pomoooooooooooooooc
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
no a jsme mozna u problemu filtr....ta pumpa ma davat 5 (namereno na nove pumpe v servisu..), aleregulator tlaku paliva to omezuje na tech 2.5 az 3.2 podle r.v tusim
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
Tak novej palivovej filtr je uz na svem miste......ale pri pohledu zespodu na auto jsem se osypal....tam je to ale rezaty....hlavne brzdove trubicky..... jinak ten vejfuk co tam mam......z polska!!! se tvari jako novej.....neni vubec shnilej....zvenku....ale kdyz jsem s nim zaklepal,tak to bylo jako kdybych do nej nasypal kybl pisku!!! no krasa.....ten je zevnitr uplne shnilej na kasi...ty prepazky jsou asi uplne KO ty brzdove trubicky se kupuji uz naohybane primo na urcity typ auta nebo si je clovek musi naohybat sam??
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
No já když rozřezal výfuk, tak sem tam našel něco jako skelnou vatu, to tam dal asi předchozí majitel, aby mu to tolik nekouřilo no jo diesel...co se týče těch trubiček-já když kupoval jednu na Prismu, tak jí vubec neměli,dali mi trubku na Fiata Uno, že je stejná a tu sem si pak musel naohýbat sám
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
v Polsku bych asi do auta nekupoval nic je to všechno stejnej šmejd kdysi jsem koupil polský destičky do fiata kterej měl 50 koní a vážil 800 kilo a ty destičky vydržely snad měsíc zmizely úplně před očima podobně si kolega nechal v Polsku vyměnit tlumiče a pomalu nevydržely ani cestu domů horší díly mají snad jenom Rumuni na těhle věcech se určitě nevyplatí šetřit to je lepší koupit ten vejfuk třeba na vrakovišti ale originál nebo aspoň nějakou slušnou druhovýrobu ale to taky nebejvá nic moc
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ještě k těm trubičkám do brzd. Mně se vždycky vyplatilo koupit deset metrů měděný trubky a vyrobit si je sám není to tak pracný líp se ohybaj a je to na věky ale chce to nezničit to šroubení na konci aby se dalo znovu použít pozor nevím jak je to u dedry ale já mám na deltě to šroubení na každým konci jiný
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
http://cortinamk2.webzdarma.cz/Jak/Brzdy/trub.html tady je návod jak se ty trubičky dají snadno vyrobit je to levnější než kupovat originál a budeš mít od nich pokoj