žhavení u lybra 2,4 JTD
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
Žhavička. V ecuscanu to myslim i píše která... Akorát když jsem teda jednu měl v čudu já, tak mi ecuscan napsal jinou, nevim proč...
Žhavičky jdou velmi jednoduše změřit ohmmetrem i bez vyndavání. Ale dostat se k nim už tak jednoduchý neni
Ale k tomu rozhozenýmu volnoběhu: to bude jinej problém, kterej nemá se žhavením nic společnýho
Žhavičky jdou velmi jednoduše změřit ohmmetrem i bez vyndavání. Ale dostat se k nim už tak jednoduchý neni
Ale k tomu rozhozenýmu volnoběhu: to bude jinej problém, kterej nemá se žhavením nic společnýho
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
to bude skor regulator tlaku paliva aj mne to sem tam zakolisa ale zatal to neriešim
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
Ty vole tomi nemůžeš takhle od boku diagnostikovat, že regulátor tlaku paliva. Těch možností je podstatně víc
To samý, když napíšeš, že blbnoucí otáčkoměr je závada toho servomotorku...
To samý, když napíšeš, že blbnoucí otáčkoměr je závada toho servomotorku...
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
pepo ja sa len tak bavym ja vím že toho može byt viacej
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
To je moc hezký, že se bavíš, ale když někdo potřebuje pomoc s nějakou závadou, tak je mu to totálně k h.o.v.n.u...
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
Tak to vypadá na žhavičku.... 3 ze 4 jiskří... Já myslel, že diagnostika určí která to je???
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
Jestli myslíš ecuscan, tak ta to právě určí (akorát teda zrovna mě blbě)... ale neřeš a tu "nejiskřivou" vyměň
P.S. Po výměně mi to ještě několikrát po nastartování blikalo, pak to přestalo blikat. Tak aby ses nelek, kdyby to nepřestalo hned
P.S. Po výměně mi to ještě několikrát po nastartování blikalo, pak to přestalo blikat. Tak aby ses nelek, kdyby to nepřestalo hned
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
jj, ecuscan.... no už vymontovávám jiný žhavičky z druhý lybry, jsou tam bošky, tak snad to bude ok
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
Tak žhavičky vyměněny, pro jistotu i novej palivák a bez efektu... příkládám výpis z diag
Glow Plug/Heater Circuit Malfunction
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi nízký signál z čidla. Tato chyba je v současnosti zjištěná.
Proveďte veškerá opatření k vyřešení této závady. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
P0380 Board relay, thermostarter or preheat ecu
Podrobnosti o chybě:
Odometer: 149060 km
Engine speed: 838 rpm
Engine temperature: 72,7 °C
Fuel quantity: 6,75 mg/i
Fuel pressure: 300,3 bar
Glow Plug/Heater Circuit Malfunction
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi nízký signál z čidla. Tato chyba je v současnosti zjištěná.
Proveďte veškerá opatření k vyřešení této závady. Kontrolka nebyla pro tuto chybu aktivována.
P0380 Board relay, thermostarter or preheat ecu
Podrobnosti o chybě:
Odometer: 149060 km
Engine speed: 838 rpm
Engine temperature: 72,7 °C
Fuel quantity: 6,75 mg/i
Fuel pressure: 300,3 bar
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
Zkoukni kontakty na řj žhavení.Stačí oxidace a může to dělat blbiny.Máš bajonet nebo sroubky na žhavičkách?
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
to už je prostříkaný a dokonce jsem jednotku měnil z druhýho auta a nic, bajonet...
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
Diag si děláš sám?
Takže zkusme popořadě jít k problému.Bliká ti žhavení.Žhaviče jsi všechny vyměnil.Relé jsi taky vyměnil.
Takže žhaviče žhaví ale relé nedodá relevantní informaci do řj.Kde může být problém? Cesta od žhavičů k relé - kotrola kabelů ke žhavičům. Nebo je problém na cestě od řj žhavení k ecu.Kontropla kabelů od řj-k ecu.
Další otázka kolik stupňů ti ukazuje čidlo teploty motoru na diag?
Takže zkusme popořadě jít k problému.Bliká ti žhavení.Žhaviče jsi všechny vyměnil.Relé jsi taky vyměnil.
Takže žhaviče žhaví ale relé nedodá relevantní informaci do řj.Kde může být problém? Cesta od žhavičů k relé - kotrola kabelů ke žhavičům. Nebo je problém na cestě od řj žhavení k ecu.Kontropla kabelů od řj-k ecu.
Další otázka kolik stupňů ti ukazuje čidlo teploty motoru na diag?
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
Nevim teda co má společnýho teplota motoru se žhavením...?Jan 597 píše:...Engine temperature: 72,7 °C...
Že zhaviče žhaví - to neni tak jistý...
Taky bych u tý diag uvítal palubní napětí při žhavení
P.S. Já bych to zase typnul na silový kabely, nebo i blbou baterku...
Lancia Lybra SW 1,9JTD
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
Ja bych si tipnul spatny kontakt v tom petipinovym konektoru uprostred RJ zhaveni
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: žhavení u lybra 2,4 JTD
Má to společná že to po startu blbě jede.Otázka hned na začátku Pokud je to studený a ukazuje to že je to teplý tak to pojede na pikaču.Nebo obráceně.Pepazdepa 408 píše:Nevim teda co má společnýho teplota motoru se žhavením...?Jan 597 píše:...Engine temperature: 72,7 °C...
Že zhaviče žhaví - to neni tak jistý...
Taky bych u tý diag uvítal palubní napětí při žhavení
P.S. Já bych to zase typnul na silový kabely, nebo i blbou baterku...
Takže fyzicky jsi zkoušel žhavičky? Tzn viděl jsi po připojení na baterii že se rozhaví? Nemohla být špatná žhavička i v té druhé lybře?
Pokud je to dobrý tak bych asi zkusil ty silový kabely.Jestli tam není špatnej kontakt třeba na tom bajonetu.
Pokud se nemýlím tak jtd žhaví až v mínus (nevím v kolika)?Můžete to někdo potvrdit?
Do řj žhavení vedou 4 tenší dráty tři mezi jednotkou žhavení a ŘJ a ČTVRTEJ je kostra.Myslím že je na kraji a je mezi ním mezera nebo jsou poslední dva piny spojený už si nepamatuji..Tu bych zkontroloval také.Nevím teď z hlavy kam vede ale špatný chod motoru a nefunkčnost žhavení může mít příčinu právě tady pokud nějaké z čidel bude ukostřeno tamtéž.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300