Nastavení řídicí jednotky HF Turbo + tlak turba

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Odpovědět
Zpráva
Autor
Franczz93

Nastavení řídicí jednotky HF Turbo + tlak turba

#1 Příspěvek od Franczz93 »

Zdravím, nevíte náhodou někdo, na co je na řídicí jednotce u Delty HF Turbo štelovací šroubek? Po rozebrání jsme zjistili, že na druhé straně je potenciometr, ale nechceme zatím nic moc štelovat, dokud nebudeme vědět něco víc..Máme ty jednotky jen dvě... :-)

Taky by mě zajímalo, jestli nevíte kde se sehnat ruční regulační ventil tlaku turba, tři tisíce se mi za něj zdá sakra moc...
Díky za odpovědi a názory..

jay-v

#2 Příspěvek od jay-v »

koukni na nw www.bervid.cz myslim ze stoji talir jestli je to ono

Franczz 93

#3 Příspěvek od Franczz 93 »

hmm, stánka nějak nemaká, ale i tak díky

jay-v

#4 Příspěvek od jay-v »

jestli mas na mysli manual boost controler tak to normalne napis do seznamu a najdes ho stal 986 kc

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

ten šroubek je na štelování bohatosti směsi
xxxx

Láďa 109

#6 Příspěvek od Láďa 109 »

Kůrkyn 38 píše:ten šroubek je na štelování bohatosti směsi
Souhlas. Ale bacha, otáčení o cca 270 stupňů maximálně !!! :lol:

Franczz 93

#7 Příspěvek od Franczz 93 »

Ok, ten boost controler najdu, díky, vůbec mě to nenapadlo, asi proto, že mám teď trochu jiný starosti. S rozstříštěnou čéškou se totiž nedá řídit! Sakra.. :evil:

A za info o tom šroubku díky, rozhodně si s tím pohrajeme.

Díky za informace.

Zatím

Franczz 93

#8 Příspěvek od Franczz 93 »

Ještě by mě zajímalo, jak máme zjistit, jestli už to není nastavený na maximum, tzn. jak poznáme, kdy je štelovátko v poloze, za kteoru už by sme neměli jít. Asi nijak co?

Abysme nezrušili jednotku...

Díky

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Když sundáš z řj kryty, tak ten potenciometr bude vidět. Pak uvidíš v které je poloze. Co se týče toho ladění, tak bez měření složení výfukových plynů na emisáku je to o ničem. :lol:
řekl bych, pseudoladění...
xxxx

Návštěvník

#10 Příspěvek od Návštěvník »

Jo, to jsme zjistili, podle tý polohy, ale takhle to asi stejně nemá cenu, když nemůžeme měřit ty plyny a další hodnoty...

Jinak díky!"

Odpovědět