Lybra 2.4 JTD přívod nafty
Lybra 2.4 JTD přívod nafty
Před časem mi vylítla ta hadice co vede kolem olejový měrky do palivovýho filtru a auto přestalo jet
https://drive.google.com/file/d/0B9P3BK ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
Říkal jsem si, že se asi uvolnila tím, jak sem tam kontroluju olej, protože je to kolem tý měrky úplně na knap
Dneska se mi to ale stalo znovu (po cca 14 dnech) a olej sem mezitím nekontroloval, takže se asi uvolňuje sama.
Vrátil jsem ji zase zpět a po cca 5 kilometrech opět to stejný (pomohlo až nacpat ji tak, aby ji částečně držela ta měrka).
Řešil ste to někdy někdo? V obou případech bylo venku pod nulou, mohl bejt v naftě nějakej stuhlej bordel co neprošel skrz
a tu hadičku vyhodil?
Díky
https://drive.google.com/file/d/0B9P3BK ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
Říkal jsem si, že se asi uvolnila tím, jak sem tam kontroluju olej, protože je to kolem tý měrky úplně na knap
Dneska se mi to ale stalo znovu (po cca 14 dnech) a olej sem mezitím nekontroloval, takže se asi uvolňuje sama.
Vrátil jsem ji zase zpět a po cca 5 kilometrech opět to stejný (pomohlo až nacpat ji tak, aby ji částečně držela ta měrka).
Řešil ste to někdy někdo? V obou případech bylo venku pod nulou, mohl bejt v naftě nějakej stuhlej bordel co neprošel skrz
a tu hadičku vyhodil?
Díky
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
To je jasný naftou to není,--přívod paliva do čerpadla,-asi by to chtělo novou svorku.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
a blbě se zeptám, svorku můžu jakoukoliv? prostě to akorát něčím přitáhnout?
btw ještě jsem hledal tady na fóru a todle byl podle mně stejnej případ:
forum/viewtopic.php?f=5&t=241632&hilit= ... 3%BD+filtr" onclick="window.open(this.href);return false;
btw ještě jsem hledal tady na fóru a todle byl podle mně stejnej případ:
forum/viewtopic.php?f=5&t=241632&hilit= ... 3%BD+filtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
Můžeš to chytit čímkoli, jde o to aby to neslítlo. Sundává se to když měníš filtr tak že to raději ničím nelepjardafox píše:a blbě se zeptám, svorku můžu jakoukoliv? prostě to akorát něčím přitáhnout?
btw ještě jsem hledal tady na fóru a todle byl podle mně stejnej případ:
forum/viewtopic.php?f=5&t=241632&hilit= ... 3%BD+filtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
No já teda nic nesundávám. Odšroubuju filtr i s držákem a otočím si ho naopak. Jinak stačí tyhle klidně. Já už je měnil všechny páč to začalo kapat. Asi se už vymačkala ta hadice nebo nevím :)
http://img.dxcdn.com/productimages/sku_349119_1.jpg
http://img.dxcdn.com/productimages/sku_349119_1.jpg
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
tak po roce a zase v mrazech je problém zpátky...hadička vylítla, přestal jsem jet ale ani po tom, co jsem ji tam vrátil sem nebyl schopnej motor natočit. dom potupně na laně a nafta ubývala z nádrže skoro před očima...zatím jsem to dál nezkoumal. nebude to teď potřeba někde odvzdušnit?
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
Odvzdušní se to samo podávačkou. Párkrát zapnout klíček.
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
to už sem zkoušel, ale nepomohlo...prozatím sem objednal novej palivovej filtr, pak se uvidí. čerpadlo slyším vrčet, ale zdá se mi že nějak podivně. jakobych tam slyšel nějaký bublání. poznám jeho funkčnost pouhým točením startéru, dyž z některý z těch tří hadic kolem filtru půjde nafta?
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
I bez točení startérem by měla jít nafta z nádrže do přívodu na filtr (jen když zapneš klíček do ON polohy). Můžeš to zusit tam odpojit a zapnout klíček jestli od tam nafta poteče, ale pozor jestli jo bude jí dost tak pod to něco dej. Když jezdím na různý prasárny (řezný oleje atp) tak mě v tom hlasitě hučí jinak není skoro vůbec slyšet.
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
Mě napadá ještě jedna věc...
U Lybry mě trochu zlobil podtlak v nádrži - stávalo se mi, že když jsem dojel na benzínku, tak při otevření víčka to pořádně nasálo.
Pokud by se k tomu přidala ještě větší hustota paliva, tak pak jde z nádrže slyšet jak čerpadlo hučí, prská a jakoby člověk slyšel vznik bublin (jako když akvarijní filtr nasaje vzduch).
Mě se to stalo tak 2 roky zpátky na podzim - náhodou jsem byl u známého a on nakládal do auta prošlý olej, že to poveze do sběrného dvora, že to někde zapomněli. Tak jsme to nalili do Lybry, asi 20L a daný den jsem ještě v pohodě pojezdil.
Pak přes noc bylo kolem nuly a ráno po otočení klíčkem šly z nádrže šílené zvuky a auto nenastartovalo.
Odpoledne kdy bylo už kolem 10 stupňů jsem otevřel víčko od nádrže (ta si nasála vzduch) + jsem vyčistil sací koš v nádrži a auto jezdí doteď (už ale raději na naftu ).
Třeba je to i u Tebe kombinace více faktorů.
U Lybry mě trochu zlobil podtlak v nádrži - stávalo se mi, že když jsem dojel na benzínku, tak při otevření víčka to pořádně nasálo.
Pokud by se k tomu přidala ještě větší hustota paliva, tak pak jde z nádrže slyšet jak čerpadlo hučí, prská a jakoby člověk slyšel vznik bublin (jako když akvarijní filtr nasaje vzduch).
Mě se to stalo tak 2 roky zpátky na podzim - náhodou jsem byl u známého a on nakládal do auta prošlý olej, že to poveze do sběrného dvora, že to někde zapomněli. Tak jsme to nalili do Lybry, asi 20L a daný den jsem ještě v pohodě pojezdil.
Pak přes noc bylo kolem nuly a ráno po otočení klíčkem šly z nádrže šílené zvuky a auto nenastartovalo.
Odpoledne kdy bylo už kolem 10 stupňů jsem otevřel víčko od nádrže (ta si nasála vzduch) + jsem vyčistil sací koš v nádrži a auto jezdí doteď (už ale raději na naftu ).
Třeba je to i u Tebe kombinace více faktorů.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
no žádnej bordel tam neliju, ale je fakt že při otevírání nádrže se děje přesně to, co popisuješ.
jinak koukám, že se toho docela nebojíte, na to já bych neměl srdce
jinak koukám, že se toho docela nebojíte, na to já bych neměl srdce
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
Přece ho to nenechám vyhodit akorát jsem to pak měl dolít do plné naftou. Tím že jí bylo jen trošku to moc zhoustlo.
Kdyby byl olej levnější, tak bych na něj bez výčitek normálně jezdil, ale pokud je tam cenový rozdíl třeba 25% oproti naftě, tak se mi to při mém nájezdu nevyplatilo. Ale to už jsme mimo téma.
Každopádně hustý olej ukázal, jak se může čerpadlo chovat při některých situacích, tak bych teď asi dokázal poznat, kdy se mu nechce.
Kdyby byl olej levnější, tak bych na něj bez výčitek normálně jezdil, ale pokud je tam cenový rozdíl třeba 25% oproti naftě, tak se mi to při mém nájezdu nevyplatilo. Ale to už jsme mimo téma.
Každopádně hustý olej ukázal, jak se může čerpadlo chovat při některých situacích, tak bych teď asi dokázal poznat, kdy se mu nechce.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
Jiří 588 píše:Přece ho to nenechám vyhodit akorát jsem to pak měl dolít do plné naftou. Tím že jí bylo jen trošku to moc zhoustlo.
Kdyby byl olej levnější, tak bych na něj bez výčitek normálně jezdil, ale pokud je tam cenový rozdíl třeba 25% oproti naftě, tak se mi to při mém nájezdu nevyplatilo. Ale to už jsme mimo téma.
Každopádně hustý olej ukázal, jak se může čerpadlo chovat při některých situacích, tak bych teď asi dokázal poznat, kdy se mu nechce.
Tak lít do railu olej chce fakt odvahu =D> S Kapicí TDS jsem na tyhle věci jezdil....dojezdil jsem v říjnu, kdy teplota nečekaně klesla přes noc v nule....pak už jsem to raději nezkoušel
Lancia Musa 1,4 16V 70 Kw (12)
Fiat Stilo Multiwagon 1,9 JTD 85 Kw (03)
ex : Lancia Lybra SW 2,4 JTD 150PS (03)
ex : Fiat Stilo 1,9 JTD 59 Kw (04)
ex : Lancia Kappa SW 2,4 TDS (96)
Fiat Stilo Multiwagon 1,9 JTD 85 Kw (03)
ex : Lancia Lybra SW 2,4 JTD 150PS (03)
ex : Fiat Stilo 1,9 JTD 59 Kw (04)
ex : Lancia Kappa SW 2,4 TDS (96)
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
Já teda jenom k tomu "nacucnutí" vzduchu při otevření nádrže. Podtlak by tam bejt neměl - pokud tam je, tak přímo v tom víčku nádrže je takovej gumovej "ventilek" - je potřeba ho pořádně profouknout kompresorem.
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: Lybra 2.4 JTD přívod nafty
Taky mě to vždycky zasyčí když otvírám tak to budu muset vyčistit.
Jinak k ježdění na olej. V zimě je potřeba aspoň 50:50 s naftou. V létě úplně v pohodě - je to vlastně bionafta bez aditiv. Ale při spotřebě o zhruba litr navíc musí být cena aspoň o 4kč na litr menší (když beru teď momentálně 29kč/l) aby to bylo aspoň na stejno. Takže optimál tak o 10kč/litr míň aby se něco ušetřilo. Kupoval jsem řeznej olej (do cnc) za 12kč/l a tam ta úspora už je dost vidět. Dokonce to na to líp jelo :)
Jinak k ježdění na olej. V zimě je potřeba aspoň 50:50 s naftou. V létě úplně v pohodě - je to vlastně bionafta bez aditiv. Ale při spotřebě o zhruba litr navíc musí být cena aspoň o 4kč na litr menší (když beru teď momentálně 29kč/l) aby to bylo aspoň na stejno. Takže optimál tak o 10kč/litr míň aby se něco ušetřilo. Kupoval jsem řeznej olej (do cnc) za 12kč/l a tam ta úspora už je dost vidět. Dokonce to na to líp jelo :)
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9