Tak možno je ten šteft len viac zašrobovaný ako má byť.Pepazdepa 408 píše:Takhle rozhodně odtrhnutá hlava nevypadá. Ještě jsem nikdy neviděl, že by měl utrženej šroub ten "náběhovej" úhel, nebo jak se tomu nadává...David-SK píše:...Jedna má bud odtrhnutú hlavu alebo neviem...
Lybra 2.4 JTD 110kW
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
anebo je to nějak smatlaný do kopy
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Tesnenie okolo turba mam objednane. Ked musim dat dole tie zvody vyfukovych plynov kde je upevnene turbo mam rovno objrdnat aj tam nove tesnenie? Alebo to je nejake kovove alebo ake?
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Ano, musí být nové, normálně Ho sezenes. Je z plechu.
Octavia 1.9 tdi 81kw
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
už len ten šrob nejak dostať, M8x57 tam je podla všetkého.Petr 365 píše:Ano, musí být nové, normálně Ho sezenes. Je z plechu.
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Kde zoženiem skrutku s tvrdosťou 10.10? kde a ako to mám hladať? M8x57 najpravdepodobnejsie.Karel 6 píše:normální šroub-tvrdost 10.10 minimálně
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Hledej obchod se spojovací technikou či materiálem. Takový Hornach na šroubky. Až budeš místo silikonu dávat těsnění, podívej se, zdalipak je příruba rovná. Na 1.9 jsme rovněž řešili únik na výstupu z turba, nové těsnění nepomohlo, protože byla uhnutá ve tvaru"U"
forum/download/file.php?id=13334&mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
forum/download/file.php?id=13334&mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
No tak to si ma teraz nepotesil. A ako si potom riesil takyto problem?Baltik 615 píše:Hledej obchod se spojovací technikou či materiálem. Takový Hornach na šroubky. Až budeš místo silikonu dávat těsnění, podívej se, zdalipak je příruba rovná. Na 1.9 jsme rovněž řešili únik na výstupu z turba, nové těsnění nepomohlo, protože byla uhnutá ve tvaru"U"
forum/download/file.php?id=13334&mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Nic strašného. Byli sme na to dva, tak jeden dělal na autě, druhý v dílně jezdil s kolínkem po šmirglu a tak dokola
forum/download/file.php?id=13333&mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
dokud nebyla celá plocha zbroušená. Hlavně najít něco pěkně pevného a rovného, na čem to rovnat.
forum/download/file.php?id=13333&mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
dokud nebyla celá plocha zbroušená. Hlavně najít něco pěkně pevného a rovného, na čem to rovnat.
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
No riadny rozdiel v tom bol teda. kks. Dúfam, že nebudem mať takéto problémy s tým. Ale aké ja mám štastie.Baltik 615 píše:Nic strašného. Byli sme na to dva, tak jeden dělal na autě, druhý v dílně jezdil s kolínkem po šmirglu a tak dokola
forum/download/file.php?id=13333&mode=view" onclick="window.open(this.href);return false;
dokud nebyla celá plocha zbroušená. Hlavně najít něco pěkně pevného a rovného, na čem to rovnat.
Ja som si objednal takúto sadu tesnení.
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Dnes mi prišli tie tesnenia. + Som objednal aj tesnenie pod výfukové zvody, keď už majú ísť dole.
Dnes mi to nedalo a pozrel som sa na ten šteft s ktorým je problém znovu. Na moje počudovanie, netrebalo nič vŕtať ani rozoberať. trčal trošku von takže som poodpajal hadičku podtlaku či čo to ej a na kartrové plyny čo je napojená do obalu vzduchového filtra a mal som tam toľko miesta že som sa tam dostal kombinačkami. Dalo sa chytiť ten šteft a krásne som ho vyšróboval von. je úplne v poriadku, nepoškodený aj závit je ok. Len je kratší ako ten čo tam má byť. Má len 42mm a keď som šublerou premeral otvor tak tam vôjde 57mm dlhý.
