zkusil jsem to měřit za jízdy, chyba vyskočí někdy kolem těch začervenalejch řádků.
může na to někdo kouknout? já jako laik tam pouze vidím výkyv ve fuel pressure regulator (80), což je předpokládám ten drv ventil na vt čerpadle, první věc, co jsem zkoušel vyměnit:
https://drive.google.com/open?id=0B9P3B ... FZpamRfY2s
při druhým pokusu je mi divný, že tu hodnotu vidím předtím víckrát (řádek 33, 44), ale do nouzáku to spadne až někde kolem řádku 52
https://drive.google.com/open?id=0B9P3B ... WtlWHFZRWs
už nevím co dál...
edit: ještě sem našel tohle kurvítko od sudetskýho strejčka:
https://sc02.alicdn.com/kf/HTB145UqNFXX ... -SUITS.jpg
ale dle toho co píšou hýr: https://www.yourmechanic.com/article/p0 ... ahl-walker
to je hodně malá šance že to bude ono. navíc ta matka na tom je tak 26 a to nemám čím povolit
Lybra 2.4jtd 110kw chyba P0191, graf z jízdy
Re: Lybra 2.4jtd 110kw chyba P0191
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.4jtd 110kw chyba P0191, graf z jízdy
Jj výpadky jsou když jednotka otevře regulátor na max. Tedy požaduje vyšší přísun nafty. Opět bych prošel filtr.podávací čerpadlo.
Ta nafta tam podlě mě neteče.
Ta nafta tam podlě mě neteče.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: Lybra 2.4jtd 110kw chyba P0191, graf z jízdy
takže už leda
1) vyčistit palivové čerpadlo
2) zkusit jiný palivový filtr
3) eventuálně z toho rezervního DRV sundat sítko a zkusit to bez něj?
pochopil bych ty výpadky při plným výkonu, jak s tím ale souvisí to delší točení při studených startech? dyž totiž odpojím hadice od filtru a dám tam nějakou petku, pootočím klíčkem do MAR tak normálně čerpadlo začne bez váhání čerpat
1) vyčistit palivové čerpadlo
2) zkusit jiný palivový filtr
3) eventuálně z toho rezervního DRV sundat sítko a zkusit to bez něj?
pochopil bych ty výpadky při plným výkonu, jak s tím ale souvisí to delší točení při studených startech? dyž totiž odpojím hadice od filtru a dám tam nějakou petku, pootočím klíčkem do MAR tak normálně čerpadlo začne bez váhání čerpat
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.4jtd 110kw chyba P0191, graf z jízdy
Ukaž live hodnoty při dlouhém startování. Reálný tlak nafty, drv, otáčky.
Re: Lybra 2.4jtd 110kw chyba P0191, graf z jízdy
Je to videt v tom prvnim excelu. Na zacatku kde je rpm 0 a po nem prislo startovani.
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Re: Lybra 2.4jtd 110kw chyba P0191, graf z jízdy
Ja som mal niečo podobné na alfe tiež 2,4. Keď som tomu šliapol tak väčšinou zdochla. U mňa bol problém vysokotlakové čerpadlo, nedokázalo urobiť vysoký tlak. Po výmene čerpadlá bolo všetko OK.
Lancia Lybra SW executive 2.4JTD 110kW 2002
Lancia Lybra SW lx 2.4JTD 103kW 2000
ex. AR 156 2.4JTD 100kW
ex. 2x Lybra SW 2.4JTD 99KW a 110kW
ex. 3x Delta 1.9TD 66kW
ex. Marea Weekend 1.6 16V
Lancia Lybra SW lx 2.4JTD 103kW 2000
ex. AR 156 2.4JTD 100kW
ex. 2x Lybra SW 2.4JTD 99KW a 110kW
ex. 3x Delta 1.9TD 66kW
ex. Marea Weekend 1.6 16V
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.4jtd 110kw chyba P0191, graf z jízdy
1)Ano, mám pocit (možná si to pletu s něčím jiným) že na něm je také sítko.jardafox píše: ↑čtv bře 23, 2017 16:34 takže už leda
1) vyčistit palivové čerpadlo
2) zkusit jiný palivový filtr
3) eventuálně z toho rezervního DRV sundat sítko a zkusit to bez něj?
pochopil bych ty výpadky při plným výkonu, jak s tím ale souvisí to delší točení při studených startech? dyž totiž odpojím hadice od filtru a dám tam nějakou petku, pootočím klíčkem do MAR tak normálně čerpadlo začne bez váhání čerpat
2)ANO rozhodně, Vzhledem k tomu že to nastalo 200km po výměně. Jistou spojitost v tom vidím
3)Sítko ,pokud v něm není bordel, by mělo normálně pouštět naftu dál. Delší točení při studených startech nevím. Dělá mi to taky.
