Zdar chlapi, mám několik hloupých dotazů:
Na co je matice na boku druhého dílu výfuku blízko lambdasondy?
Na co je dobrý gumový válec na poloose -nad katem? V eperu tomu říkají pružné spojení...
Kde je umístěn viscodrive?
Díky za know how;-)
kappa VIS vyfuk a poloosa
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: kappa VIS vyfuk a poloosa
matka na výfuku je pro napojení na analyzátor.
guma na poloose je vyvážení a jako tlumič kmitů. Na Kappě jsem nikdy neviděl.A Visko je na výstupu z převodovky za motorem na mezipoloose.
Ten tlumič kmitů se používá u dlouhých poloos co jsou od převodovky rovnou do kola.
guma na poloose je vyvážení a jako tlumič kmitů. Na Kappě jsem nikdy neviděl.A Visko je na výstupu z převodovky za motorem na mezipoloose.
Ten tlumič kmitů se používá u dlouhých poloos co jsou od převodovky rovnou do kola.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: kappa VIS vyfuk a poloosa
Karel 6: Díky já věděl, že budeš vědět
Mám problém, že mi teče olej na výfuk a pak to smrdí do kabiny. Lehce od oleje je převodovka zespodu a i ten válec viscodrivu, který je přesně nad katem...Jsou tam těsnění, která se dají vyměnit bez vyndání převodovky, nebo se to musí celé rozdělat a rozpůlit?
Visco otestuju, že zkusím otočit jedním kolem?
Mám problém, že mi teče olej na výfuk a pak to smrdí do kabiny. Lehce od oleje je převodovka zespodu a i ten válec viscodrivu, který je přesně nad katem...Jsou tam těsnění, která se dají vyměnit bez vyndání převodovky, nebo se to musí celé rozdělat a rozpůlit?
Visco otestuju, že zkusím otočit jedním kolem?