Lybra 2.4 JTD 110kW
Lybra 2.4 JTD 110kW
Čaute páni. Dnes som otvoril kapotu a našiel som tam čudne do čierna sfarbenú časť (myslím že to je časť turba) nejaký regulátor?!
Od čoho to môže byť zafúkane sadzou? Výfukové zvody, alebo čo to môže byť? Stretol sa s tým už niekto?
Našiel som aj únik oleja na rôznich častiach motora, držiaky atd. Myslím že pred výmenou oleja budem musieť najskôr prísť na to kde to uniká a únik odstrániť.
Od čoho to môže byť zafúkane sadzou? Výfukové zvody, alebo čo to môže byť? Stretol sa s tým už niekto?
Našiel som aj únik oleja na rôznich častiach motora, držiaky atd. Myslím že pred výmenou oleja budem musieť najskôr prísť na to kde to uniká a únik odstrániť.
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
někde máš netěsnost u výfuku-okolo turba
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Priamo z turbo by to nemalo byť že? Odtiaľ by to nevyfukovalo asi takúto sadzu? či?
Budem to musieť pozrieť čím skorej. Len všetko okolo výfuku mam oplechované pôvodne tak to nevidím, že odkiaľ presne to ide.
Budem to musieť pozrieť čím skorej. Len všetko okolo výfuku mam oplechované pôvodne tak to nevidím, že odkiaľ presne to ide.
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
ale klidně to přímo z turba být může,dokud nesundáš ten krycí plech nebude jasno.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
no budem to musieť pozrieť. Predpokladám že na výfukových zvodoch ako aj na turbe pri uchytení sú nejaké tesnenia a možno tam asi bude prefukovať. Asi že by sa mi tam skrutka povolila je nepravdepodobné že? ešte mám aj únik oleja. spodok motora mám zasraný od oleja dosť ako som dnes pozrel pod auto len tak v rýchlosti. Budem musieť odstrániť aj to, len musím prísť na to odkiaľ to uniká. toto sú fotky ešte z minulého roku:
Mohlo by to byť tesnenie olejovaj vane? Dnes keď som pozrel pod auto tak na tomto držiaku som mal normálnu kvapku oleja. vyznačil som to šípkou.
Bude to beh na dlhú trať, zistiť a odstrániť ten únik oleja?
Mohlo by to byť tesnenie olejovaj vane? Dnes keď som pozrel pod auto tak na tomto držiaku som mal normálnu kvapku oleja. vyznačil som to šípkou.
Bude to beh na dlhú trať, zistiť a odstrániť ten únik oleja?
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
může být lecos,ale vany moc často netečou,většinou olej steče někde od shora
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
ach do čerta. tak to doma asi neopravím sám čo? nemám garáž s jamou. zručný celkom som, len keď som takú opravu ešte nerobil mám pred tým rešpekt.Karel 6 píše:může být lecos,ale vany moc často netečou,většinou olej steče někde od shora
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
pokud nikdo s vanou nic nedělal často neteče. Spíš to bývá těsnění pod ventilovým víkem, ale chce to kouknout odkud přesně to teče :)
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Tak dnes ma po zložení plechového krytu čakalo toto:
Vyzerá to na netestnosť na mieste kde sa turbo spája s výfukovými zvodmi. Teda až som to dobre pomenoval.
Držia to spolu 4 skrutky, Boli povolené. dve sa mi podarilo dotiahnuť. Jedna má bud odtrhnutú hlavu alebo neviem. (prikladám v ďalšom obrázku) a k jednej som sa nedostal.
Čo hovoríte na ten jeden šrob? má vyzerať tak ako vyzerá? vie mi to niekto odfotiť ako to má vyzerať?
Vopred vďaka.
Čo sa týka úniku oleja. Tak našiel som netestnosť na takej hadici čo ide od turba do olejovej vane. Tam vymením eskapásky za uťahovacie. A ešte som mal povolené skrutky na olejovej vani. A hlavne tam je vidno že ju mám najviac zababranú od oleja. Trocha som utiahol skruty ale neviem či to bude ok. Tá hadička kde je netestnosť podla mňa tak tá je zakrytovaná takým tenkým plieškom ktorý držia dve skrutky.
