Zdar prosím o radu mám v TP motor 2.0 114 kw ale reálně je v autě 2.4 129 kw
Kvůli STK jsem dal do auta ŘJ z 2.0 motoru a motor běžel bez zátěže normálně ale zajímal by mě názor někoho moudřejšího co se s motorem děje dík
A taky jestli je reálný projít měřením emisí
Řídící jednotka kappa 2.4 20v
Řídící jednotka kappa 2.4 20v
Lancia Kappa 2.0 20VT
Lancia Kappa 2.4 V.I.S
Lancia Kappa 2.0 lpg
Lancia Kappa 2.4 V.I.S
Lancia Kappa 2.0 lpg
Re: Řídící jednotka kappa 2.4 20v
No tak ono jde taky o to, jak ti bude sedět typ motoru. Byl jsem teď na technické a kontrolovali všechny čísla, která se teď nově i fotí...
Dále metodický pokyn k měření emisí viz http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/F239D8F ... loha_1.doc" onclick="window.open(this.href);return false;
Dále metodický pokyn k měření emisí viz http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/F239D8F ... loha_1.doc" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
Re: Řídící jednotka kappa 2.4 20v
pochybuju, že typ motoru najdou a pokud vůbec, bude vyrezlej... s čímž závisí i zápis do protokulo, kterej už leta dostávám u coupe a Tipa 2l 16V:
typ motoru: vyrezlé číslo, vyzielně motor odpovídá schválenému typu...
řj řešit nikdo nebude a běžet by to mělo v pohodě jen může bejt velkej problém, pokud 2.4 má stejný vstřiky jako 2l... pak řj operuje s jinou dobou vstřiku což se nebude líbit poměru lambda a pístům... motor pojede na chudou směs.. v closed loop režimu je schopna řj něco dorovnat (odchylky +/-20%..pokud to ale bude stále málo, hodí chybu vstřikovacího systému)..což by se nemuselo ani projevit na volnoběhu a v otáčkách při měření emisí...
předstih moc nevadí (pokud je směs OK), vzhledem k podobnosti motoru budou minimální odchylky v předstihovejch mapách..
typ motoru: vyrezlé číslo, vyzielně motor odpovídá schválenému typu...
řj řešit nikdo nebude a běžet by to mělo v pohodě jen může bejt velkej problém, pokud 2.4 má stejný vstřiky jako 2l... pak řj operuje s jinou dobou vstřiku což se nebude líbit poměru lambda a pístům... motor pojede na chudou směs.. v closed loop režimu je schopna řj něco dorovnat (odchylky +/-20%..pokud to ale bude stále málo, hodí chybu vstřikovacího systému)..což by se nemuselo ani projevit na volnoběhu a v otáčkách při měření emisí...
předstih moc nevadí (pokud je směs OK), vzhledem k podobnosti motoru budou minimální odchylky v předstihovejch mapách..
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT