Phedra startovani
Phedra startovani
hoj, po nakupu phedruse mam zopar problemku, asi nejvic mi trapi startovani. Pri startovani na neutral, at s nebo bez spojky, se motor zpocatku sotva prevaluje, ale po chvili se roztoci normalne. Pokud ale zaradim rychlost a startuju se zmacklou spojkou, motor se roztoci od zacatku naprosto normalne, je to pro mne velmi tezko pochopitelne, proc se tohle deje.
Dalsi veci je, ze prvni studeny start za den je hruza, musim tocit starterem 2x4-5 sekund, nez motor naskoci. Je to naprosto stejne, at je 15 nebo -5 stupnu, takze bych tipnul, ze zhavice to nejsou, takze by to mohly byt vstriky? Pokud ano, koupit nove, repas z fabriky na vymenu, nebo je nechat repasovat v CR-kde? Co mi ceka s vyndavanim vstriku, mi je tak nejak jasne .
Dalsi veci je, ze prvni studeny start za den je hruza, musim tocit starterem 2x4-5 sekund, nez motor naskoci. Je to naprosto stejne, at je 15 nebo -5 stupnu, takze bych tipnul, ze zhavice to nejsou, takze by to mohly byt vstriky? Pokud ano, koupit nove, repas z fabriky na vymenu, nebo je nechat repasovat v CR-kde? Co mi ceka s vyndavanim vstriku, mi je tak nejak jasne .
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Phedra startovani
Spíš bych hledal chybu ve starteru,a dobrých kontektech jak plusu tak mínusu.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Phedra startovani
hmm, tak dneska phedra umrela finalne. Poprve v zivote mi auto nekde nechalo, rano jsem nastartoval celkem normalne, odpoledne cesta z roboty a motor tocil a tocil, ale nenatocil. Vtipne je, ze na zitra jsem objednany do servisu, takze to pres celou Prahu potahnu na lane
Re: Phedra startovani
tlak nafty v čerpadle bych tipoval :) lybra mi dělala to samý, akorát mě nikde nenechala
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Re: Phedra startovani
tak dnes odtazeno do servisu, nabita baterka, pripojena diagnostika-zavady nic.
Po otoceni klickem dve protoceni a motor nastartoval, tlak v liste jsem zahlidnul tusim 320bar, korekce na vstrikach 2xcca 0,9, jeden obcas skocil z 0,8 na 1,2 a ten posledni skakal od 0,6 do 1,6. Vzhledem k tomu, ze do 2 by to melo byt ok a kriticka hodnota je 3,5 mi to neprijde az tak strasne. Navic auto jede normalne, nehuli, basti kolem 7,5l na sto, tak se mi do vstriku moc nechce lezt.
Auto jsem odvezl a uvidime dal, jestli vyuziju sluzeb asistencni sluzby na odtah ..
Po otoceni klickem dve protoceni a motor nastartoval, tlak v liste jsem zahlidnul tusim 320bar, korekce na vstrikach 2xcca 0,9, jeden obcas skocil z 0,8 na 1,2 a ten posledni skakal od 0,6 do 1,6. Vzhledem k tomu, ze do 2 by to melo byt ok a kriticka hodnota je 3,5 mi to neprijde az tak strasne. Navic auto jede normalne, nehuli, basti kolem 7,5l na sto, tak se mi do vstriku moc nechce lezt.
Auto jsem odvezl a uvidime dal, jestli vyuziju sluzeb asistencni sluzby na odtah ..
Re: Phedra startovani
tak chvilku mi trvalo, nez jsem dotahnul diagnostiku, abych se v tom mohl vrtat sam , usoudil jsem, ze s timhle autem to asi bude nezbytnost...smoger píše:tlak nafty v čerpadle bych tipoval lybra mi dělala to samý, akorát mě nikde nenechala
Prvni diag: pri startovani tlak v liste vybehnul na cca 176bar a start. Korekce za studena cca 1,1 0,04 0,04 0,6, za tepla se prvni srovnal na 0,04, druhy a treti beze zmeny, ctvrty 1,2-1,6.
Diag hlasi take nekolik chyb aditivace paliva a FAP zrejme pred smrti.
Odjel jsem 5 km, auto nechal stat a dalsi den..
Druha diag: pri startovani tlak nevyleze pres 125, otacky motoru cca 90-120. Vychazi mi z toho, ze budto je nejaky vstrik/y tak volny, ze tlak unika, nebo malo toci starter. Jeste mi napadlo, ze jsem se nepodival na synchronizaci, ale pri privni diag byla v poradku...
Kolik ma tedy byt tlak v liste pri startovani a jake otacky motoru?
Re: Phedra startovani
Otáčky jsou celkem jedno. Hlavní je tlak. Pokud si dobře pamatuju něco kolem 220 je minimum pro nastartovaní. Tipoval bych buď vadný to čidlo. Nebo samotný čerpadlo.
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9
Re: Phedra startovani
dnes jsem mel moznost napichnout 807 s motorem 2,2 94kw. Startuje na skrtnuti, tlak na cerpadle pri startu se ani neda odsledovat, jak rychly je narust.
Ale vstriky podle diagnostiky katastrofa, pouze jeden mel korekce pod 3, ten nejhorsi skakal z 4,6 do 5,4 mm3. Zacinam si myslet, ze kdyz to startuje v takovehle konfiguraci, tak problem musi byt v necem jinem a ne ve vstrikach.
Nejsou na tom vysokotlakem cerpadle nejake pojistne regulacni ventily, ktere by ten tlak mohli odpoustet pryc?
