KAPPA: 20V za studena cuka / trha
Re: KAPPA: 20V za studena cuka / trha
Vstreky som necistil, mal len cistic v benzine, zatial som jezdil len po meste tak neviem, tam nedavam moc plny kotel a cukanie ostalo.
Lancia Kappa 2.0
Volvo 850 T-5R
Volvo 850 T-5R
Re: KAPPA: 20V za studena cuka / trha
Zdravím díval jsem se na různá fóra a často to byl problém zanesení celé palivové soustavy od nádrže až po vstřiky.
Často následovalo zadření čerpadla, já mám čerpadlo také měněné na plyn má auto najeto cca 120 000 celkově 210 000.
Plyn mám podtlak do sání, auto začíná poslední dobou špatně startovat za tepla i za studena takže se asi blíží konec dalšího čerpadla.
Ale když nastartuje tak jede celkem normálně.
Mužů poslat zdarma na zkoušku celou lištu vstřiků ze 114 kw verze provoz byl jen na benzín, ale pokud je bordel v celém systému asi to nepomůže.
Jo a čistič v tomto stavu už asi nepomůže vyzkoušel jsem a zlepšení jsem nepozoroval třeba jako prevence může být dobrý.
Někdo také řešil propouštění plynu do sání při jízdě na benzín nebo vypnutém motoru tuhle možnost vyloučím tak, že vyjedu plyn z nádrže a nějakou dobu budu jezdit jen na benzín.
Často následovalo zadření čerpadla, já mám čerpadlo také měněné na plyn má auto najeto cca 120 000 celkově 210 000.
Plyn mám podtlak do sání, auto začíná poslední dobou špatně startovat za tepla i za studena takže se asi blíží konec dalšího čerpadla.
Ale když nastartuje tak jede celkem normálně.
Mužů poslat zdarma na zkoušku celou lištu vstřiků ze 114 kw verze provoz byl jen na benzín, ale pokud je bordel v celém systému asi to nepomůže.
Jo a čistič v tomto stavu už asi nepomůže vyzkoušel jsem a zlepšení jsem nepozoroval třeba jako prevence může být dobrý.
Někdo také řešil propouštění plynu do sání při jízdě na benzín nebo vypnutém motoru tuhle možnost vyloučím tak, že vyjedu plyn z nádrže a nějakou dobu budu jezdit jen na benzín.
Lancia Kappa 2.0 20VT
Lancia Kappa 2.4 V.I.S
Lancia Kappa 2.0 lpg
Lancia Kappa 2.4 V.I.S
Lancia Kappa 2.0 lpg
Re: KAPPA: 20V za studena cuka / trha
Ahoj, ja mam tiez podtlak do sani. Startuje to bez prroblemov. Ta benzinova pumpa je za zadnymi sedackami alebo niekde v kufri na podlahe?
Inak tu listu by som zobral, pisem PM.
Inak tu listu by som zobral, pisem PM.
Lancia Kappa 2.0
Volvo 850 T-5R
Volvo 850 T-5R
Re: KAPPA: 20V za studena cuka / trha
MAly update, uz to neskube takmer vobec.
1: Niektore sviecky boli slabo dotiahnute
2: Natankoval som 100 oktan na OMV - a neskube! Na "100" oktan Nitro so Skeble veselo motor skubal...Doteraz som omv 100 oktan neskusal, lebo v meste ho dlho nemali. Doplnim, ze davam aj VIF benzin, ale ten asi nema vplyv.
1: Niektore sviecky boli slabo dotiahnute
2: Natankoval som 100 oktan na OMV - a neskube! Na "100" oktan Nitro so Skeble veselo motor skubal...Doteraz som omv 100 oktan neskusal, lebo v meste ho dlho nemali. Doplnim, ze davam aj VIF benzin, ale ten asi nema vplyv.
Lancia Kappa 2.0
Volvo 850 T-5R
Volvo 850 T-5R
Re: KAPPA: 20V za studena cuka / trha
Tak o škubání a o nepravidelném chodu za studena bych mohl psát romány... Dostal jsem se tak daleko, že mi to ani nejelo na všechny válce...
Poznatky: guma co drží čerpadlo v sacím koši degraduje-bordel z toho postupně ucpe vstřiky a nakonec se zastaví i pumpa. Já mám vyměněný regulátor tlaku paliva, filtr a vyčištěné vstřiky (které prý byly katastrofální) a jede to dobře.
Ovšem rovněž na OMV 100 oktan. Mechanik říkal, že do auta s plynem, kde je benzín dlouho, by nic jiného nedával, protože bioskožka v normální 95 Natural nedělá té soustavě moc dobře...
Poznatky: guma co drží čerpadlo v sacím koši degraduje-bordel z toho postupně ucpe vstřiky a nakonec se zastaví i pumpa. Já mám vyměněný regulátor tlaku paliva, filtr a vyčištěné vstřiky (které prý byly katastrofální) a jede to dobře.
Ovšem rovněž na OMV 100 oktan. Mechanik říkal, že do auta s plynem, kde je benzín dlouho, by nic jiného nedával, protože bioskožka v normální 95 Natural nedělá té soustavě moc dobře...
Re: KAPPA: 20V za studena cuka / trha
u me tohle cukani dela zasadne nekvalitni benzin...v opojeni velke slevy (5kč na litr) jsem nabral u Alberta...fuj uz nikdy vic...taky jsem si myslel ze to jsou svicky, tak jsem je vymenil a prakticky zadna zmena...az kdyz jsem nabral Vervu 100 , tak se vse uklidnilo...i starty jsou tedka uplne v cajku...
jinak kdo jezdite na LPG, tak je dobre alespon jednou rocne vyjet jednu nadrz benzinu, at se to tam cele trosku vycisti...
p.s. : pokud jezdite na 100oktanovy aditivovany benzin, tak uz je pouzivan VIF zbytecne...
jinak kdo jezdite na LPG, tak je dobre alespon jednou rocne vyjet jednu nadrz benzinu, at se to tam cele trosku vycisti...
p.s. : pokud jezdite na 100oktanovy aditivovany benzin, tak uz je pouzivan VIF zbytecne...
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
Re: KAPPA: 20V za studena cuka / trha
Este dodam tip pre plynaky, je dobre pred vypnutim motora na par sekund/metrov prepnut na benzin:
1: preplachnu sa benzinove vstreky predtym, nez sa motor odstavi
2: trocha sa znormalizuje mapa zmesi v RJ / moja teoria /
1: preplachnu sa benzinove vstreky predtym, nez sa motor odstavi
2: trocha sa znormalizuje mapa zmesi v RJ / moja teoria /
Lancia Kappa 2.0
Volvo 850 T-5R
Volvo 850 T-5R