tolik penez nemam.chci tu mou lancii nadupat tak 250-300ps neni machrovyna si koupit auto za milion ale poradne ho upravit.uvidim jak se my to podari. ted my moc nechyby na sprintech s bmw m3 o auto me udela.uz mam zatim 1 trofej:2 misto na 400m nad 2 litry.

Raptor.1
Příspěvky: 34
Registrován: pon čer 06, 2005 15:45

#18 Příspěvek od Raptor.1 »

Nissan 350Z má asi 208 kW, tedy 280 koní. Motor vydrží desetitisíce kilometrů i při občasném ježdění sprintů. Myslím, že s lehkými úpravami (filtr - chip - výfuk) může mít nějakých 320, 330 koní a furt bude v pohodě.

Naproti tomu při amatérským roubování NoS na motor Lancie je velmi reálná situace, že bude třeba po jízdě sbírat kusy motoru po ranveji letiště. Někomu to ovšem nevadí a pokusničí rád... :wink:

karel 99

#19 Příspěvek od karel 99 »

nerikam ze si to namontuju sam.jenom si to nainstaluju a serizeni a nastaveni si necham udelat ve firme kde tomu rozumy.

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#20 Příspěvek od Honza 2 »

Vím že Diskuze není o češtině ale o Lančiích, ale chlapi - to je teda hrůza. Ani mi to nejde pořádně přečíst, samá hrubka. Máte doma Word?? Tak si tam ty příspěvky piště, pusťte kontrolu pravopisu a pak je tepřiv pusťe sem.. :evil:

Milan 41

#21 Příspěvek od Milan 41 »

Honzo, promiň, ale moc to generalizuješ... Pan češtin trpí hlavně u Karla, jenže ten má v hlavě asi hlavně auta a čeština ho tolik netrápí :-)

Jinak každý se někdy sekne, i Ty (viz např. "pusťe sem")...

A k tematu, Nitro Ti na Lancii udělají podle mě všude, kde ho dávají na jakýkoliv jiný auto, jde jen o to, že se bude krátkodobě vstřikovat dusík, který je velmi chladný a díky kterému se spálí a lépe prohoří větší množství paliva než s vzduchem... Jen je otázka, jestli to blok vydrží (zvlášť pokud jsi už dělal další úpravy)

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

:lol: :lol: jinak ja si zadny upravy nedelal,ale je mi jasny ze nejde o mne 8)
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Martin z Blanska 79

#23 Příspěvek od Martin z Blanska 79 »

Velice "zajimava" debata o tom jak odrovnat motor. Ono nejde jen o to nechat si namontovat dusik a hura na sprint a gumujem.... Vsechny soucasti motoru jsou konstruovany tak, aby spolehlive vydrzely bezny maximalni vykon a tocivy moment motoru.

Takove emormni zvyseni vykonu nemuze mot. bez dalsich uprav vydrzet.
Nejvíce pretezovane casti podle me budou : ventily, pisty, pistni cepy, ojnicni loziska, vysoky tlak nemusi vydrzet ani tesneni pod hlavou. Pak spojka nemusi unest tocivy monent zacne klouzat a spali se. Dale taky by se mohla eventuelne natrhnout zkorodovana karoserie

Staci se podivat na napr. na rozdil mezi beznym motorem 1,6 a treba HF turbo: chladic oleje, olejové trysky,ktere oplachují a chladí písty zespodu, navíc mají některe motory vyfukove ventily chlazene sodikem....atd

Dale - do motoru se nepousti dusik N2, ale oxid dusny N2O - rajský plyn...
Cele to funguje nejak tak, ze v motoru se pri vysoke teplote N2O rozlozi na dusik a kyslik, pak dusik funguje jako antidetonační přísada a kyslík podporuje spalování.... Tak to nějak chápu já....více na nejakem webu o problematice N2O..

Pak je asi nutne v okamžiku "zapnuti" N2O upravit předstih, davkovani paliva . . . atd..

