svody

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Návštěvník

svody

#1 Příspěvek od Návštěvník »

cau. nevite kde by se daly koupit nerezove svody k turbu na motor 2,0 16v.od supersprintu stoji 40 000kc.to je pekny ranec.diky karel

Martin 4

Re: svody

#2 Příspěvek od Martin 4 »

Anonymous píše:cau. nevite kde by se daly koupit nerezove svody k turbu na motor 2,0 16v.od supersprintu stoji 40 000kc.to je pekny ranec.diky karel

Svody tusim nekdo nabizel i v CR, jinak zkus mrknout treba na - http://www.speedshop.ch/lancia.htm
Pocitej, ale ze budes muset udelat nejak odstineni od vodniho chladice jinak ti v zacpe vyvre voda. :wink:

Návštěvník

#3 Příspěvek od Návštěvník »

dik za odkaz jsou tam dobry veci ale nejsou tam ceny.
ta zluta delta to je moje.jsem clen klubu.nezobrazuje se my jmeno nevim proc

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#4 Příspěvek od Honza 2 »

Musíš se přihlásit..

Uživatelský avatar
Jirka 18
Příspěvky: 4638
Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Bydliště: hnedka u Benešova

#5 Příspěvek od Jirka 18 »

mám obavu,že nerezový svody a vůbec takový věci nějak levně nezeženeš,je to jen o penězích.Leda že si seženeš rozměry,šikovnýho svářeče,pár metrů nerezových trubek a můžeš to vyrobit odpředu do zádu :wink:

Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Richie 10 »

na masinu by me prisli na 20 tis.....tak na auto to bude asi vic...nerez je kurevsky drahej....
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

#7 Příspěvek od Dresik 28 »

no mám kamaráda a ten si je vážně udělal sám doma-je holt šikovnej :wink:
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

krosmen
Příspěvky: 116
Registrován: pon kvě 23, 2005 19:02
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od krosmen »

taky sem řešil jak na svody a s člověkem se kterým řešim věci ohledně úprav mě ujistil,že svody u turbomotoru nejsou důežité a mají minimální vliv na funkci turba jako takového.Zabývá se úpravami dost dlouhou dobu a má dost výkoné mitsu eclipse GSX má v něm přes 500 koní.....Říkal že experimentovali se svodama na brzdě a došli k závěru,že neí znatelný rozdím mezi serii a svodama se stejnou délkou větví nebo s větším průměrem.....
Z mýho hlediska sem je s ohledem na cenu zavrhnul....jedině že by mněl někdo ohýbačku na tenkostěný trubky s malým průměrem a u něj by se naohýbaly a svařily....
Větší efekt má výfuk za turbem,kde jakákoliv překážka brání rychlému nástupu turba a jeho max otáčkách=větší tlak.
Lepší je použití vysokoprůchozího výfuku za použití expanzních průchozích tlumičů,které plyny nezbrzdí ale utlumí zvuk...Na výfuk se chystám,pak napíšu poznatky a natočim video a dám ho sem....

Odpovědět