Motor VVT upravit
Re: Motor VVT upravit
4klapku z boxera alfy, dávali jsme tu už na jeden twinspark s kamošem
motor je fiat tzn bez vyvažováků, bude to hrkat v puntu mk2
ty písty právě kdyby stály třeba 20 tak na to kašlu,to bych spíš investoval do vaček
motor je fiat tzn bez vyvažováků, bude to hrkat v puntu mk2
ty písty právě kdyby stály třeba 20 tak na to kašlu,to bych spíš investoval do vaček
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 289
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor VVT upravit
Sakra, nasadil si mi brouka do hlavy. Jak moc se to muselo modifikovat?
Ty písty jsem viděl od 18 do 22k.
https://www.ebay.com/itm/124061323692?_ ... %7Ciid%3A1
Ty písty jsem viděl od 18 do 22k.
https://www.ebay.com/itm/124061323692?_ ... %7Ciid%3A1
Lancia: Lybra 1.8, Delta 1.6 16V HPE / 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe 2.0
Alfa Romeo: Spider 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW
Re: Motor VVT upravit
Zdravím,
Poradí tu někdo na kolik se dotahují ojniční šrouby na 1,8 vvt (v Dedře). Něco jsem dohledal, ale nevím jestli k vvt čku... Našel jsem že 25Nm a o 50 stupňů....
Díky.
Poradí tu někdo na kolik se dotahují ojniční šrouby na 1,8 vvt (v Dedře). Něco jsem dohledal, ale nevím jestli k vvt čku... Našel jsem že 25Nm a o 50 stupňů....
Díky.
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 289
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor VVT upravit
Našel si to správně 25 Nm + 50-60 stupňů.
Lancia: Lybra 1.8, Delta 1.6 16V HPE / 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe 2.0
Alfa Romeo: Spider 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW
Re: Motor VVT upravit
JJ díky, ani jsem nedoufal v takovou rychlost.... jdu to poskládat...
Re: Motor VVT upravit
ano utahovací moment 25nm a 60 stupňů k temu
ty písty jsou ale na 2,0 vrtání 84, 1,8 má 82 vrt, každopádně to se mě asi nechce dávat, leda až by ty sériovy šly do kytek, ale pokud si uhlídám směs, nebude moc chudá, tak by neměl byt důvod se obávat proč by série nevydržela
ty písty jsou ale na 2,0 vrtání 84, 1,8 má 82 vrt, každopádně to se mě asi nechce dávat, leda až by ty sériovy šly do kytek, ale pokud si uhlídám směs, nebude moc chudá, tak by neměl byt důvod se obávat proč by série nevydržela
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
tady foto 4klapky na TS
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- jyrki.k 700
- Člen klubu
- Příspěvky: 289
- Registrován: pon pro 06, 2010 14:30
- Bydliště: Prostějov
Re: Motor VVT upravit
vypadá to zajímavě, akorát poshánět tu čtyřklapku bude nejspíš challenge. To odvětrání víka ventilů si nechal jen tak plandat? A jak si obešel váhu vzduchu?
Lancia: Lybra 1.8, Delta 1.6 16V HPE / 2.0 16V HPE, Dedra 1.6, 2000 Coupe HF, Kappa Coupe 2.0 20V, Gamma Coupe 2.0
Alfa Romeo: Spider 2.0 TS, 156 2.5 V6
Peugeot: 308 SW
Re: Motor VVT upravit
No těch boxerů motorů už moc není pravda, to odvětrání už si přesně nevybavuju, ale někam se to dávalo na podtlak (musel se zapojit i posilovač brzd). Každopádně s tímto zásahem už přišla programovatelná ECU, takže váha se už nemusela řešit
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
Re: Motor VVT upravit
Fotr neco jako GDPR ti nic neříká?
Odvětrání bylo vedeno do vejfucku, klapky jsou otočeny opačně.. Jinak už bych do nich nešel lepší vzít z nějaké mašiny tam je víc na vyběr..Váha vzduchu netřeba. Dávala se IMF ecu
Odvětrání bylo vedeno do vejfucku, klapky jsou otočeny opačně.. Jinak už bych do nich nešel lepší vzít z nějaké mašiny tam je víc na vyběr..Váha vzduchu netřeba. Dávala se IMF ecu