Chci si jen potvrdit, jestli si o daném problému myslíte to stejné.
Projevy:
- už cca 2 týdny auto po ránu startuje déle než obvykle
- na první start po ránu je za poslední dny potřeba cca 3-15 pokusů (dnes cca 15x točení po dobu 10 sekund)
- další starty během dne bez problémů
- během startu ráno se nezvedne ručička otáčkoměru = neukazuje nic
(tohle mi kdysi někdo poradil, že pokud je snímač K.O. tak se ručička otáčkoměru při startu ani nehne, zatímco pokud je snímač OK tak se ručička aspoň o 2mm zvedne)
- diagnostika hlásí špatné čidlo otáček
Objednal jsem snímač otáček na klice.
Má na to někdo jiný názor?
P.S. Thesis je miláček takový hodný a nenáročný
Nejde nastartovat - snímač otáček?
Nejde nastartovat - snímač otáček?
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde nastartovat - snímač otáček?
Máš teda kuráž na 15 pokusu startování. Aku ti moc nepoděkuje.
Re: Nejde nastartovat - snímač otáček?
Update - zdá se, že to opravdu byl snímač otáček.
Info - vadný snímač otáček na Lybře se nejspíš projevuje o dost jinak než na Thesisovi. Zatímco Lybra v pohodě nastartuje a pak chcípne při jízdě, tak Thesis nechce moc startovat a měl jsem pocit, že při couvání a parkování občas střelil do výfuku. U Lybry byl volnoběh v pohodě. U Thesise jsem měl o kus horší volnoběh poslední dobou.
Taky to vypadá že Lybra má hallův článek který reaguje na magnet, zatímco u Thesise je možná uvnitř cívka (každopádně při měření jsem zjistili že špička snímače otáček magnetizuje).
Výměna na Thesisovi docela v pohodě, akorát je snímač pod plechovým krytem (tepelný štít) a trošku tam překáží výfuk. Za tepla to nejde dělat.
P.S. Snad bylo špatné startování způsobeno jen tím a ničím dalším
Info - vadný snímač otáček na Lybře se nejspíš projevuje o dost jinak než na Thesisovi. Zatímco Lybra v pohodě nastartuje a pak chcípne při jízdě, tak Thesis nechce moc startovat a měl jsem pocit, že při couvání a parkování občas střelil do výfuku. U Lybry byl volnoběh v pohodě. U Thesise jsem měl o kus horší volnoběh poslední dobou.
Taky to vypadá že Lybra má hallův článek který reaguje na magnet, zatímco u Thesise je možná uvnitř cívka (každopádně při měření jsem zjistili že špička snímače otáček magnetizuje).
Výměna na Thesisovi docela v pohodě, akorát je snímač pod plechovým krytem (tepelný štít) a trošku tam překáží výfuk. Za tepla to nejde dělat.
P.S. Snad bylo špatné startování způsobeno jen tím a ničím dalším
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejde nastartovat - snímač otáček?
Ideální měřit osciloskopem. Jinak záleží který že snímačů je na pochodu. Jeden je jen pro určení začátku vstřikování.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300