motor 2,5 TDS

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
michal

motor 2,5 TDS

#1 Příspěvek od michal »

Ahoj mám dotaz, našel jsem si Lancii Themu 2,5 TDS. chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s tímto motorem. rok 87

dik

pz

#2 Příspěvek od pz »

jeden z nejpovedenejsich neelektronickych naftaku vubec s velkou vydrzi...

Uživatelský avatar
Petr 20
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 544
Registrován: čtv říj 06, 2005 21:45
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Petr 20 »

Tak tak :wink:

Radek

#4 Příspěvek od Radek »

No my máme taky Themu 2,5TDS 74kW, 90r.v. a jsme s ni spokojení, v zime super starty, akorád na to auto je možná trochu slabé, s takovou váhou auta to není nějaký velký sprinter, ale jak se rozjede, tak jede suprově, vřele doporučuju, hlavně aby ti to nekouřilo moc

Jan 138

#5 Příspěvek od Jan 138 »

Nesmíš jí nikdy uvařit jinak praskne hlava jinak je to malej traktor šlápneš a jedeš ať se děje cokoliv.

Cartman 142

#6 Příspěvek od Cartman 142 »

akorat 87 neni tds ale normální td tds je až pozdější model

Návštěvník

#7 Příspěvek od Návštěvník »

:( ahoj.ja jsem si poridil themu s kastli s trilitra s maximalni moznou vybavou a ma motor 2,5TD.jen otazecka.turbo je sliset jak krasne piska,ale kdyz ji nastartuju tak kouri a jak se ohreje tak uz ne.staci vymenit vstriky nebo tam je neco vaznejsiho??,

Aleš 137
Příspěvky: 547
Registrován: čtv srp 17, 2006 17:13
Bydliště: Sazovice 49
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Aleš 137 »

Čau myslím že bude tím turbem taky mi hvízdalo a papalo to olejíček a když to tak pekně papá tak to i kouří...doporučoval bych vym.Katík by to mohlo spálit!!???
Lancia Delta HF Integrale 8V 133Kw-pro radost
2x M.B. Sprinter 318 HF CDI 135kw-Lopaty

Návštěvník

#9 Příspěvek od Návštěvník »

my mame tiez a je velmi spolahliva :wink:

Zdenek

#10 Příspěvek od Zdenek »

Tak tuhle káru jsem měl taky. Do dnes na ni vzpomínám, jako na to nejlepší, co jsem kdy měl. Létala několikrát do roka do Itálie. Bezkonkurenční velikost nádrže s nádhernou spotřebou umožňovala nepřetržitou jízdu až na místo bez zbytečných tankovacích zastávek, v rychlostech nad 160... Navíc kufr, výbava, pohodlí, to vše člověka hýčkalo.. A když už měl člověk pocit, že se plouží, stačilo zatlačit na pedál a rázem tam byla dvoustovka. Brenner jako by byl rovinkou. Doporučuju.

DRTIKOLS

#11 Příspěvek od DRTIKOLS »

jaky je rozdil TD a TDS ??vy to nekdo??a jak je na tom 2.5 TDSrok 96???

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

tds by mel byt uz ten elektronicky rizeny cerpadlo a vstrik
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

#13 Příspěvek od Dresik 28 »

ja měl také TDS na prismě a po elektronice ani stopa :lol: podle mého tds značí olejový chladič, nebo intercooler
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Uživatelský avatar
Velys 44
Příspěvky: 325
Registrován: ned čer 19, 2005 21:40
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Velys 44 »

Taky bych to viděl jako Dresik.
Lancia Prisma 1.9 Turbo ds
Lancia Kappa 2,4 TDs

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ze by? delat ma jen ds a chladic taky ma :lol:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Odpovědět