Jinak když odpojíš hadice tak by to mělo čerpat. Jinak by jsi ani nenastartoval.Otázka jakým tlakem.
Může to být i vysokotlak ale nejlepší je prověřit nejdřív levné věci.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: Lybra 2.4jtd 110kw chyba P0191, graf z jízdy
Mam pocit ze to cerpadlo ma davat 4 bary. Jinak v drv starsim zadny sitko ani neni. Vymenil bych palivac a na drvcku plast a tesneni a na hadicich vsechny sponky za sroubovaci. Pak uz budes muset jit po railu...
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Re: Lybra 2.4jtd 110kw chyba P0191, graf z jízdy
Chapu-li to spravne podle prvniho excelu tak se ti zdaji cca 3s dlouhy start?
Kolik byl prepad na volnobehu a kolik pri zvysenych otackach.
Stalo se mi tu celkem nedavno na superbu 2 ze pri zatezi padal motor do nouzaku na tlak , mel problem stim ze pri vetsim tlaku zacal jeden vstrik vice poustet do prepadu teda spise fungoval jak prutokovy ohrivac . Na vine byl spatne slozeny filtr ktery vlastne nefiltroval. Pana to nakonec stalo 24 tisic za nove vstriky.
U tebe vidim ze regulator jede celkem bez problemu pri normalni jizde, pri zvysenem pozadavku na naftu ale nestaci cerpadlo docilit tlak viz. tebou oznaceny radek 116.
Kdyz neco takoveho logujes je dobre pridat do vyberu i tlak turba a prutok vahu, z tohoto je videt co se delo otacky jsou celkem naprd, jeste ze te napadlo tam dat pozadavek na palivo.
Takze si dovolim trosku zapremyslet(i to se mi stava) jak uz psali predemnou tak nejak to vypada ze cerpadlo neni schopno docilit patricneho prutoku. A tady je vicero moznsti proc bud je problem v cerpadle, nebo ma malo nafty na vtupu nebo ti nekde nafta utika. Mas vicero moznosti jak to hledat nedostatek nafty dohledas budikem na vstupu do cerpadla, utikajici tlak se hleda blbe neb vybaveni neni standartni vybavou servisu. Vykon cerpadla jakbysmet.
No a jen takova hrisna myslenka tlakovy senzor nafty jste zkouseli vymenit jestli nekeca?
Kolik byl prepad na volnobehu a kolik pri zvysenych otackach.
Stalo se mi tu celkem nedavno na superbu 2 ze pri zatezi padal motor do nouzaku na tlak , mel problem stim ze pri vetsim tlaku zacal jeden vstrik vice poustet do prepadu teda spise fungoval jak prutokovy ohrivac . Na vine byl spatne slozeny filtr ktery vlastne nefiltroval. Pana to nakonec stalo 24 tisic za nove vstriky.
U tebe vidim ze regulator jede celkem bez problemu pri normalni jizde, pri zvysenem pozadavku na naftu ale nestaci cerpadlo docilit tlak viz. tebou oznaceny radek 116.
Kdyz neco takoveho logujes je dobre pridat do vyberu i tlak turba a prutok vahu, z tohoto je videt co se delo otacky jsou celkem naprd, jeste ze te napadlo tam dat pozadavek na palivo.
Takze si dovolim trosku zapremyslet(i to se mi stava) jak uz psali predemnou tak nejak to vypada ze cerpadlo neni schopno docilit patricneho prutoku. A tady je vicero moznsti proc bud je problem v cerpadle, nebo ma malo nafty na vtupu nebo ti nekde nafta utika. Mas vicero moznosti jak to hledat nedostatek nafty dohledas budikem na vstupu do cerpadla, utikajici tlak se hleda blbe neb vybaveni neni standartni vybavou servisu. Vykon cerpadla jakbysmet.
No a jen takova hrisna myslenka tlakovy senzor nafty jste zkouseli vymenit jestli nekeca?
Carpe Diem quam minimum credula postero