Over boost u HFka
Mám tu vedle sebe odborníka, koukal se na schéma a radí, aby si odpojil konektor RJ a zkusil otocit klickem. Pokud bude svitit, tak je zkrat někde na kostře a pokud zhasne, tak je chyba v RJ
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
z řj /16/vede drát na 4kolík.konektor 62./ten je u jednotky v tunelu/ a od něj zpátky na ventil.Má barvu šedáčerná.Z tohodle konek./62/z druhé strany vede na kontrolku.Přes kon.pal.přístroje.V celém tomto obvodu je -.Takže pri zap.klíčku naměříš proti + 12V. A jak píše Dresi když odpoj.řj.nesmíš nic naměřit--0V.Když by si naměřil je někde prošvihlý drát na kostru-ten obvod šedočernýho-.
když bude vše v pořadku bude chyba jinde.Jak už jsem psal a nebo si zkratem odčoudil výkonový člen přímo v řj.ale to tu nepořešíme.
když bude vše v pořadku bude chyba jinde.Jak už jsem psal a nebo si zkratem odčoudil výkonový člen přímo v řj.ale to tu nepořešíme.
Naposledy upravil(a) Karel 6 dne čtv zář 25, 2008 19:31, celkem upraveno 1 x.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Bych si dovolil nesohlasit.Ventil i kontrolka jsou napajene z plusove strany a jednotka uzemnuje.Takze pri odpojeni konektoru rj vsude nameri proti kostre 12V.Napajeni ventilu je brano ze stejne pojistky jako vstrik(¨v motorovem prostoru) kontrolka z rozvodu pro palubku. Takze pokud odpoji konektor rj a kontrolka bude svitit tak ma zkrat na kostru.Pokud zhasne odesel vzkonovy clen v jednotce.
Pardon ze jsem vam do toho vstoupil,Dresik byl neoblomny.
Radek
Pardon ze jsem vam do toho vstoupil,Dresik byl neoblomny.
Radek
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
To Karel6:
Dovolím si vyjmout z textu.
V celém tomto obvodu je -.Takže pri zap.klíčku naměříš proti + 12V
Tady ja osobne to chapu tak ze v obvodu je po otoceni klice -.Coz by byla pravda v momente kdy by byl ventil zapnut,coz jestli se nepletu nenastava po otoceni klice nebo mi neco uniklo ve funkci tohoto obtokoveho ventilu?Pokud je ventil vypnut tak musi byt v obvodu +12V(nebo napeti baterie) proti zemi.V pripade mereni dle tveho popisu proti +12V tam nenameri nic(0V).Pokud je ventyl zapnut tak tam take proti +12V nenameri plne napeti,ale napeti -úbytek na spinacím prvku (typicky pri 12V 11,3V)
A jak píše Dresi když odpoj.řj.nesmíš nic naměřit--0V
Tady bych to pochopil tak zes jsi myslel pri mereni proti zemi?Pokud ano tak pri odpojene rj a otocenem klici tam bude napeti baterie.Pokud bys to meril proti +12V svorce tak ano nenameri tam nic.
Pokud se mylim v tvem popisu a myslel jsi to jinak tak se omlouvam jsem profesionalne deformovan.
To Jura 197:
Prosim vysvetli mi cemupak se smejes ?
Radek
Dovolím si vyjmout z textu.
V celém tomto obvodu je -.Takže pri zap.klíčku naměříš proti + 12V
Tady ja osobne to chapu tak ze v obvodu je po otoceni klice -.Coz by byla pravda v momente kdy by byl ventil zapnut,coz jestli se nepletu nenastava po otoceni klice nebo mi neco uniklo ve funkci tohoto obtokoveho ventilu?Pokud je ventil vypnut tak musi byt v obvodu +12V(nebo napeti baterie) proti zemi.V pripade mereni dle tveho popisu proti +12V tam nenameri nic(0V).Pokud je ventyl zapnut tak tam take proti +12V nenameri plne napeti,ale napeti -úbytek na spinacím prvku (typicky pri 12V 11,3V)
A jak píše Dresi když odpoj.řj.nesmíš nic naměřit--0V
Tady bych to pochopil tak zes jsi myslel pri mereni proti zemi?Pokud ano tak pri odpojene rj a otocenem klici tam bude napeti baterie.Pokud bys to meril proti +12V svorce tak ano nenameri tam nic.
