Lybra 1.9 JTD - chip 2017
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
- Bydliště: Chrudim
Lybra 1.9 JTD - chip 2017
Zdravím kolegy, mám aktuálně lybru 2.4 JTD 103 kw/2001 a rád bych totéž, ale novější. JE JICH ALE STRAŠNĚ MÁLO. Tak jsem tady myslím že podrobně pročítal téma čipování. Uvažoval jsem koupit 1.9 JTD 85 kw a čipnout to někde na 100 kw, to by asi bohatě stačilo, mělo by to skoro jako moje stávající a bylo o nějaké kilogramy lehčí, takže by to jelo asi stejně, ale debata o čipování skončila někdy před cca 10 lety. NĚJAKÉ NOVÉ ZKUŠENOSTI A POZNATKY OD TÉ DOBY??? Děkuji všem a omlouvám se, že otvírám již běžící téma znovu
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
ze ctyrvalce chipem petihrnek neudelas...
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
Tak toto si teda zabil. Myslel to asi v kW.
Kód: Vybrat vše
1.9 JTD 8V E3 81/85kW (110/115k) 260N.m 103-110kW (140-150k) 305-350N.m 180€ EGR OFF zdarma
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
- Bydliště: Chrudim
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
TO BY MI BOHATĚ STAČILO, TEĎ JEN MUSÍM KOUPIT AUTO =D> =D> =D> , MÁŠ S TÍM NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI? DÍKY
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
Ja som mal 1.9 77kW v serii a teraz mam 2.4 jtd 110kW.
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
- Bydliště: Chrudim
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
To Ti sice blahopřeju, ale moc mi to nepomůže
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
To mi je jasne. Tieto hodnoty som sem nakopiroval zo stranky kde upravuju hlavne jtdcka.
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
- Bydliště: Chrudim
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
Výkon by stačil, spíš mi šlo o to jestli tady má někdo zkušenost s někým konkrétním, tedy myšleno pozitivní zkušenost, vlastně i negativní - komu se vyhnout. Čipovačů jsou spousty, ale bylo mi řečeno vyhnout se těm co dělají a "umí" všechno. Díky
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
Jednoznacne alfatuning.sk alebo rb-digital.sk su v oblastu fakt TOP na SK! Mozno maju pobocky aj v CZ. Viac pomoct neviem.
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
- Bydliště: Chrudim
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
OK, díky, budu si pamatovat
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
Já se zastanu Richieho, ona je jedna věc špičkový výkon a druhá věc průběh kroutícího momentu (a zvukový projev). A co jsem tady za poslední roky viděl, tak ten pátý válec Ti tam prostě bude časem chybět.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
Moje Lybra 1.9 JTD 77kW měla po výměně jednotky odhadem tak 95kW a jelo to velmi dobře.
Nemám přímé porovnání s 2.4JTD ani data z nějaké brzdy - každopádně ujelo to Marea 1.6 16V 76kW , O1 1.8 20V 92kW, O1 2.0 85kW, Citroen C4 1.6 80kW, O2 2.0Tdi 4x4 103kW... s Passatem Tdi 103kW předohrabem to do trojky drželo krok pak se postupně vzdaloval.
S daným nastavením ujeto asi 70tis. km a nic se nerozsypalo, ale nemohl jsem dát bezmyšlenkovitě cihlu na plyn. Na 4 a 5 rychlostní stupeň jsem musel kolem 2500 otáček povolit o 0,5cm plynový pedál, protože začal dunět setrvačník.
Řekl bych že to bylo vyšponované na maximum, co z toho motoru šlo při sériových komponentách dostat.
Když to člověk dusil v nízkých otáčkách tak to dělalo za autem černé mraky.
Na mokru na trojku ve vhodných otáčkách se odlehčené kolo rozgumovalo.
V mém případě nebylo zvýšení výkonu původně cílem - docela náhodou jsem přišel na to, že předchozí majitel dal do auta jednotku z Fiatu Brava, která sice byla 77kW ale jen 200Nm. Jednou jsem dal číslo jednotky do googlu a našel to. Tak jsem sháněl jednotku s imobilizérem a klíči až jsem jednu koupil. Když jsem to přehodil tak jsem z toho nechápal jak to jelo a jak to reagovalo na plyn.
Jediné co vím bezpečně je, že to nebyla série a kdo do toho sedl, tak se divil jak to jede.
2.4 má určitě lepší zvuk a hezčí chod, ale už je to trochu víc lokomotiva... pokud bych věděl, že mi někdo dokáže dobře chipnout 1.9 klidně bych do toho šel, ale chtěl bych si pohlídat, ať to setrvák přenese, takže určitě aspoň testovací jízda s následným doladěním.
Nemám přímé porovnání s 2.4JTD ani data z nějaké brzdy - každopádně ujelo to Marea 1.6 16V 76kW , O1 1.8 20V 92kW, O1 2.0 85kW, Citroen C4 1.6 80kW, O2 2.0Tdi 4x4 103kW... s Passatem Tdi 103kW předohrabem to do trojky drželo krok pak se postupně vzdaloval.
S daným nastavením ujeto asi 70tis. km a nic se nerozsypalo, ale nemohl jsem dát bezmyšlenkovitě cihlu na plyn. Na 4 a 5 rychlostní stupeň jsem musel kolem 2500 otáček povolit o 0,5cm plynový pedál, protože začal dunět setrvačník.
Řekl bych že to bylo vyšponované na maximum, co z toho motoru šlo při sériových komponentách dostat.
Když to člověk dusil v nízkých otáčkách tak to dělalo za autem černé mraky.
Na mokru na trojku ve vhodných otáčkách se odlehčené kolo rozgumovalo.
V mém případě nebylo zvýšení výkonu původně cílem - docela náhodou jsem přišel na to, že předchozí majitel dal do auta jednotku z Fiatu Brava, která sice byla 77kW ale jen 200Nm. Jednou jsem dal číslo jednotky do googlu a našel to. Tak jsem sháněl jednotku s imobilizérem a klíči až jsem jednu koupil. Když jsem to přehodil tak jsem z toho nechápal jak to jelo a jak to reagovalo na plyn.
Jediné co vím bezpečně je, že to nebyla série a kdo do toho sedl, tak se divil jak to jede.
2.4 má určitě lepší zvuk a hezčí chod, ale už je to trochu víc lokomotiva... pokud bych věděl, že mi někdo dokáže dobře chipnout 1.9 klidně bych do toho šel, ale chtěl bych si pohlídat, ať to setrvák přenese, takže určitě aspoň testovací jízda s následným doladěním.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
- Bydliště: Chrudim
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
Není prioritou čipovat, ale těch cca 100 kw je příjemných a ty 2.4 JTD jsou fakt významně v menšině. Z tý 85 by asi ta 100 neměl být problém. Díky všem za názory
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
alfatuning dělá výborně
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
- Bydliště: Chrudim
Re: Lybra 1.9 JTD - chip 2017
Tak to si budu pamatovat a pokud to dopadne jak plánuju, tak pojedu k nim. Díky