Termostat Kappa 2i 1995

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tomáš 105
Příspěvky: 1553
Registrován: stř zář 13, 2006 17:01
Bydliště: Lanškrounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#16 Příspěvek od Tomáš 105 »

Témata o termostatech tu sleduju už nějakou dobu, mně ukazuje teploměr v létě 70°C v zimě sotva 50°C a řeším to deklama do masky, když je velikej mráz, tak ji ucpu úplně a když jen chladno tak jsem se dopracoval ke čtyřem kalibrovaným otvorům. Občas seberu v obchodě krabici a pár těch krytů si vyřežu, poněvadž občas z masky vylítnou. Termostat mám koupenej, ale když tady čtu všechny ty názory tak vůbec nevím, jestli se mám do výměny pouštět. Zatím hlasuju spíš pro ty dekly [-o< :-k
Fiat Palio 178BX - Made in Brazil

Uživatelský avatar
MFENCE 261
Příspěvky: 688
Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#17 Příspěvek od MFENCE 261 »

Jo jo je to kriz no ale Pavel3 ma pravdu ale jeste bych chtel vyzkouset ten termostat z Renaulta do te hadice
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike

Vlastík
Příspěvky: 659
Registrován: čtv kvě 17, 2007 19:51
Bydliště: Havířov

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#18 Příspěvek od Vlastík »

Pěkně se to tu rozjelo koukám :shock: já bych to s tím termostatem v hadici moc neriskoval.Né že by to nefungovalo,ale nerad bych fouknul těsnění pod hlavou,kdyby to začalo vařit.Za pár dní se snad už oteplí a bude zase s termostatem klid.Pak se zase bude řešit klimatizace a tak pořád dokola :D
Lancia Kappa 2.0-16V turbo

MARTINI
Příspěvky: 187
Registrován: ned led 20, 2008 17:25
Bydliště: Pieštany

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#19 Příspěvek od MARTINI »

mam podobny problem na 2 Delte ručička teplomeru v lete horko tažko stúpne na 55 a v zimesa ledva trošku pohne a to mám daný tiež karton+ polystiren v prieckach na narazniku
Lancia Delta 2.0T 16v HPE
Lancia Delta 1.9 tds

Uživatelský avatar
MFENCE 261
Příspěvky: 688
Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#20 Příspěvek od MFENCE 261 »

NO dle meho by to fouknout nemelo pokud vykuchas ten puvodni ne??
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike

Vlastík
Příspěvky: 659
Registrován: čtv kvě 17, 2007 19:51
Bydliště: Havířov

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#21 Příspěvek od Vlastík »

MFENCE 261 píše:NO dle meho by to fouknout nemelo pokud vykuchas ten puvodni ne??

já s tím určitě teď už dělat nic nebudu,ale mohl by jsi být průkopníkem a zkusit to,co to v KAPPĚ udělá.Hlavně,aby pak nenastal problém s odvzdušněním.
Lancia Kappa 2.0-16V turbo

Uživatelský avatar
MFENCE 261
Příspěvky: 688
Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#22 Příspěvek od MFENCE 261 »

No zajimave by bylo nechat tento termostat a pridat jeste ten do hadice co by to udelalo :) Otazka zni teplota vody otevre ten origo a narazi na ten v hadici tim by se zpomalilo to chladnuti ale co by to udelalo s prehrevem tot otazka :) dalsi vec je tedy vykuchat ten co je tam origo a nahradit to tim do hadice nemelo by to delat problemy je to termostat jako termostat ne ? jen by se posoupl do hadice

Ale uz to taky tedka resit nebudu uz jsem vypustil tolik penez ze me je spatne

Prosim jeste mam tam tedka Fridex g48? Co myslite dle ochrany motoru mam to dat do..... A dat tam Italske naplne ? Nekde jsem slysel ze Fridex je pro motor humus
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#23 Příspěvek od Dresik 28 »

jak je problem se zahrovanim, je to proste na 99 % termik :)
a zadny bastl z rencka bych tam nedaval.
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Uživatelský avatar
MFENCE 261
Příspěvky: 688
Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#24 Příspěvek od MFENCE 261 »

Dresik 28 píše:jak je problem se zahrovanim, je to proste na 99 % termik :)
a zadny bastl z rencka bych tam nedaval.

