Je to taková poslední naděje...
Když mi tehdy odešlo těsnění pod zadní hlavou, tak jsem chodil po internetu a zkoumal, jestli to nemůže být ten výměník.
U mě šla voda do oleje, tak naděje (že to bude jen výměník) byla menší, protože olej mívá vyšší tlak.
Tehdy jsem měl stažené i fotky rozebraných motorů a koukal jsem, jestli je možné, aby se prasklým těsněním propojily kanálky - bohužel si voda našla cestu do kanálku kudy se vracel olej do vany.
Při pohledu, kudy ta voda šla, tak to člověku hlava nebere, že se tak dlouho prokousávala kovovým těsněním.
Takže to může být úplně cokoliv.
Ale jestli se tlačí olej do vody, přičemž olej má větší tlak - tak to stále ten výměník může být. Rozhodně se vyplatí ho zkontrolovat.
Taky by nebylo špatné projít pár webů a zjistit, jestli to třeba někdo už neřešil - často člověk zjistí, že ten problém má hodně dalších lidí a Ti třeba napíšou čím to bylo.
A taky bude chtít podniknout nějaký krok, ať se zachrání motor - možná tam dát nový olej, ať nerezaví vnitřek motoru.
Možná vypustit vodu - pokud to někde budeš táhnout, tak 30 sekund motorového chodu pro vyjetí z parkovacího místa by to mělo zvládnout i bez vody a pak už na laně nebo na tyči bez motoru.
Ještě teď si vzpomínám, jak jsem ležel z půlky na sněhu, z půlky v kaluži a vypouštěl olej z motoru, ať tam není ta CENSORED
Když to auto miluješ, není co řešit.
Natlakovana expanzni nadrz.
Re: Natlakovana expanzni nadrz.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: pát říj 29, 2010 19:52
- Bydliště: Praha 10-Štěrboholy
Re: Natlakovana expanzni nadrz.
Tak jelikož nemůžu stejně nikde sehnat ten výměník, tak zkusím tento postup . Děkuji za radu!
- Jirka 85
- Člen klubu
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pon led 16, 2006 23:50
- Bydliště: Louňovice 739404942
Re: Natlakovana expanzni nadrz.
Podle toho co píšeš je auto naprosto v pořádku, pokud se chladí na provozní teplotu a topení na povel topí není co řešit. Ckladicí soustava je tlaková a pokud se ohřeje tlak se zvýší a hladina sníží díky roztažením hadic, po vystydnutí se vše vrací do normálu.Robo 329 píše: ↑pát zář 14, 2012 21:29 Stala se mi tato situace s odstupem cca 14 dnu dvakrat. jednou pri ceste na dovolenou, ukoncenou po asi 50km jizdy. Pri zpatecnich 50 km uz v pohode. Po druhe asi po 17km, par km popojizdeni v kolone. Dojel jsem do cile, rafika teplomeru v obou pripadek byla po celou cestu na pulce ci kousicek za pulkou. Expanzka plna chladici kapaliny. Tlakem sycela ven. Horni hadice do chladice i chladic horky. Ventilator fungoval. Pri zapnuti ventose mam trosku pokles napeti, kontrola behem cesty pohledem na voltmetr. Po nejakem case stani auta, zmizne obsah preplnene kapaliny poric z nadrzky. V obou pripadech bylo teplo. Horko bylo v tom prvnim pripade jizdy.Mnozstvi chladici kapaliny pred jizdou v norme, mezi min. a max. ryskou. Nevim kde hledat problem , snad v termostatu ? Dekuji za radu .
DELTA III T-Jet 110KW r.09
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
- Jirka 85
- Člen klubu
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pon led 16, 2006 23:50
- Bydliště: Louňovice 739404942
Re: Natlakovana expanzni nadrz.
Bojím se že to u tebe pravděpodobně bude těsnění nebo hlava, o jaký motor se vlastně jedná?Hector 585 píše: ↑čtv črc 20, 2017 16:01 Jen si tu ujasním podobný problém . Včera po jízdě kouknu pod auto a kape z expanzky místo frízy taková hnědá srágora,kouknu do motoru a expanzka řádně natlakovaná ,motor rozpálenej,chladič studenej a na měrce žádný olej . Je tu ještě jiná možnost závady než těsnění pod hlavou či hlava kaputt??
DELTA III T-Jet 110KW r.09
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: pát říj 29, 2010 19:52
- Bydliště: Praha 10-Štěrboholy
Re: Natlakovana expanzni nadrz.
2.0 20v 5V 107kW r.v.95,bohužel už mi potvrdily nezávisle dva mechanici stejný verdikt . Paradox je,že mě každý varoval,že mi odejde automat a ejhle,motor kaputt a převodovka je úplně v pohodě . Jelikož je mi ale Kapice líto,tak jsem si přivezl další a tuto si nechám na náhradní díly .
- Jirka 85
- Člen klubu
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pon led 16, 2006 23:50
- Bydliště: Louňovice 739404942
Re: Natlakovana expanzni nadrz.
U těhle motorů také zřídka praskají vložky válců, těžko se to odhaluje.Hector 585 píše: ↑stř srp 16, 2017 07:36 2.0 20v 5V 107kW r.v.95,bohužel už mi potvrdily nezávisle dva mechanici stejný verdikt . Paradox je,že mě každý varoval,že mi odejde automat a ejhle,motor kaputt a převodovka je úplně v pohodě . Jelikož je mi ale Kapice líto,tak jsem si přivezl další a tuto si nechám na náhradní díly .
DELTA III T-Jet 110KW r.09
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
Re: Natlakovana expanzni nadrz.
vložky válců, v litinovým bloku?
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
- Jirka 85
- Člen klubu
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pon led 16, 2006 23:50
- Bydliště: Louňovice 739404942
Re: Natlakovana expanzni nadrz.
Tak odlitky válců, na tenhle název jsem byl nejspíš za školou
DELTA III T-Jet 110KW r.09
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942