Ahoj pánové, potřeboval bych poradit ohledně motoru v Kappě 2.0 16VT.
Symptomy:
Lehce nepravidelně houpe volnoběh v rozmezí cca 700 až 900 ot/min
Déle startuje a má tendenci chytat postupně
Při startu když jí nechám vrčet na volnoběh a motor se zahřeje nad 50°C, tak zakouří bíle a smrdí po benzínu, ale obratem to ustane
Při jízdě, když rychle vyřadím spadnou otáčky na 500 ot/min a hned vyskočí zpět na 800ot/min. a drží
Vyměněno:
Kabely, svíčky, cívka (NGK)
Čidlo teploty vody (Hella)
Lambda (NGK)
Váha vzduchu
Regulátor tlaku paliva a vyčištěné vstřiky ( 3x průtok 100% a 1x 95%)
Změřené tlaky ve válcích i test na výfukové spaliny v chladícím okruhu, vše OK
Nějaký typ čím by to mohlo ještě být?
Kappa 16VT problém
Kappa 16VT problém
Supra MKIII Turbo
Delta HPE HF
Kappa 2.0 16V Turbo
Kappa 2.0 20V V.I.S.
Delta HPE HF
Kappa 2.0 16V Turbo
Kappa 2.0 20V V.I.S.
Re: Kappa 16VT problém
Sání,sání a zase sání.Zkontroluj všechny hadičky,klapku a svody od sání k hlavě a hlavně těsnění svodů u hlavy.Dále váha vzduchu a tlak paliva je v pořádku?
Ještě jedna věc.když nastartuješ studený motor,tak na kolik ti vyletí otáčky?Jde slyšet syčení u motorku regulátoru volnoběhu?
Ještě jedna věc.když nastartuješ studený motor,tak na kolik ti vyletí otáčky?Jde slyšet syčení u motorku regulátoru volnoběhu?
Lancia Kappa 2.0-16V turbo
Re: Kappa 16VT problém
Tak máme po čase opět nový problém.....
Dnes proběhla výměna šálků na klice, což proběhlo v pohodě, ale po nastartování to padá do nouzáku, nechápu....
Otáčky nejdou přes 3000, mele se to na volnoběh, háže chybu - engine control...... a střílí do výfuku.
Rozvody jsou nastavené správně
Komprese na všech válcích 11bar
Čidlo teploty vody - prohozeno za jiný kus
Zapalovací cívka - prohozená za jiný kus
Svíčky - kontrola
Váha vzduchu - prohozená za jiný kus
Nějaký tip co by to ještě mohlo dělat, budu vděčný za každou radu
Dnes proběhla výměna šálků na klice, což proběhlo v pohodě, ale po nastartování to padá do nouzáku, nechápu....
Otáčky nejdou přes 3000, mele se to na volnoběh, háže chybu - engine control...... a střílí do výfuku.
Rozvody jsou nastavené správně
Komprese na všech válcích 11bar
Čidlo teploty vody - prohozeno za jiný kus
Zapalovací cívka - prohozená za jiný kus
Svíčky - kontrola
Váha vzduchu - prohozená za jiný kus
Nějaký tip co by to ještě mohlo dělat, budu vděčný za každou radu
Supra MKIII Turbo
Delta HPE HF
Kappa 2.0 16V Turbo
Kappa 2.0 20V V.I.S.
Delta HPE HF
Kappa 2.0 16V Turbo
Kappa 2.0 20V V.I.S.
Re: Kappa 16VT problém
Tak tipoval bych něco, co bylo sundane při výměně těch šál na klice.
Snímač otáček, blbě nasazena řemenice.
Snímač otáček, blbě nasazena řemenice.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Kappa 16VT problém
Vyřešeno pánové u 16vt zřejmě častý problém a sice ozubená řemenice na klice, stačí aby trochu házela a čidlo kliky hlásí kraviny.
Supra MKIII Turbo
Delta HPE HF
Kappa 2.0 16V Turbo
Kappa 2.0 20V V.I.S.
Delta HPE HF
Kappa 2.0 16V Turbo
Kappa 2.0 20V V.I.S.