Jo presne tak by se mela hybat, ale pokud jsi mel skriplou tu podtlakovou hadicku ktera k tomu jde tak je to jasne, neovlada se protoze tam neni podtlak, ten s ni hybe. Vyzkousis jednoduse prstem pri nastartovanem motoru tam musi byt podtlak.jardafox píše:díky...vyjádřování mně nikdy moc nešlo, proto ta terminologie
tzn. ta tyčinka by měla jít rozhejbat směrem jak jsem naznačil na obrázku?
jinak moje Lybra určitě dlouho nestála, jezdím každej všední den 100km, tak je mi divný, proč to zatuhlo
a co se týče tý váhy, už jsem psal vejš, že když jsem ji odpojil, tak se nic nezměnilo, takže tou to asi nebude
co ta skříplá hadička co vede k tomu měniču tlaku, může bejt špatnej ten měnič? případně jak to ověřit?
http://autokelly.cz/Product/PG-7-21903- ... 6;34191637" onclick="window.open(this.href);return false;
lybra do 2000tis.ot mrtva-
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
tak tu hadičku sem neska stáhl, ten zdeformovanej konec ustřihl a vrátil ji zpět (je dostatečně dlouhá) ale nezabralo to
když jsem ji sundal úplně tak jsem cejtil, jak z tý kovový co je na ní nasazená jde podtlak
pak ta druhá co jde od měniče tlaku dolu k tomu táhlu, tu se mi bohužel nepodařilo sundat, takže nevím zda ten podtlak neskončí v tom měniči, zda není teda problém v něm
když jsem ji sundal úplně tak jsem cejtil, jak z tý kovový co je na ní nasazená jde podtlak
pak ta druhá co jde od měniče tlaku dolu k tomu táhlu, tu se mi bohužel nepodařilo sundat, takže nevím zda ten podtlak neskončí v tom měniči, zda není teda problém v něm
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
zkus tu hadičku odpojit od ventilu a pusou zkus vysát vzduch z toho balonku, naklápění by mělo chodit bez zadrhávání a musí držet podtlak, když ji ucpeš jazykem
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
tak člověk co mi to dělá tak zkoušel dávat novou váhu vzduchu a nezabralo to, takže tou to asi není
pak vyměnil ten měnič tlaků nad chladičem a tam když do něj nebyla zapojená jedna z těch hadiček tak to táhlo odspoda, ale
zase to bylo chcíplý nahoře prej...nevíte kam dál teď kouknout? co ten druhej měnič za motorem, mohlo by to bejt ním?
pak vyměnil ten měnič tlaků nad chladičem a tam když do něj nebyla zapojená jedna z těch hadiček tak to táhlo odspoda, ale
zase to bylo chcíplý nahoře prej...nevíte kam dál teď kouknout? co ten druhej měnič za motorem, mohlo by to bejt ním?
Naposledy upravil(a) jardafox dne úte kvě 24, 2016 21:55, celkem upraveno 1 x.
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 86
- Registrován: čtv dub 28, 2016 19:49
- Bydliště: Most
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
zkus prohlídnout veškeré podtlakové hadičky co ovládají turbo nejlépe rovnou vyměnit, časem rády spuchří a stačí malinká dírka a je po podtlaku a pak to dělá problémy
Ex Lancia Kappa 2.0 20V 114kW LPG
Ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 77kW
Ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 77kW
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
záhada vyřešena, EGR ventil byl už dost zasranej
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
- Bonanza 270
- Příspěvky: 4403
- Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
- Bydliště: u Kyjova
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
takze to bylo mrtve do 2tis ot kvuli egr ventilu??
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
jo
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
- Bonanza 270
- Příspěvky: 4403
- Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
- Bydliště: u Kyjova
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
to je divne ja ho mam uplne zaslepenej a jede to normalne
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: úte říj 01, 2013 17:14
- Bydliště: Chrudim
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
Taky ho mám zaslepenej - stejně tak mladej na A 156 a jede to a možná dokonce o fous líp
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
já někde na nějakým alfa foru právě zahlídl, že by to tím mohlo bejt, tak nevím. hlavně že už to jezdí jak má. jako vedlejší efekt už auto vůbec nekouří...říkal jsem jí Dýmovnice, tak si asi budu muset najít jinou přezdívku
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex
- Bonanza 270
- Příspěvky: 4403
- Registrován: čtv říj 18, 2007 20:59
- Bydliště: u Kyjova
Re: lybra do 2000tis.ot mrtva-
me to hulilo jen kdyz sem mel blbou vahu vzduchu jinak samozrejme s tim zaslepenym egr kdyz dam plnej tak taky pekne vylitnou saze ale to asi u kazdeho dizla