Čau všichni, chtěl bych se poradit po čem jít. Je to jen drobnost, ale trochu mě rozčiluje. Mám Lancia Lybra 2.4 110kW.
Jsou to dva problémy, které myslím mají ale společné řešení. Nejznatelnější to je při jízdě po dálnici, nejspíš proto, že je motor ve větší zátěži a víc vytočený. Když prudce pustím plyn nebo naopak na něj prudce šlápnu, tak se ozve taková tupá rána a trochu to cukne autem. Když pouštím nebo přidávám plyn plynule, tak je to úplně bez problému. Stejně tak při přeřazování, pokud se na to nesoustředím, tak dojde ke stejnému rázu při pouštění a šlapání na spojku jakmile se motor přes spojku tzv. chytí, dostane do záběru. Když opět pouštím spojku ve spolupráci s plynem plynule, tak je to v pohodě. Spojková sada s dvouhmotou je nová, cca 15tkm. Po ránu to je většinou lepší jak si přes noc všechno na autě sedne, tak to řadí lépe, není to ale vždy pravidlo.
Co myslíte že by to mohlo být? Nějaký silentblok motoru? Převodovky? Něco jiného?
Bouchnutí při přidání, ubrání plynu, neopatrném sešlápnutí a puštění spojky.
Re: Bouchnutí při přidání, ubrání plynu, neopatrném sešlápnutí a puštění spojky.
Nějaký silentblok motoru, Převodovky nebo Něco jiného.
Třeba silenblok na ramenech, čepy, povolené rameno...
Třeba silenblok na ramenech, čepy, povolené rameno...
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Bouchnutí při přidání, ubrání plynu, neopatrném sešlápnutí a puštění spojky.
Stejně tak mi to dělalo teďkom na Kappe, ale stejně jak při prudším řazení, tak na dírách. Byl to čep v rameni.
Ale pokud to boucha jen při řazení, šel bych po nějakém silentu motoru. A co dvouhmota?
Ale pokud to boucha jen při řazení, šel bych po nějakém silentu motoru. A co dvouhmota?