Motor VVT upravit
Re: Motor VVT upravit
áááá čoveče super dik moc, sem hloupej, vubec mě to nenapadlo :D a to mě ten díl s lambdou leži pul metra od motoru tož zitra akce du nahazovat motor
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
tož motor už se nastěhoval do auta, foto bohužel neni, fotak maji rodiče na dovolene, ještě se musela "upravit" vana, abych tam vubec mohl našroubovat poloosu
dotaz: jakej olej mám nalit do převodovky a jakej olej do serva?
dotaz: jakej olej mám nalit do převodovky a jakej olej do serva?
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
jo a kolik litru tech oleju, servo asi bude stačit 1l že, převodovka 2?
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor VVT upravit
do prevodovky leju 75W90 Delphi vleze se cca 1,8L. Do serva normalne cerveny ted tu specifikaci nevim
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: Motor VVT upravit
tož motór v autě, vše se koná tak jak vidite před barákem na ulici
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
tak a už aji vrčííííííííííííí =D>
http://www.youtube.com/watch?v=Bn7ShBfP7nA
http://www.youtube.com/watch?v=Bn7ShBfP7nA
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte led 19, 2010 22:40
Re: Motor VVT upravit
Tož taky gratuluju.
Už nám to jezdí oboum, to je super, za 14 dní přijedu a pojedeme na vélet
A co zbytek auta, kdy to doskládáš?
Už nám to jezdí oboum, to je super, za 14 dní přijedu a pojedeme na vélet
A co zbytek auta, kdy to doskládáš?
Re: Motor VVT upravit
tož už jenom chybí 1 poloosa, vejfuk naladit, olej do almary a serva, chladiče a takovy hovadiny, už jenom pár hodin práce, ale ten vejfuk bude asi až po viiku tak sand už za 14dni to budem moct protáhnout =D>
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
tak ta druhá poloosa samozřejmě nepasuje, je krátká, takže zase sehnat z coupé protože z delty samozřejmě nepasuje... už mě z toho jebe jak nic nepasuje
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
tak už jezdim, ale blbne to: na volnoběh chcípá, a cca do 3tis ot. to škube jak ludra
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
měl bych takovej dotaz možná asi hloupej, ale žádnej učenej z nebe nespadl:
bylo by k něčemu dát výkonější pal. pumu? nevim teda ani po čem jít jestli průtok/h se hodí nebo tlak. když nechám seriovy vsřiky, přineslo by to něco?
resp. kdyby se dali vstřiky s větším průtekem aji, neutopil bych to zbytečně?
bylo by k něčemu dát výkonější pal. pumu? nevim teda ani po čem jít jestli průtok/h se hodí nebo tlak. když nechám seriovy vsřiky, přineslo by to něco?
resp. kdyby se dali vstřiky s větším průtekem aji, neutopil bych to zbytečně?
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
Oboji je celkem zbytecna cinnost.
Tlak se omezi regulatorem.
Vetsi prutok vstriku omezi jednotka podle lambdy. Proto tam take mimo jine ta lambda je.
Tlak se omezi regulatorem.
Vetsi prutok vstriku omezi jednotka podle lambdy. Proto tam take mimo jine ta lambda je.
Carpe Diem quam minimum credula postero
Re: Motor VVT upravit
takže i kdyby tam byl manualni regulator tlaka tak si nepomužu protože to zkratka utopim že...
doprčic co temu provist ještě
jinač přiruby na vejfuku vybroušeny, zavařeny, foto neni, pač sem to skladal rychle abych co nejdřiv lical...
doprčic co temu provist ještě
jinač přiruby na vejfuku vybroušeny, zavařeny, foto neni, pač sem to skladal rychle abych co nejdřiv lical...
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x