Vaňa je vidno že bola dole. Bola zváraná na spodku takže niekto s vaňou už hýbal.
Vyzerá to na netestnosť na mieste kde sa turbo spája s výfukovými zvodmi. Teda až som to dobre pomenoval.
Držia to spolu 4 skrutky, Boli povolené. dve sa mi podarilo dotiahnuť. Jedna má bud odtrhnutú hlavu alebo neviem. (prikladám v ďalšom obrázku) a k jednej som sa nedostal.
Čo hovoríte na ten jeden šrob? má vyzerať tak ako vyzerá? vie mi to niekto odfotiť ako to má vyzerať?
Vopred vďaka.
Čo sa týka úniku oleja. Tak našiel som netestnosť na takej hadici čo ide od turba do olejovej vane. Tam vymením eskapásky za uťahovacie. A ešte som mal povolené skrutky na olejovej vani. A hlavne tam je vidno že ju mám najviac zababranú od oleja. Trocha som utiahol skruty ale neviem či to bude ok. Tá hadička kde je netestnosť podla mňa tak tá je zakrytovaná takým tenkým plieškom ktorý držia dve skrutky.
Vaňa je vidno že bola dole. Bola zváraná na spodku takže niekto s vaňou už hýbal.
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
a s turbem též,skruktka je ulomená,a ten silikon vyhoď a dej origo těsně ní dřív než se kousek silikonu dostane do turba
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Jasne aj s turbom. To bolo na repase uz. Vie mi sem hodit niekto link na to tesnenie? Pripadne ja na to tesnenie ako mam ulomeny ten srob. Isto aj tam je nejake tesnenie. Ten srob je sanca ze vyberiem nejak? Nie su tam nahodou len matky na tom? Ako to dat do poriadku?
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
svody s turbem -není těsnění-zabroušeno.Zlomený šteft odvrtat,klidně můžeš dát normální šroub-tvrdost 10.10 minimálně.K tomu zadnímu se dostaneš až po sundámí celých svodů,
Krytku na odpadní hadici zachovej,ráda se propaluje.A hadici před montáží prohlédni jestli není někde děravá.
Krytku na odpadní hadici zachovej,ráda se propaluje.A hadici před montáží prohlédni jestli není někde děravá.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Mám to krížom prevrtať a dať tak skrutku s matkou? Alebo ten šteft odvrtať, prevrtať a narezať závit? Nezlomí sa mi to?Karel 6 píše:svody s turbem -není těsnění-zabroušeno.Zlomený šteft odvrtat,klidně můžeš dát normální šroub-tvrdost 10.10 minimálně.K tomu zadnímu se dostaneš až po sundámí celých svodů,
Krytku na odpadní hadici zachovej,ráda se propaluje.A hadici před montáží prohlédni jestli není někde děravá.
Pozeral som to cez ePer. podľa ePeru to vyzerá tak že to je vlatne šrób iba so závitom na oboch stranách. teda mal by sa dať teoreticky vytočiť von s prípravkom na zalomené skrutky?! Či mýlim sa? A nahradiť ho iným?!
potrebujem k tomu dať dole turbo za každých okolností? Alebo je šanca to spraviť aj bez toho aby som turbo dal dole?
Lancia Lybra SW Executive 2.4JTD, 110kW, r.v. 2002
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
ex. Lancia Lybra wagon 1,9JTD 77kW, r.v. 2000
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
šrób iba so závitom na oboch stranách
to je po česku šteft
bez vyndání to těžko opravíš,nějak si to nedovedu představit to dělat na autě
to je po česku šteft
bez vyndání to těžko opravíš,nějak si to nedovedu představit to dělat na autě
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.4 JTD 110kW
Takhle rozhodně odtrhnutá hlava nevypadá. Ještě jsem nikdy neviděl, že by měl utrženej šroub ten "náběhovej" úhel, nebo jak se tomu nadává...David-SK píše:...Jedna má bud odtrhnutú hlavu alebo neviem...
Lancia Lybra SW 1,9JTD