oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Hezký den všem,
přítelkyně naletěla při koupi L delty III, 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw, rok 2011, auto je to krásné, panormatická střecha, výbava super, ale k věci. Po čase zjistila, že začal zlobit motor, tak s tím jela do servisu, tam zjistili, že je to přetočené o 90 tis, soudili jsme se, ale prohráli - promlčeno, podvod se stal, ale prošvihli jsme promlčecí období tečka. Teď je auto nepojízdné.
Je tu někdo kdo by si troufl na to kouknout a opravit nebo říct co s tím, případně nevíte o "novém motoru" ????, nikde nemůžu dohledat cenu zánovního motoru.
Auto nám stojí už rok, čekali jsme na ten soud a je škoda aby jen stálo na parkovišti. Praha a střední Čechy.
Tak jsem se dostal ke zprávě ze servisu, který to diagnostikoval, bohužel ten pán se pak přestěhoval a tím to tenkrát skončilo.
Zpráva zní: Nefuknčí přeplňování, nadměrná kouřivost, dušení motoru.
Dušení motoru, modrý dým z výfuku, podezření na zapečené kroužky motoru - olej zůstává ve
spalovacích komorách.
Díky R.
přítelkyně naletěla při koupi L delty III, 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw, rok 2011, auto je to krásné, panormatická střecha, výbava super, ale k věci. Po čase zjistila, že začal zlobit motor, tak s tím jela do servisu, tam zjistili, že je to přetočené o 90 tis, soudili jsme se, ale prohráli - promlčeno, podvod se stal, ale prošvihli jsme promlčecí období tečka. Teď je auto nepojízdné.
Je tu někdo kdo by si troufl na to kouknout a opravit nebo říct co s tím, případně nevíte o "novém motoru" ????, nikde nemůžu dohledat cenu zánovního motoru.
Auto nám stojí už rok, čekali jsme na ten soud a je škoda aby jen stálo na parkovišti. Praha a střední Čechy.
Tak jsem se dostal ke zprávě ze servisu, který to diagnostikoval, bohužel ten pán se pak přestěhoval a tím to tenkrát skončilo.
Zpráva zní: Nefuknčí přeplňování, nadměrná kouřivost, dušení motoru.
Dušení motoru, modrý dým z výfuku, podezření na zapečené kroužky motoru - olej zůstává ve
spalovacích komorách.
Díky R.
Naposledy upravil(a) Radapada dne stř dub 24, 2019 12:11, celkem upraveno 3 x.
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Bolo by fajn napísať čo s tým je...
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Jenže to právě nevíme, prý údajně turbo nebo vstřiky, ale proto jsem psal kdo umí motory aby řekl co s tím je. Auto přestalo jet a od té doby stojí na parkovišti.
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Dal bych sem i lokalitu, kde to auto je.
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Už jsem to dopsal. Praha a střední Čechy. Ted je na kolínsku.
Naposledy upravil(a) Radapada dne úte dub 23, 2019 15:43, celkem upraveno 1 x.
- Michal 236
- Administrator
- Příspěvky: 1603
- Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
- Bydliště: kolem Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Zkuste ověřené :
https://www.facebook.com/Italmotori/
Italmotori, patří dvěma našim členům. Horní Počernice.
https://www.firmy.cz/detail/2576845-jir ... icany.html
JM Autoslužby, jeden z našich členů. Říčany.
https://www.facebook.com/Italmotori/
Italmotori, patří dvěma našim členům. Horní Počernice.
https://www.firmy.cz/detail/2576845-jir ... icany.html
JM Autoslužby, jeden z našich členů. Říčany.
Naposledy upravil(a) Michal 236 dne úte dub 23, 2019 15:53, celkem upraveno 1 x.
Předseda Lanciaklub.cz
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Díky, taky zkusím
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Tak jsem se dostal ke zprávě ze servisu, který to diagnostikoval, bohužel ten pán se pak přestěhoval a tím to tenkrát skončilo.
Zpráva zní: Nefuknčí přeplňování, nadměrná kouřivost, dušení motoru.
Dušení motoru, modrý dým z výfuku, podezření na zapečené kroužky motoru - olej zůstává ve
spalovacích komorách.
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
To může být jenom jedno z turb.
