Motor VVT upravit
Re: Motor VVT upravit
Vem to někam kde jí dokážou pořádně přeměřit a posoudit,podle fotek se to těžko pozná
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
Re: Motor VVT upravit
Huty zavolej sem, mě dělali kliku, vypadalo to dobře a cena byla luxusní
583241183 je to u Šumperka
583241183 je to u Šumperka
Re: Motor VVT upravit
já to asi vidim tak, že seženu druhej spodek- kliku a ojnice (stejně mám 2ko) v trošku schopnym stavu, ale stejně to pude na brus. už mě přechází docela chuť to dodělat
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
tož co si myslite o tymhle? jak je svár zevnitř svodů. proč to tak udělali ti jarini v itálii??? pošéfim to tak, že to nechám zavařit zvenčí a zevnitř se to vyšudlí fortunkou ne? každej mm dobrej, ale fak mě neni jasny co je vedlo k tomu to udělat zevnitř....
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- Lubos 42
- Příspěvky: 4536
- Registrován: sob črc 09, 2005 14:10
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor VVT upravit
Tak si představ, že to vaří automat ve velkých seriich - o co jednodušší je udělat ovál cca 5 cm (případně 4 najednou ) než objíždět a kličkovat kolem čtyř půlmetrových trubek. Nakonec i ručně. Tak kdo je jarin ?
integrale
aktualně AR 159 SW
aktualně AR 159 SW
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor VVT upravit
Ty svary se vevnitř dělaj běžně, páč je to jednodušší - akorát tam musí bejt trochu osazení, aby tam nějakej navařenej materiál zůstal, když se to vybrousí do roviny
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: Motor VVT upravit
Musíš to nechat svařit TIG metodou a nerezí, svody jsou nerezové. Zkroutí se to ale brutálně, musí se to pak srovnat pod lisem a přebrousit, jinak to nemá cenu dávat na motor.
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Fiat ... ava_motoru
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Fiat ... ava_motoru
xxxx
Re: Motor VVT upravit
jo, vim že je to nerez a svařovat to tigem vime. na to pokrouceni sem si udělal takovej přípravek, na kterej se ty svody našroubujou, a kdyžtak to nechám dodatečně srovnat
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
nicméně sem do chlíva dotáhl další motor, prozměnu z fiatu coupé, a světe div se, zase je trochu jinej nekamarádí s držáky jak barča, tak delta takže se to trošku šudli, kombinuje atd...
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
držák s poloosou barchetta, trošku se muselo zasedlačit do vany, aby poloosa nešourala
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
měl bych takovou prosbičku: nevěděl by někdo kam zapojit tuhle zásuvku? vede ve svazku co je zezadu na sání, vubec mě neni jasny kam to strčit
a ještě jeden dotazek, jak je čidlo klepání a čidlo otáček, tak ty zásuvky jsou stejny a dá se to prohodit, nevěděl by někdo podle barev káblů co je co?
diky za odpovědi
a ještě jeden dotazek, jak je čidlo klepání a čidlo otáček, tak ty zásuvky jsou stejny a dá se to prohodit, nevěděl by někdo podle barev káblů co je co?
diky za odpovědi
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Motor VVT upravit
to červený je snímač teploty oilu,a když budeš mít špatně zapojený zminovaný zásuvky tak nenastartuješ
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Motor VVT upravit
já sem to podělal, nedal sem tam foto, to čidlo víme, ale tady tuhle zásuvku sem myslel
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x