Menil jsem 3 ruzne znacky termostatu a stale stejnej problem tak cim to je ??? :)
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike

Vlastík
Příspěvky: 659
Registrován: čtv kvě 17, 2007 19:51
Bydliště: Havířov

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#25 Příspěvek od Vlastík »

Dresik 28 píše:jak je problem se zahrovanim, je to proste na 99 % termik :)
a zadny bastl z rencka bych tam nedaval.

Dobře,ale pak nám vysvětli,proč se termostat chová při zkoušce ve vodě normálně a hadicový test při nastartování auta taky OK a prostě teplota na budíku je 50-60 a při těch 60 to začíná trochu topit a zároveň hadice do chladiče začíná být teplá.To znamená,že termostat brzo otevírá a teplota motoru je potom nízká.
Lancia Kappa 2.0-16V turbo

Uživatelský avatar
MFENCE 261
Příspěvky: 688
Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#26 Příspěvek od MFENCE 261 »

Vlastík píše:
Dresik 28 píše:jak je problem se zahrovanim, je to proste na 99 % termik :)
a zadny bastl z rencka bych tam nedaval.

Dobře,ale pak nám vysvětli,proč se termostat chová při zkoušce ve vodě normálně a hadicový test při nastartování auta taky OK a prostě teplota na budíku je 50-60 a při těch 60 to začíná trochu topit a zároveň hadice do chladiče začíná být teplá.To znamená,že termostat brzo otevírá a teplota motoru je potom nízká.

Ano ano je to tak proste brzo otevre a jak to neni jeste vyhrate tak se tim velkym okruhem ochladi Kde je sakra problem ??? :oops: v hrnci je to ok ale na aute ne a to nikdo nedokazal jeste vyresit :) Ale auto jede jako das po tomhle zahrati tak snad je alespon olej zahraty a motor nenicim :( Proto by bylo dobre vyzkouset bastl termostat jestli to zmakne nebo ne :)
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike

Vlastík
Příspěvky: 659
Registrován: čtv kvě 17, 2007 19:51
Bydliště: Havířov

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#27 Příspěvek od Vlastík »

Obávám se,že teplota oleje,alespoň v mém případě bude taky naprd,protože mám pod chladičem vody navíc chladič oleje,který je přímo ofukován tím mrazivým vzduchem :D
Co se týká toho termostatu,ještě mi nikdo nebyl schopen vysvětlit,jak mu topí turbová Kappa.V tvém případě,ty máš atmosféru jsem už někde četl názory typu:Nastartuju,zavřu bránu a už to topí atd.No nevím,nebudu tady nikomu brát jeho poznatky,ale podle mě je to dáno systémem toho chlazení.V jednom souhlasím,už to tady někdo psal,tuším Pavel3.Že zase když je motor nadměrně zatěžován,nebo se v horku popojíždí v koloně,tak to musí prostě stačit uchladit.Mě se ještě nestalo,že bych vařil.
Lancia Kappa 2.0-16V turbo

Uživatelský avatar
MFENCE 261
Příspěvky: 688
Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#28 Příspěvek od MFENCE 261 »

No to ja taky ne ano naleze to az na Saharu ktera to zchladi ale jinak je klid tohle je pouze jev popojizdeni jinak ok

Ale jak je chladno tak je to kriz :( Reci ze jak vyrazim tak to hreje jsou usmevne :D ja se proste po par km dostanu na 50 a tim to hasne :) Nemuze jeste pomoct vymenit nejake ty cidla ??? :) ja kdyz odsroubuji vicko na nalevani oleje a zamerim tam ten teplomer s infra tak tam je teplota ok je to vubec hmatatelne takhle merit teplotu oleje ??
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike

Vlastík
Příspěvky: 659
Registrován: čtv kvě 17, 2007 19:51
Bydliště: Havířov

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#29 Příspěvek od Vlastík »

ja kdyz odsroubuji vicko na nalevani oleje a zamerim tam ten teplomer s infra tak tam je teplota ok je to vubec hmatatelne takhle merit teplotu oleje ??[/quote]


Já si myslím,že to asi nebude přesné,protože hlavu máš ohřátou rychleji,než zbytek motoru.Jinak,je škoda,že místo budíku,co ukazuje palubní napětí mohli raději dát budík teploty oleje.V Themě to je,tak nevím,proč to nedali do Kappy :?: :evil:
Lancia Kappa 2.0-16V turbo

Uživatelský avatar
MFENCE 261
Příspěvky: 688
Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat Kappa 2i 1995

#30 Příspěvek od MFENCE 261 »

to by se ale dalo dodelat ne???
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike

Odpovědět