chudá směs Lybra 2,0 20v
chudá směs Lybra 2,0 20v
Kluci, třeba mi někdo ještě něco poradí, já s tím laboruju už měsíc a s nevalným výsledkem. Koupil jsem tady na klubu 20v Lybru za mrskej peníz s tím, že sotva jede, jinak dobrá. Dovezl jsem ji, změřil tlaky, nic moc, dobrá, druhej motor. Motor sehnán, nastrojen, navoňán, vnořen zpět a příznaky přetrvaly. Nejede to v otáčkách, startuje pěkně, volnoběh drží, diagnostika nic nepíše. Když něco odpojím, napíše chybu, po připojení, žádné chyby. Až když jsme šli po teplotách, zjistili jsme, že se to v otáčkách strašně hřeje, chudá směs. V otáčkách to má tolik benzínu co při volnoběhu, ale daleko víc vzduchu, motor vytočí max. 4t. otáček a teplota letí nahoru. Na novém motoru jsou tlaky perfektní, vačky taky. Jede to tak na 40 koní, v otáčkách se dusí. Zvuk motoru je jak má být, až na ten omezovač.
Nové díly: rozvody (OK na přípravky), řemeny, spojka, gufera, těsnění, snímač otáček vačky, všechny filtry, všechny oleje, termostat, svíčky,
Vyměněné díly z funčního auta: palivové čerpadlo, váha vzduchu, lambda, klapka sání, všechny ostatní čidla na motoru
zůstala původní: ŘJ, komplet sání, vstřikovací lišta (rail) se vstřikama
Je na sání někde nějakej regulátor tlaku paliva ovládaný nějakým podtlakem, nebo něco podobného? Při rozborce jsem tomu nevěnoval dostatek pozornosti a teď za to platím. Proč tam nejde dost benzínu, když váha i lambda jsou ok? Nějaká kostra, nějaký prasklý podtlak, nějaký zlomený drát? Za jakékoliv nápady budu vděčný .. [-o<
Nové díly: rozvody (OK na přípravky), řemeny, spojka, gufera, těsnění, snímač otáček vačky, všechny filtry, všechny oleje, termostat, svíčky,
Vyměněné díly z funčního auta: palivové čerpadlo, váha vzduchu, lambda, klapka sání, všechny ostatní čidla na motoru
zůstala původní: ŘJ, komplet sání, vstřikovací lišta (rail) se vstřikama
Je na sání někde nějakej regulátor tlaku paliva ovládaný nějakým podtlakem, nebo něco podobného? Při rozborce jsem tomu nevěnoval dostatek pozornosti a teď za to platím. Proč tam nejde dost benzínu, když váha i lambda jsou ok? Nějaká kostra, nějaký prasklý podtlak, nějaký zlomený drát? Za jakékoliv nápady budu vděčný .. [-o<
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
jsi si jistý že je lambda ok?Jaké má hodnoty?
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
to právě z té diagnostiky nemůžeme dostat. Měnil jsem už tři lambdy, to není možný, aby ani jedna nezabrala. Mám domluvenou nějakou širokopásmovou (v tomhle plavu), tak jsem zvědavej co se stane. Jo jinak, už se stalo, asi 4x, že se auto chytlo a jelo naprosto normálně, až jsem se divil, jak to letí. Pokaždé to vydrželo jen pár desítek vteřin ..
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
Reg. tlaku je v kosi v nadrzi u cerpadla
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
Az prides na to cim to je, tak sem prosim hod info
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
prvních cca 40 vteřin motor ignoruje lambda sondu a ECU tam dává směs dle mapy a teplotního čidla. takže pokud to značne zlobit až potom, máš pořád něco s lambdama. skoro určitě. Případně stačí diagnostika a podívat se na to jak kmitaj - podle toho to poznáš hned.Dom 149 píše:to právě z té diagnostiky nemůžeme dostat. Měnil jsem už tři lambdy, to není možný, aby ani jedna nezabrala. Mám domluvenou nějakou širokopásmovou (v tomhle plavu), tak jsem zvědavej co se stane. Jo jinak, už se stalo, asi 4x, že se auto chytlo a jelo naprosto normálně, až jsem se divil, jak to letí. Pokaždé to vydrželo jen pár desítek vteřin ..
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
Kym sa udaje z lambdy ignoruju, tak motor nejde cisto podla mapy ale ide z naucenych hodnot spred posledneho vypnutia. V pripade, ze start je neuspesny, az potom pomaly aproximuje k original mape z vyroby. Pri lambde nie je dolezite len ci osciluje, ale velmi dolezite je ako osciluje a to diagnostikou nie je mozne zistit pretoze datovy tok komunikacie s nou nie je dostatocny a hodnoty sa nacitavaju velmi pomaly aby si vedel urcit ostrost krivky v grafe. To sa da jedine osciloskopom. Koho to zaujima viac, tak su medzi lambdami obrovske rozdiely aj dokonca medzi novymi, nek skusi kupit boschku a ngkacku, pripojit na osciloskop a rozdiel bude necakane extremne velky.
