Dělaji se někde v česku tlakové zkoušky bloku motoru?

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Odpovědět
Zpráva
Autor
jarin

Dělaji se někde v česku tlakové zkoušky bloku motoru?

#1 Příspěvek od jarin »

Všichni mi řikaji že se to nikde neděla jen u vyrobce.jestli o někom víte budu vam vděčnej.

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Vždyť to musí být to samý jako u hlavy motoru- zacpat otvory a přitlačit na desku s plošným těsněním a jednou dírou natlakovat chlazení...
xxxx

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělaji se někde v česku tlakové zkoušky bloku motoru?

#3 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

jarin píše:Všichni mi řikaji že se to nikde neděla jen u vyrobce.jestli o někom víte budu vam vděčnej.
hlava je dobra? ze chces tlakovat blok?
mozna by stacilo ho nechat srovnat, ja to delal tenkrat na oplu
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

JARIN

Re: Dělaji se někde v česku tlakové zkoušky bloku motoru?

#4 Příspěvek od JARIN »

Tomáš-Oaza 7 píše:
jarin píše:Všichni mi řikaji že se to nikde neděla jen u vyrobce.jestli o někom víte budu vam vděčnej.
hlava je dobra? ze chces tlakovat blok?
mozna by stacilo ho nechat srovnat, ja to delal tenkrat na oplu
jak sem řek hlava bude asi dobra (to si myslim ja )to se dozvim max zitra jelikož je olej ve vode a ve filtru tak opravdu nevim co stim je tesnenim to nebylo sou to odlišny zavady a rozhodně z toho nechci mit takovou olejničku ted když je to rozdělany tak bych to chtěl pořešit a když se někde tlakujou bloky i když neznam nikoho kdo by to dělal tak bych to jen ze zvědavosti udělal... ALE DO ITALIE STIM NEPUDU :D

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

tady v brne to dela pavlicek v bosonohach :wink:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Bryx 123
Příspěvky: 710
Registrován: stř kvě 03, 2006 17:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Bryx 123 »

Jardo a dokonce by sme do toho brna mohli jet spolu ja mam s oazou taky nejaky reseni :D
L. Thesis V6
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ale myslim si ze kdyz ten motor vykuchas tak je lepsi uz udelat celou go nez jen tlak a pak to tam narvat zpatky
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Bryx 123
Příspěvky: 710
Registrován: stř kvě 03, 2006 17:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Bryx 123 »

ja ti udelam go az budu v brne :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
L. Thesis V6
EX - L. Lybra 2.4jtd Black
EX - 2x HPE 1.6 16V, HPE HF
EX - Fiat Bravo jtd
EX - Opel Kadett GSI 16V , Vectra 2.5 V6 CDX
EX - L. Dedra 2000 Turbo
EX - L. Dedra 1.8 VVTi
EX - L. Dedra 1.6ie

Uživatelský avatar
Jirka 15
Příspěvky: 905
Registrován: úte dub 26, 2005 19:30

#9 Příspěvek od Jirka 15 »

Tomáš-Oaza 7 píše:ale myslim si ze kdyz ten motor vykuchas tak je lepsi uz udelat celou go nez jen tlak a pak to tam narvat zpatky
Nehledě k tomu, že už ti nemusí zpátky sednout kroužky.

Jarin

#10 Příspěvek od Jarin »

Jirka 15 píše:
Tomáš-Oaza 7 píše:ale myslim si ze kdyz ten motor vykuchas tak je lepsi uz udelat celou go nez jen tlak a pak to tam narvat zpatky
Nehledě k tomu, že už ti nemusí zpátky sednout kroužky.
Tak jak jsem pochopil běznejch uniku oleje do vody a do filtru se asi nevyhnu ty auta sou snad na nahodě par vybuchu a maji něco společnyho s olejničkou. :D nevadi budu to asi muset poskladat a jezdit dokud nebube na pořadny go nebo novy auti :wink:

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ono totiz ten blok muze byt prasklej,stejne jak sem mel na te kappe jedne.tlakovat a delat se stim se nevyplati
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

JARIN

#12 Příspěvek od JARIN »

Takže hlava praskla u druhyho válce a turbo je taky K.O. PROBLEM JE VYŘEŠEN ............DIKY ZA RADY

Odpovědět