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Mohlo by to být turbo, zase na druhou starnu, i když jsou tam dvě, tak jsou naopak jednodušší než u jiných aut (nemají žádné naklápěcí lopatky atd.). Jestli jsem to pochopil dobře, tak na ten olej je jen podezření - nebo to bylo ověřeno? Aby se dostal olej z turba do válce, muselo by být plné sání - stačí kouknout do hadic, jestli tam je hodně oleje (trochu mastné budou od přisávání oleje z kliky, ale je to jen lehounký olejový film). Asi bych nejdřív prověřil "levnější" věci. Zkusil bych poklepat gumovou paličkou EGR, nebo ho i vymontovat, jestli není zaseklý v otevřené poloze. Je to občasná bolest tohoto typu EGR. Auto by možná bylo i v nouzáku. Pak může být i zaseklý zpětný ventil u velkého turba - potom by malé turbo nedokázalo dostatečně "natlačit" sání, ale to by asi modře nekouřilo. A samozřejmě vstřiky - to je klasika u každé nafty.
Na samotný motor, jako takový, bych to neviděl - JTD bývají obecně celkem spolehlivé a robustní. Pokud mají rozumnou péči, tak vydrží hodně.
Nepíšeš, jestli je auto v nouzáku - svítí kontrolka motoru?
Samozřejmě diagnostika by mohla napovědět víc.
Na samotný motor, jako takový, bych to neviděl - JTD bývají obecně celkem spolehlivé a robustní. Pokud mají rozumnou péči, tak vydrží hodně.
Nepíšeš, jestli je auto v nouzáku - svítí kontrolka motoru?
Samozřejmě diagnostika by mohla napovědět víc.
Lancia Delta Platino 1,9 JTDm Twin turbo
ex. Lancia Lybra SW 2,4JTD
ex. Fiat Marea TD100
ex. Lancia Lybra SW 2,4JTD
ex. Fiat Marea TD100
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Ahoj, díky za vyčerpávající zprávu, já nejsem odborník, tak hledám rady zkušených tady, auto je přítelkyně, údajně s ním dojela v nouzáku, sehnala pána co jí udělal tu diagnostiku, ale ten pán se pak přestěhoval a auto tam už zůstalo. V nouzáku by snad i dojelo, ale ten servisák prý odpojil hadice a kabely a já nevím jeslti bych byl schopný to pozapojovat jako laik zpátky. Já tam ani nenajdu ten EGR ventil . V imotori mi nabídli, že to mohu dotáhnout k nim, a podívají se mi na to. Ted máme dilema, jestli to neprodat tak jak to je, at si to někdo opraví. Dal jsem inzerát za 65tis v nepojízdném stavu a hned se mi někdo ozval, ale zatím jsem mu nevolal zpátky, nechci se ukvapit a prodat to zbytečně pod cenou.Jarda 357 píše: ↑čtv dub 25, 2019 22:18 Mohlo by to být turbo, zase na druhou starnu, i když jsou tam dvě, tak jsou naopak jednodušší než u jiných aut (nemají žádné naklápěcí lopatky atd.). Jestli jsem to pochopil dobře, tak na ten olej je jen podezření - nebo to bylo ověřeno? Aby se dostal olej z turba do válce, muselo by být plné sání - stačí kouknout do hadic, jestli tam je hodně oleje (trochu mastné budou od přisávání oleje z kliky, ale je to jen lehounký olejový film). Asi bych nejdřív prověřil "levnější" věci. Zkusil bych poklepat gumovou paličkou EGR, nebo ho i vymontovat, jestli není zaseklý v otevřené poloze. Je to občasná bolest tohoto typu EGR. Auto by možná bylo i v nouzáku. Pak může být i zaseklý zpětný ventil u velkého turba - potom by malé turbo nedokázalo dostatečně "natlačit" sání, ale to by asi modře nekouřilo. A samozřejmě vstřiky - to je klasika u každé nafty.
Na samotný motor, jako takový, bych to neviděl - JTD bývají obecně celkem spolehlivé a robustní. Pokud mají rozumnou péči, tak vydrží hodně.
Nepíšeš, jestli je auto v nouzáku - svítí kontrolka motoru?
Samozřejmě diagnostika by mohla napovědět víc.