Tuším takúto dľžku uvádza aj ePer.
Teraz si myslím, že mi teda zrejme stačí zohnať taký šteft čo má správnu dĺžku alebo tú skrutku tvrdosti 10.10 so správnou dĺžkou a vybavené?!
Tá skrutka s tvrdosťou 10.10 je z akého dôvodu požadovaná? Kvôli vysokej teplote?
A či som to správne pochopil takto nejak to bude označené na tej skrutke ako je tu 8.8?
a ešte jedna otázka, to tesnenie s označením 4 nepatrí naozaj náhodou medzi turbo a výfukové zvody?
Sorry, že som taký otravný, ale neviem kam inde sa obrátiť.
Dnes mi to nedalo a pozrel som sa na ten šteft s ktorým je problém znovu. Na moje počudovanie, netrebalo nič vŕtať ani rozoberať. trčal trošku von takže som poodpajal hadičku podtlaku či čo to ej a na kartrové plyny čo je napojená do obalu vzduchového filtra a mal som tam toľko miesta že som sa tam dostal kombinačkami. Dalo sa chytiť ten šteft a krásne som ho vyšróboval von. je úplne v poriadku, nepoškodený aj závit je ok. Len je kratší ako ten čo tam má byť. Má len 42mm a keď som šublerou premeral otvor tak tam vôjde 57mm dlhý.
Tuším takúto dľžku uvádza aj ePer.
Teraz si myslím, že mi teda zrejme stačí zohnať taký šteft čo má správnu dĺžku alebo tú skrutku tvrdosti 10.10 so správnou dĺžkou a vybavené?!
Tá skrutka s tvrdosťou 10.10 je z akého dôvodu požadovaná? Kvôli vysokej teplote?
A či som to správne pochopil takto nejak to bude označené na tej skrutke ako je tu 8.8?
a ešte jedna otázka, to tesnenie s označením 4 nepatrí naozaj náhodou medzi turbo a výfukové zvody?
Sorry, že som taký otravný, ale neviem kam inde sa obrátiť.
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
áno dej ho mezi svody a turbo
skrutka označená 10.10 je jen o tvrdosti a namáhání-tuto tvrdost použij aby jsi mohldostatečně dotáhnou a pak někdy v budoucnu povolit
skrutka označená 10.10 je jen o tvrdosti a namáhání-tuto tvrdost použij aby jsi mohldostatečně dotáhnou a pak někdy v budoucnu povolit
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Ďakujem za rýchlu odpoveď.Karel 6 píše:áno dej ho mezi svody a turbo
skrutka označená 10.10 je jen o tvrdosti a namáhání-tuto tvrdost použij aby jsi mohldostatečně dotáhnou a pak někdy v budoucnu povolit
Predpokladám, že tesnenie dva pôjde tam kde mi trčí ten silikón?! A kam ide potom jednotka a trojka?
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
no ja si sic myslím že 4 patří mezi turbo a výfuk trubku,ale někdo psal v předcházejících odpovědích že má být mezi svody a turbo(já si myslím že tam žadné být nemá,dosedací plochy jsou broušeny)
ten měď kroužek je bud do prostrední díry těsnění nebo pod průtok šroub přívodu oleje
a ta 1 je as ke kolenu výfuk.části
ten měď kroužek je bud do prostrední díry těsnění nebo pod průtok šroub přívodu oleje
a ta 1 je as ke kolenu výfuk.části
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Jenom taková malá technická... šteft by tam měl bejt proto, protože máš závit z obou stran a matku (a máš víc možností při povolování - ohřátí, povolovací sprej atd). Pokud tam dáš šroub, tak když se zapeče, tak jsi v řiti.David-SK píše:... tak tam vôjde 57mm dlhý.
Takže šteft M10 x 55+9+3+ rezerva =70
Lancia Lybra SW 1,9JTD