Delta III LPG?

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Delta III LPG?

#16 Příspěvek od Harous 239 »

Na naftovým Legacy z roku 2009 mám teď lehce přes 70.000 km. Takže kilometrům nemám problém věřit, je to klidně možný...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Karel 6
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4574
Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Bydliště: Soběslav tel:608853577

Re: Delta III LPG?

#17 Příspěvek od Karel 6 »

ale jo,beru to že to je dovoz,tím pádem přeci jen se na "západě"jezdí větší štreky.Klidně to mohlo být druhý auto v rodině,nebo nedojížděl do práce,atak.Takže km sedí.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Delta III LPG?

#18 Příspěvek od Harous 239 »

Však já taky nereagoval na Tebe... :lol: S prověřením samozřejmě souhlasím. Jen jsem chtěl dodat, že tenhle nájezd nemusí nutně znamenat stočenku... :wink:
K tomu konkrétnímu kousku snad jen to, že mi nesedí ta bílá barva. Ale může to být jen blbýma fotkama.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Karel 6
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4574
Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
Bydliště: Soběslav tel:608853577

Re: Delta III LPG?

#19 Příspěvek od Karel 6 »

aha,on překlad některých odpovědí je těžko zpracovatelný (jak z aut.pekladače) a,ještě si musíš něco domyslet :D
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě

lybraJTD
Příspěvky: 350
Registrován: pát bře 08, 2013 21:45

Re: Delta III LPG?

#20 Příspěvek od lybraJTD »

lepsi aby to bylo stocene nez aby byl v CENSORED DPF.
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Delta III LPG?

#21 Příspěvek od Harous 239 »

Prosímtě kolik jste těch DPF měnili? V procentech? Mě přijde, že z každý opravy kterou vidíš děláš ohromný problém a opakovanou závadu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

lybraJTD
Příspěvky: 350
Registrován: pát bře 08, 2013 21:45

Re: Delta III LPG?

#22 Příspěvek od lybraJTD »

Kdyz ti zakaznici najedou s doblem 15-30 tis mesicne tak to je jiny nez 9 tis rocne pochop. DPF nesnasi trckani po meste to je duvod,proc si nemuzu koupit novy auto ani naftu ani benal
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)

Uživatelský avatar
Štefan 368
Příspěvky: 833
Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Bydliště: Kuřim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Delta III LPG?

#23 Příspěvek od Štefan 368 »

DPF filtru ani tak nevadi vyssi najazd, ale je potrebne splnit podmienky pre regeneraciu. Ak sa auto plazi po meste, tak je to problem, ale aj v tomto pripade sa da regeneracia vynutit. Ak sa DPF ucpava, tak je niekde problem - vacsina ludi na to kasle az to dojde do havarijneho stavu.
Podla toto co pises, tak asi servisujete auta mimo zaruku, takze ktovie ake km maju za sebou a aky servis im majitel doprial :-k Nesudil by som jednotlive motorizacie alebo obecne vsetky novsie motory ako smejdy, ktore sa nedoziju ani 50 tis. km :P

K Delte III 1.6JTD - kolega najazdil 225tis km (od nova) a okrem jednej spojkovej sady a spotrebneho materialu ziadna zavada.

Celkovo je Delta III velmi pevne, kvalitne vyrobene auto s neuveritelnym priestorom. A vzhladom k pouzitym napravam je az podivne ako dobre tlmi nerovnosti (na 17" kolech), drzi a neodskakuje.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'

lybraJTD
Příspěvky: 350
Registrován: pát bře 08, 2013 21:45

Re: Delta III LPG?

#24 Příspěvek od lybraJTD »

ale prd mam tam doblo co ma najete za 4 mesice 96 tis. ducata,kde neni problem maji 180 tis za rok vsechno jde na zaruku
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Delta III LPG?

#25 Příspěvek od Harous 239 »

Prozradíš mi kolik jste tedy těch DPF měnili? Co má T-JET společnýho s přímým vstřikem už z Tebe asi nedostanu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

Re: Delta III LPG?

#26 Příspěvek od Vítek 4 »

Na T-Jetu mam najete 475 000km a bez problemu 8-)
Italy = Lancia
Lancia = Italy

marek3
Příspěvky: 4
Registrován: sob bře 11, 2017 13:14

Re: Delta III LPG?

#27 Příspěvek od marek3 »

ahoj,
najde se tu nějaký majitel Delty 1,4 s továrním LPG a podělil by se o zkušenosti? To auto mě zaujalo celkově a vzhledem k tomu že LPG jsem jezdil v předchozím autě k plné spokojenosti 8let, tak by mě lákala ta tovární verze s LPG.

díky

Odpovědět