Delta 1,6 HF turbo
Delta 1,6 HF turbo
Mám takovy problém,syplo se mi turbo,chtěl jsem tam dat z kappy ale to je taky mrtvé.Da se to nahradit nějakým jiným na které by to třeba líp jelo?
Re: Delta 1,6 HF turbo
Nevymyslej hovadiny a nech zrepasovat orginal.
Jinak zadne tam nejde aniz by si musel bastlit.
Vetsi turbo znamena mrtve od spoda, zatah prijde ale dele, dlouho se ni nedeje, ale pak ....
Jinak zadne tam nejde aniz by si musel bastlit.
Vetsi turbo znamena mrtve od spoda, zatah prijde ale dele, dlouho se ni nedeje, ale pak ....
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: Delta 1,6 HF turbo
mi to teď bralo tak cca od 3000 tis
Re: Delta 1,6 HF turbo
a tlacim 1,1 tak by to chtělo ať není to originál tak namáhané
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Delta 1,6 HF turbo
V jakým stavu je zbytek motoru? Tlaky máš změřený?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Delta 1,6 HF turbo
spodek ok,hlava dělaná nedávno,leštěné sání,sací Vacka 2,0 atmo,vstriky myslím průtok 190,ruční regulátor tlaku paliva,turba,silnější čerpadlo,svíčky Denso.
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Delta 1,6 HF turbo
Jde o to aby si nevymýšlel jak tlačit víc do polomrtvýho motoru. Jestli je motor OK tak proč ne, ale osobně bych asi stejně zůstal u originálu. Já už si to moc nepamatuju, ale ono tam taky není moc místa na nějaký velký vymýšlení ne?
Naposledy upravil(a) Harous 239 dne sob led 14, 2017 18:35, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Delta 1,6 HF turbo
no to ne no
Re: Delta 1,6 HF turbo
jak to dopadlo s tím tvým turbem ? já kdysi zkoušel t25 z nissanu a jelo to oproti serii t2 o hodne lépe. vše pasuje až na odvod oleje, nic hrozneho. Ale zátah až u 4 tis. ot. Pak byla možnost ze saabu 9000 taky t25 která má menší výfuk komoru ale na implantaci nedošlo. Vše bylo tak před renovací a nemělo to cenu. Za ty prachy je lepší si připlatit za kuličkáče, gt2554. Tudy jsem šel já, tlak zvládne v klidu 1,5 bar a už od 3400 je plnej a krásně drží až do omezovače. Ale je tam už víc věcí třeba na úpravu a je potřeba upravit jednotku atd. Ale stojí to za to A pak není problém jít přes 200 koníků a 300 Nm
Re: Delta 1,6 HF turbo
Ano, přesně tak to je. Musí si každý rozmyslet co chce. Velké turbo znamená hodně koní, ale ve spodních otáčkách úplně mrtvé. Malé jde krásně odspoda jako moderní diesel, ale vysoké otáčky neudýchá. Rozhodně do benzína nepoužít žádné s variabilitou, který se používá na dieselech.
- Ondrej 107
- Příspěvky: 557
- Registrován: sob bře 04, 2006 23:53
- Bydliště: Trnava, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Delta 1,6 HF turbo
Pěkně zateplený příruby