Takze zacit pridavat nitro neni jednoduche, a neni to jen o tom nechat si to tam dat. Pokud ovsem nechceme jen zjistit, co ten motor vydrží....
Tak to aspon vidim ja.

Jo, a musim se pridat k cestinarum - ja sice pisu bez hacku a semtam mam preklep, ale ty hrubky, co se tady vyskytuji jsou fakt hrozne. Pridavam se k navrhu, co tady padl o pouzivani kontroly pravopisu :D

Uživatelský avatar
Standa mladší 5
Příspěvky: 1855
Registrován: pát bře 25, 2005 21:44
Bydliště: Praha 9

#24 Příspěvek od Standa mladší 5 »

No..já teda vim že píšu celkem dost hrozně :D ,ale po ostatních co tu píšou to skoro pokaždý přečtu a nemam s tim problém :wink: .........Ale už se těšim na tu Mimoň,jestli tam někdo to nitro bude mít,tak chci vidět,jak to poletí :lol: .....A vůbec se tam těšim na všechno :)

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#25 Příspěvek od Honza 2 »

Připouštím že i já občas seknu nějakou tu hrubku či jako v tomto případě prostě překlep - to se prostě může stát každýmu a kamenovat ho nebudem. Ale když se podaří ve třech řádkách udělat x hrubek, to je fakt síla. Žádný generalizování ale nějakou úroveň by to přeci míti mělo. Takže tak. :twisted:

Uživatelský avatar
Jirka 18
Příspěvky: 4639
Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Bydliště: hnedka u Benešova

#26 Příspěvek od Jirka 18 »

se to tu nějak vzdálilo od tématu :lol: Já bych teda do NOSu rozhodně nešel,nejde jen o ten systém,aby auto vydrželo,musela by se spousta věcí vyměnit za kvalitnější,od pístů po spojku a to by rozhodně nebylo levné.Proběhl jsem internet a není to zas tak v poho,jak to vypadá,není to tak,že to tam dáš,když potřebuješ zmáčkneš puntík a jedeš.Musel bys překopat řídící jednotku,svody,výfuk,dodržovat určité zákonitosti co se týče otáček,doby atd,jinak si zničíš motor.Howg :) Jo a ještě poznámka-s kámošem jsme na jakýchsi amerických stránkách našli firmičku,co to montuje do ford mustang a za tu úpravu chtějí 9999 dolarů,paráda,co.Ale máš to se zárukou :wink:

Uživatelský avatar
Pavel 37
Příspěvky: 455
Registrován: čtv čer 16, 2005 22:23
Bydliště: Nové Hrady

#27 Příspěvek od Pavel 37 »

Souhlasím s Jirkou Nitro fakt asi ne ty prachy okolo a pak jestli to ten motor přežije. NITRO NE VELKEJ RYSK

Vít 50
Příspěvky: 79
Registrován: pon črc 18, 2005 19:00
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

#28 Příspěvek od Vít 50 »

Blázne bláznivá, rajský plyn patří do šlehačky, možná puberťákům do plic, ale ne do motoru :lol: . Když už nadupat výkon, tak natrvalo. Pokud možná s co nejmenšími následky pro motor. Radši chip, s tím můžeš machrovat alespoň chvili, nebo radši ředit benzín nitrometanem, nestojí tě to žádné počáteční investice a jenom si namícháš pár litrů na sprinty. Chtěl bych vidět ty nažhavené holky na tuningu, jak tě budou obdivovat ve chvíli, kdy budeš chodit s igelitkou po letišti a sbírat písty do sběru! Stojí ti to zato? Radši bych si u auta machrovsky postával a všem kolemjdoucím říkal TOHLE JE LANCIA vy srá.., ne si ničit krásné auto pro pozvednutí svého ega. Kdo v LANCII neseděl stejně nikdy nepochopí o čem je řeč a takovým se můžeš smát, né jim ve smradu z gum ukazovat kdo je lepší!!!

Odpovědět