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Myslíš, že by stálo to za to to nechat opravit? Nerad bych v tom zaučal třeba za 40 tisíc. Je mi to celkem líto, protože auto to je krásné. Pochopil jsem to taky, že to není ověřeno a jen podzření s tím olejem.Radapada píše: ↑pát dub 26, 2019 09:15Ahoj, díky za vyčerpávající zprávu, já nejsem odborník, tak hledám rady zkušených tady, auto je přítelkyně, údajně s ním dojela v nouzáku, sehnala pána co jí udělal tu diagnostiku, ale ten pán se pak přestěhoval a auto tam už zůstalo. V nouzáku by snad i dojelo, ale ten servisák prý odpojil hadice a kabely a já nevím jeslti bych byl schopný to pozapojovat jako laik zpátky. Já tam ani nenajdu ten EGR ventil . V imotori mi nabídli, že to mohu dotáhnout k nim, a podívají se mi na to. Ted máme dilema, jestli to neprodat tak jak to je, at si to někdo opraví. Dal jsem inzerát za 65tis v nepojízdném stavu a hned se mi někdo ozval, ale zatím jsem mu nevolal zpátky, nechci se ukvapit a prodat to zbytečně pod cenou.Jarda 357 píše: ↑čtv dub 25, 2019 22:18 Mohlo by to být turbo, zase na druhou starnu, i když jsou tam dvě, tak jsou naopak jednodušší než u jiných aut (nemají žádné naklápěcí lopatky atd.). Jestli jsem to pochopil dobře, tak na ten olej je jen podezření - nebo to bylo ověřeno? Aby se dostal olej z turba do válce, muselo by být plné sání - stačí kouknout do hadic, jestli tam je hodně oleje (trochu mastné budou od přisávání oleje z kliky, ale je to jen lehounký olejový film). Asi bych nejdřív prověřil "levnější" věci. Zkusil bych poklepat gumovou paličkou EGR, nebo ho i vymontovat, jestli není zaseklý v otevřené poloze. Je to občasná bolest tohoto typu EGR. Auto by možná bylo i v nouzáku. Pak může být i zaseklý zpětný ventil u velkého turba - potom by malé turbo nedokázalo dostatečně "natlačit" sání, ale to by asi modře nekouřilo. A samozřejmě vstřiky - to je klasika u každé nafty.
Na samotný motor, jako takový, bych to neviděl - JTD bývají obecně celkem spolehlivé a robustní. Pokud mají rozumnou péči, tak vydrží hodně.
Nepíšeš, jestli je auto v nouzáku - svítí kontrolka motoru?
Samozřejmě diagnostika by mohla napovědět víc.
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
Opravit jde skoro vřechno, jen jde o to za kolik. Kdyby to bylo EGR tak se to nechá opravit do 5 tisíc. Tady je vidět jak vypadá https://bazar.automedik.cz/AMD5400542477/fiat/bravo
Je na straně u řidiče na rohu pod krytem motoru. Stačí povolit dva šrouby a odpojit konektor a je venku. Neměl by být otevřený. Nevím v jakém stavu je celkově, já osobně bych se snažil alespoň zjistit, kolik by stálo zprovoznění a až pak bych uvažoval o prodeji. Diagnostika nestojí moc (do 500Kč), navíc na ten základ stačí OBD z číny za 5 dolarů a telefon s androidem (pohledej téma Alfa OBD nebo multiecuscan) a pak sem hoď nalezené chyby.
Je na straně u řidiče na rohu pod krytem motoru. Stačí povolit dva šrouby a odpojit konektor a je venku. Neměl by být otevřený. Nevím v jakém stavu je celkově, já osobně bych se snažil alespoň zjistit, kolik by stálo zprovoznění a až pak bych uvažoval o prodeji. Diagnostika nestojí moc (do 500Kč), navíc na ten základ stačí OBD z číny za 5 dolarů a telefon s androidem (pohledej téma Alfa OBD nebo multiecuscan) a pak sem hoď nalezené chyby.
Lancia Delta Platino 1,9 JTDm Twin turbo
ex. Lancia Lybra SW 2,4JTD
ex. Fiat Marea TD100
ex. Lancia Lybra SW 2,4JTD
ex. Fiat Marea TD100
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
TO jsou ty chrochtaci, kdyby ste kupovali benzinove motory tak mate klid od takovych veci
Jinak bych to videl se mrknout do toho sani, videl bych to na repas tech turbin.
Jinak bych to videl se mrknout do toho sani, videl bych to na repas tech turbin.
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: oprava 1.9 JTD Twin Turbo 140 kw
To jo, ale 140kw a 400Nm abys u benzínu pohledal .
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T