Pokud se mylim v tvem popisu a myslel jsi to jinak tak se omlouvam jsem profesionalne deformovan.
To Jura 197:
Prosim vysvetli mi cemupak se smejes ?
Radek
Diky moc vsem za rady. Neskryvam, ze jsem ted trosku zmatenej, ale vse vyzkousim a dam vedet.
Jinak rano jsem pripojil baterku a nastartoval a kontrolka zhasla, ale az po nastartovani, nejsem si ted uz nicim jistej, ale pred tim zhasinala po otocenim klice jeste pred nastartovanim, nebo ne?
Vezmu meridlo a schema na sraz do Doks, treba nekdo pomuze.
Zatim diky.
Jinak rano jsem pripojil baterku a nastartoval a kontrolka zhasla, ale az po nastartovani, nejsem si ted uz nicim jistej, ale pred tim zhasinala po otocenim klice jeste pred nastartovanim, nebo ne?
Vezmu meridlo a schema na sraz do Doks, treba nekdo pomuze.
Zatim diky.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Chapem se dobře.
+ na ventil je stálý.Takže druhá pulka obvodu je -.
Funkce v řj. je po zapnutí klíčku pouští normalně do obvodu - tak ventil sepne.Při startování a běhu motoru přestane řj.propouštět,tak ventil je rozepnutý.
Pak funguje až při splnění podmínek daných v řj./tj,plyn na podlaze,určité otáčky a přetlak v sání/
+ na ventil je stálý.Takže druhá pulka obvodu je -.
Funkce v řj. je po zapnutí klíčku pouští normalně do obvodu - tak ventil sepne.Při startování a běhu motoru přestane řj.propouštět,tak ventil je rozepnutý.
Pak funguje až při splnění podmínek daných v řj./tj,plyn na podlaze,určité otáčky a přetlak v sání/
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
To Karel:
No asi se nechapem dobre. Mam trosku problem s tim jedna strana + druha zakonite -(jak rikam profesionalni deformace), ale Dresik mi zakazal se hadat.
Z druhe strany mam rad polemiku.
Takze jedna vec mi zcela jiste neni jasna a to zpusob regulace obtoku turba timto ventilem.Jestli si dobre vzpominam(a je pravda ze techto motoru a typu rizeni se mi moc pod ruce nedostalo) -budu vychazet tedy ze standartniho rizeni u firmy Weber-Marelli - tak po otoceni klice se provede kratke sepnuti(neco podobneho jako u cerpadla benzinu cca 3s) a pak se ventil rozepne tz. vypne se spinaci prvek v rj ktery ventil uzemnuje. V ten moment bude v celem obvode +12V.
Pak se uz aktivuje jen pri splneni podminek.
Pokud je to zrovna v tomto typu auta a roku vyroby jinak tak se omlouvam a upravim si svou databanku na krku.
To Jura:
ps1.My se nepostuchujem my provadime polemiku nad tematem
ps2.Nechces se k ni pridat z resenim at te nezdrzujem?
Radek
No asi se nechapem dobre. Mam trosku problem s tim jedna strana + druha zakonite -(jak rikam profesionalni deformace), ale Dresik mi zakazal se hadat.
Z druhe strany mam rad polemiku.
Takze jedna vec mi zcela jiste neni jasna a to zpusob regulace obtoku turba timto ventilem.Jestli si dobre vzpominam(a je pravda ze techto motoru a typu rizeni se mi moc pod ruce nedostalo) -budu vychazet tedy ze standartniho rizeni u firmy Weber-Marelli - tak po otoceni klice se provede kratke sepnuti(neco podobneho jako u cerpadla benzinu cca 3s) a pak se ventil rozepne tz. vypne se spinaci prvek v rj ktery ventil uzemnuje. V ten moment bude v celem obvode +12V.
Pak se uz aktivuje jen pri splneni podminek.
Pokud je to zrovna v tomto typu auta a roku vyroby jinak tak se omlouvam a upravim si svou databanku na krku.
To Jura:
ps1.My se nepostuchujem my provadime polemiku nad tematem
ps2.Nechces se k ni pridat z resenim at te nezdrzujem?
Radek