Ale vstriky podle diagnostiky katastrofa, pouze jeden mel korekce pod 3, ten nejhorsi skakal z 4,6 do 5,4 mm3. Zacinam si myslet, ze kdyz to startuje v takovehle konfiguraci, tak problem musi byt v necem jinem a ne ve vstrikach.
Nejsou na tom vysokotlakem cerpadle nejake pojistne regulacni ventily, ktere by ten tlak mohli odpoustet pryc?
Re: Phedra startovani
Zaměř se na DRV ventil. Reguluje tlak nafty v čerpadle a bývá často vadný.
https://www.google.cz/search?q=DRV+vent ... igB#imgrc=_" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.cz/search?q=DRV+vent ... igB#imgrc=_" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia 1.9 tdi 81kw
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
Re: Phedra startovani
tak cele ta sranda byl starter. Po demotazi, kontrole a vycisteni jsem si vsiml, ze ulozeni hridelky na strane otubeneho kola starteru je znacne vymlete a pri vysunuti se hridelka zacne kousat. Promazano, zlepseni nastalo, ale porad to nebylo ono. Zakoupen novy starter 1,4kw s redukcni prevodovkou magneti marelli (pouze samolepka, motor je zrejme valeo dle oznaceni) za celych 1950 kc vc. dph a startovani je jak ma byt. Byl jsem prekvapeny, ze za tuto cenu nebylo treba vracet stary starter. Podekovat by si zaslouzila brnenska firma M.....S, na zadost urychlili odeslani a starter do byl doma druhy den.
Na jednom foru peugeot jsem nasel povidani o demontazi starteru a hruzostrasnou story o demontovani celeho predku auta vcetne chladicu. Netreba, stacilo vyndat pixlu s heverem, pixlu s vzduchovym filtrem, odpojit hadice sani u skrticich klapek, tu co jde k chladici stlaceneho vduchu jsem vyndal, tu druhou pouze odklonil, pro lepsi pristup jsem sundal i skrtici klapky a pristup ke dvema sroubum starteru je shora perfektni, da se i treti, ale lepsi zdola, odpojit dalsi vzduchovou hadici, ktera tam prekazi.
Jelihoz byl stary starter zahnojeny od smesi kapajiciho oleje a karbonu z vedeni spalin egru a sani, pretesnil jsem to a pro jistotu na starter shora navleknul rozriznutou 2l plastovou lahev.
Dekuji vsem za pomoc...
Na jednom foru peugeot jsem nasel povidani o demontazi starteru a hruzostrasnou story o demontovani celeho predku auta vcetne chladicu. Netreba, stacilo vyndat pixlu s heverem, pixlu s vzduchovym filtrem, odpojit hadice sani u skrticich klapek, tu co jde k chladici stlaceneho vduchu jsem vyndal, tu druhou pouze odklonil, pro lepsi pristup jsem sundal i skrtici klapky a pristup ke dvema sroubum starteru je shora perfektni, da se i treti, ale lepsi zdola, odpojit dalsi vzduchovou hadici, ktera tam prekazi.
Jelihoz byl stary starter zahnojeny od smesi kapajiciho oleje a karbonu z vedeni spalin egru a sani, pretesnil jsem to a pro jistotu na starter shora navleknul rozriznutou 2l plastovou lahev.
Dekuji vsem za pomoc...
- Mira2B7 252
- Příspěvky: 163
- Registrován: čtv lis 09, 2006 18:51
- Bydliště: Kuřim
Re: Phedra startovani
To bude tím že jsi nejspíš četl o motoru 3.0 v6 benzin. Tam je to opravdu takový porod protože okolo jsou výfukové svody přední řady válců což u nafty není.arescz píše:povidani o demontazi starteru a hruzostrasnou story o demontovani celeho predku auta vcetne chladicu. Netreba, stacilo vyndat pixlu s heverem, pixlu s vzduchovym filtrem, odpojit hadice sani u skrticich klapek, tu co jde k chladici stlaceneho vduchu jsem vyndal, tu druhou pouze odklonil, pro lepsi pristup jsem sundal i skrtici klapky a pristup ke dvema sroubum starteru je shora perfektni, da se i treti, ale lepsi zdola, odpojit dalsi vzduchovou hadici, ktera tam prekazi.
Re: Phedra startovani
Startér neměl uložení hřídele v kluzných ložiscích? Btw. nedávno jsem řešil stejný problém s kousáním startéru na Spartaku. Stačilo vyměnit kluzné ložisko za pár korun., ale to je ještě stará škola Jinak zde dávám odkaz na Eshop s těmito věcmi a co jsem tak šmejdil, mají ložiska na hodně typů startérů.
http://shop.elancar.cz/startery/kluzna-loziska-starteru" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.elancar.cz/startery/kluzna-loziska-starteru" onclick="window.open(this.href);return false;
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT
Re: Phedra startovani
pouzdro na hrideli bylo, kousnute a ulozeni vydrene do ovalu o cca 4mm. Opravit by se to dalo, ale prijde mi lepsi tam dat cely novy starter, nez se za chvili zlobit s civkou nebo necim dalsim. Kdovi, jak dlouho ten starter na aute byl...
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4574
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Phedra startovani
jestli nebylo lepší začít 1 odpovědí
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Phedra startovani
Nechci se dotknout, ale na co jsem mel odpovedet? Na oznamovaci vetu? Takze napsat asi ano, nevim, cetl jsem to pred 3mi mesici? Informacni hodnota nula, stejne jako tohoto prispevku...