Kolísání otáček - Lybra
Re: Kolísání otáček - Lybra
Mám 2.4 JTD a právě řeším problém s kolísáním otáček. Máte už někdo info, čím to může být? Mechoš u Fiatu mě řekl, že to dělá čidlo vačkové hřídele.
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Kolísání otáček - Lybra
Mechoš kecá,soustřeď se spíš na DRV ventil,případně zkontrolovat funkci EGR,to pro začátek.Pak vstřikovače.Pro začátek je dobrá diagnostika live dat.
(snímač vačky je dobrej jen pro start.)
(snímač vačky je dobrej jen pro start.)
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Kolísání otáček - Lybra
Děkuju za radu. Nad EGRem jsem už přemýšlel, že ho zaslepím. Je nějak hlídaný? Nevyhodí mi to chybu? Navíc - co a kde je DRV?
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Kolísání otáček - Lybra
Ono záleží co máš za ročník,pod 2001 se nechá zaslepit,ty novější s el.ventilem tam už je to slabší,zaslepit se nechá,ale ventil musí chodit elektricky bezvadně.
DRV je z boku na vysokotrlakým čerpadle.
DRV je z boku na vysokotrlakým čerpadle.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Kolísání otáček - Lybra
Mhm, chápačka. Mám rok 2000, tak snad to projde. Díky moc.
Re: Kolísání otáček - Lybra
Takže DRV ventil jsem vyndal. Byl pěkně obalený sazemi a totálně ucpaný. Vyčistil jsem techničákem do perfektního stavu, hodil zpět, nastartoval.... .... a nic. Otáčky kolísaly. Zklamaný jsem šel na jedno. Ráno jedu do práce a už při vjetí na hlavní mě něco nesedí. Nějak moc to táhlo od spoda. Během pár minut motor zahřátý, zastavil jsem před dlouhou rovinkou, šlápl na plyn a nechápal. Rozdíl ve výkonu je šílený. Předtím mi ani nedošlo, o co všechno přicházím s ucpaným DRV. Výkonové mezery prakticky zmizely, motor tahá krásně plynule snad už od volnoběhu, tím pádem mnohem lepší řazení a záběr spojky. S rozjetým úsměvem dojedu do práce, dám neutral a sleduju pokles otáček. To bych se asi načekal. Poklesy nikde. Zase je svět o trochu lepší. Tímto se skláním a děkuju Karlovi 6 za přesný zásah do černého.
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Kolísání otáček - Lybra
děkuju za poklonu,ale pro upřesnění-čistil jsi egr.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Kolísání otáček - Lybra
EGR jsem nečistil. Jen asi před měsícem jsem použil čistič sání ve spreji od Normfest. Mělo to být na tři káry, ale já to postupně nacpal jen do Lybry. Saze letěly výfukem. Za autem mastný flek. Smrad z výfuku zmizel. Před dvěma týdny jsem vyměnil váhu vzduchu značky Magneti Marelli. Je to poznat, ale největší rozdíl až po vyčištění DRV.
Re: Kolísání otáček - Lybra
DRV máš přímo na vysokotlakým čerpadle a nemůžou být na něm saze. takže jsi čistil opravdu EGR,nebo čidlo tlaku v sání
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Re: Kolísání otáček - Lybra
Tak co to ten clovek vlastne cistil ?
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
Re: Kolísání otáček - Lybra
Aha, tak tím pádem jsem vyčistil čidlo tlaku v sání. Trochu omyl, ale pomohlo to mocně. Včera jsem hledal, ale asi fakt nevím, jak ten DRV vypadá. Máte nějaký obrázek pro momentálně postižené, ať mám jasno?
Re: Kolísání otáček - Lybra
http://www.dilyfiatov.cz/p1083-regulato ... -cerpadla/" onclick="window.open(this.href);return false;
tady ho máš
tady ho máš
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Kolísání otáček - Lybra
tak snímač tlaku v sání je též důležitý,a zanáší se díky egru.Ten se nazývá MAP. .To jen tak pro úplnost.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Kolísání otáček - Lybra
Výborně chlapíci, děkuju Vám. Po práci jdu na to.