Over boost u HFka

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
Ľuboslav 196
Příspěvky: 118
Registrován: ned pro 17, 2006 21:30
Bydliště: Dolné Kočkovce, Slovensko

#31 Příspěvek od Ľuboslav 196 »

Najlepší over boost je manuálne nastavenie, a to v motorovom priestore, alebo priamo z auta.
FERRARI, ALFA ROMEO, LANCIA.

SZTRAD

#32 Příspěvek od SZTRAD »

Bavime se tady vubec o tom stejnem ventilu?
Radek

Ľuboslav 196
Příspěvky: 118
Registrován: ned pro 17, 2006 21:30
Bydliště: Dolné Kočkovce, Slovensko

#33 Příspěvek od Ľuboslav 196 »

Ano.
FERRARI, ALFA ROMEO, LANCIA.

Uživatelský avatar
Karel 6
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4574
Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Bydliště: Soběslav tel:608853577

#34 Příspěvek od Karel 6 »

No to stím jedna strana sem napsal hodně blbě.Myšleno + část obvodu a - část obv.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě

Uživatelský avatar
Karel 6
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4574
Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Bydliště: Soběslav tel:608853577

#35 Příspěvek od Karel 6 »

ja se nehadam,taky rad polemizuji.A nejlepší polemika je u píva. 8-)
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě

Uživatelský avatar
Jirka 18
Příspěvky: 4638
Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Bydliště: hnedka u Benešova

#36 Příspěvek od Jirka 18 »

Bohužel po tom co jsme Oskarovi na sraze postupně nacpali z mýho auta relátka,řj a ověřili funkčnost ventilu už zbývají jenom nefunkční či zkratované dráty :? :?
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst :-) )
Volvo 740 kombi :-)
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd

Uživatelský avatar
Vladimír 82
Příspěvky: 2861
Registrován: úte lis 22, 2005 17:18
Bydliště: Brněnsko, telefon 603 834 810
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Vladimír 82 »

a nesly by ty draty na zkousku natahnout venkem auta? a je to overeny hned
Lancia Y10

Uživatelský avatar
Oskar 58
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1488
Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Bydliště: Děčín

#38 Příspěvek od Oskar 58 »

Jirka 18 píše:Bohužel po tom co jsme Oskarovi na sraze postupně nacpali z mýho auta relátka,řj a ověřili funkčnost ventilu už zbývají jenom nefunkční či zkratované dráty :? :?
Jo, jo a vetsinu tech dratu "propipali" a ja doma nameril, ze pres ten ventil po zapnuti klicku proud tece, takze pokud je to dratem tak, kterym? :evil:
Jeste bych dodal, ze turbo je taky O.K. neb po odpojeni hadicky od toho ventilu k turbu, to zacalo tlacit az na tech 0.8, ale krasnym regulovanym zpusobem = jen kdyz jsem slap poradne na plyn. A tak se ptam, na co tam ten ventil vubec je? Jasne na ochranu turba a motoru, aby nedochazelo k pretizeni, ale to muzu obstarat i ja ne? Kdyz to nebudu prehanet a po chvili uberu. Nebo jaka jsou dalsi uskali, kdyz tu hadicku necham odpojenou?
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T

SZTRAD

#39 Příspěvek od SZTRAD »

Karel 6 píše:ja se nehadam,taky rad polemizuji.A nejlepší polemika je u píva. 8-)
Bez toho piva by to neslo?
S kym mame pak mluvit my abstinenti(to neni nemoc jen odklon od normalu)
Radek

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#40 Příspěvek od Miky 201 »

SZTRAD píše:to neni nemoc jen odklon od normalu)
Chtel jsi rict "uchylka od normalu", ze? :haha:
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

SZTRAD

#41 Příspěvek od SZTRAD »

Puvodne to tam tak bylo,ale radsi jsem to prepsal.Prece jen jak uchyl se necitim.
Radek

Odpovědět