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
vlad47 píše:Koho to zaujima viac, tak su medzi lambdami obrovske rozdiely aj dokonca medzi novymi, nek skusi kupit boschku a ngkacku, pripojit na osciloskop a rozdiel bude necakane extremne velky.
Jedná se pouze o nové lambdy nebo je řeč i o 15 let starých funkčních ? Když teď funguje, s nově koupenou to bude vždy lepší ?
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
So starymi sa priznam skusenost nemam. Co sa tyka porovnania pouzitej a novokupenej tam sa to neda pausalizovat. Nova boschka sa na volnobehu pri mensom prietoku vzduchu aj tak chova ako kvalitna lambda s kludne 200 000km. Cize to ze je pouzita neznamena hned automaticky ze musi byt opotrebovana. A taktiez to ze je nova neznamena, ze je dokonala. Pre vysvetlenie, ked napojis lambdu na osciloskop tak su tri alternativy co mozes uvidiet. Ak sa signal podoba digitalnemu, teda ma ostre hrany tak je lambda vo velmi dobrom az vynikajucom stave (nikdy nebudu uplne ostre ale cim ostrejsie tym lepsie). Ak bude kreslit sinusouku tak este dokaze motor tieto hodnoty pouzit, ze spaluje dobre, ale uz sonda nie je idealna. Ak je signal skakajuci a vyzera ako zuby na hrebeni tak je lambda uplne v riti a treba sa jej okamzite zbavit. Ako sa da vidiet na stkacke, lambda sa testuje pri vyssich otackach, tam zatial kazda nova co som videl pracovala spravne, cize v otackach sa da povedat ze kupou novej je zarucene spravne analyzovanie spalin, avsak na volnobehu hned vidiet ze bosch sa chova ako pred dochodkom. Preto ak mozem odporucit ked kupovat tak jedine NGK, este stale je vidno kto lambdu vynasiel. Len tak pomimo, bosch tvrdi ze zivotnost lambdy je 180 000km, ale v zivote som este nevidel ze by bola uz po tolkych km uplne zla. Kazdopadne, ja som ich pri tomto najazde vymenil.
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
nemuže to být jen blbý pal filtr nebo někde přiškrcene vedení benzinu
fiat punto cabro , punto gt ,punto cabrio 2.4 td ,lancia jiz brzy Ex: cinquecento, fiat coupe
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
Raz som sa stretol s tym ze to robil filter ktory je priamo na spodku cerpadla, lenze pise ze cerpadlo menil. Jedine pak filter na potrubi.
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
sací potrubí mezi klapkou a váhou je 100% těsný?
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
kluci děkuji všem zúčastněným .. nakonec z toho byla, jak jsem taky čekal, banalita .. ale těch nervů . Měnil jsem motor, samozřejmě jsem prohlídl kat, jestli je v pořádku, ale prohlížel jsem ho namontovanej a jen ze strany motoru. Až teď, když jsem se zoufalství měnil i celej výfuk za novej, všiml jsem si, že druhá, zadní půlka vložky katalizátoru byla uvolněná a přetočila se proti směru průtoků plynů, takže dělala špunt . Ale z výfuku šlo plynů dost na to, aby se to odhalilo při tůrování auta na místě. Aspoň můžu s čistým svědomím říct, že mám lybru jak novou, protože do ní v posledních dvou měsících zahučelo přes 40 000,- Kč, za kdeco .. ale hlavně už to aji jede jak má. A to přehřívání bylo jenom lajdácký narychlo odvzdušnění .. bublalo mi pak chvilku ještě topení
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
Gratuluju a jsem rád, že bude dál jezdit.
Delta S Momo 1.9 twinturbo
Kappa Coupe 16VT
Bylo Lybra SW 2.0 113kW
Forman Solitaire
Kappa Coupe 16VT
Bylo Lybra SW 2.0 113kW
Forman Solitaire
Re: chudá směs Lybra 2,0 20v
Taky jsem rád , už je úplně tiptop, a dělá parádu. Rok jsem ji silážoval, vůbec se mi do ní nechtělo, až nastala situace, kdy jsem ji začal potřebovat a už je jak lusk
jsem rád že to je z krku a budu se moct zase věnovat tomuhle
jsem rád že to je z krku a budu se moct zase věnovat tomuhle
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v