Chci se pro jistotu zeptat... Jak má správně fungovat ventil na odsávání olejových par z hlavy motoru?
Dnes jsem totiž zjistil, že mám prasklou hadici mezi hlavou motoru a sáním.
Zajímavé ale je, že to stále saje.
V momentě kdy nastartuju tak to začne přisávat vzduch do sání. Když byla prasklá propojovací hadice, tak to sálo vzduch z prostoru motoru, jinak by to sálo z hlavy motoru.
Přijde mi, že by to nemělo sát hned po startu a mělo by to fungovat až tehdy, když je v hlavě větší tlak olejových par - tak se jakoby odfoukne do sání.
Nebo je to něco o čem nevím, a funguje to ve skutečnosti správně?
Ventil odvětrání hlavy motoru
Ventil odvětrání hlavy motoru
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD