Zvýšení výkonu?

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Pavel 3
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5483
Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Pavel 3 »

já osobně nemám nic proti LPG ale asi bych to nechtěl bál bych se že to bouchne

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

pavle ceho by ses mel bat :lol: ?kdyz to mas namontovany od odborniku tak neni potreba se obavat.jak by ti to zaclo unikat tal se ti okamzite zavrou ventily a nepusti nic ven.a nadrz ma navic dvojitej nebo dokonce trojitej plast. to kdyz si vezmes nejaky stary auto ktery ma jen plechovou nadrz a jeste k tomu orezlou,tak tam bych mel asi vetsi strach :shock: .
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Mário 14

#33 Příspěvek od Mário 14 »

nooo....nechal jsem si dělat LPG na dedru....u odborníků a ještě měsíc jsem dotahoval šroubky a po roce jsem to nakonec nechal sundat, protože to žralo 20l/100km a jediný co jsem z toho měl, že jsem byl o 35.000,- lehčí a pořádně (nasranej)!!!!

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#34 Příspěvek od Honza 2 »

No chybička se občas asi vloudí..

BAR

Mario/LPG

#35 Příspěvek od BAR »

Prave proto aby me tohle nepotkalo jsem se rozkoukaval skorem 2 mesice nez jsem mel vybráno kdo mi LPG namontuje . a dnes muzu ric ze jsem spokojenej zakaznik.

Mário 14

Re: Mario/LPG

#36 Příspěvek od Mário 14 »

BAR píše:Prave proto aby me tohle nepotkalo jsem se rozkoukaval skorem 2 mesice nez jsem mel vybráno kdo mi LPG namontuje . a dnes muzu ric ze jsem spokojenej zakaznik.
Díky za radu....samozřejmě jsem šel do první firmy, kterou jsem potkal, dal jim na stůl 30.000,- a řekl, že si pro to zítra přijdu

Všichni to tak asi kromě tebe děláme :!: :!: :!:

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ja bych se taky nejdriv podival co je to za firmu. ale jestli platols 30 tis tak to mas ten sekvencni plyn? ten by mel byt v pohode aspon co vim tady u nas jak to maji namontovany kluci z prace
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Návštěvník

#38 Příspěvek od Návštěvník »

Tomas píše:ja bych se taky nejdriv podival co je to za firmu. ale jestli platols 30 tis tak to mas ten sekvencni plyn? ten by mel byt v pohode aspon co vim tady u nas jak to maji namontovany kluci z prace
DALŠÍ VTIPÁLEK!!!!

čtvrt roku jsem se rozhodoval a hledal firmu,....ale skoro nikde neuměli LPG na ten můj motor....a ti amatéři byli doporučováni a dokonce tvrdili že to i umí

jinak to funguje jako karbec....za přímý vstřiky chtěj 42.000,- (i u jinejch firem co jsem hledal)

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ono to nefunguje jako karbec :!: ten plyn tece normalne do saciho potrubi akorat pres karbec . ten je uplne mimo provoz
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

BAR

LPG

#40 Příspěvek od BAR »

Nebyla to rada :!: , byla to moje skusenost. Nevim co se hned startujes :?: Proste sou i dobry firmy a spokojeny zakaznici. Proto je asi tohle forum, aby sme se poucily a vzajemne si predali skusenosti .....

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#41 Příspěvek od Honza 2 »

Taky myslim Mário, že to kluci nemysleli nijak zle a že z Tebe hlupáka nedělají... Takže v poho. Prostě se to může stát, že i dobrá firma to udělá blbě nebo že to neumí... Jinak samoyřejmě každej příspěvek dobrej...

Mário 14

#42 Příspěvek od Mário 14 »

v pohodě, jen mám poslední dobou podrážděnej startér....nemám nic proti LPG....docela bych ho zase chtěl....jen trocha lépe udělanej a hlavně přímým vstřikem...mějte se :wink:

BAR

LPG

#43 Příspěvek od BAR »

Vpohode M :wink: , ja si o sekvecnimm muzu nechat zdat.Je na me prilis drahy a nemam na nej ani auto, ale kamos to ma ve Fordu Scorpio Cosword a tam mu to maka pekne, i kdyz mel tou firmou co mu to montili nejaky potize, ale nakonec to maka/a setri....

krosmen
Příspěvky: 116
Registrován: pon kvě 23, 2005 19:02
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od krosmen »

Vrátím se zpět k tématu....
Výkon lze doladit více způsoby,já sem hodně spekuloval nad mím prvním autem což je ford puma a pokud bych to mněl pak počítat na peníze byl by nárůst o jednoho koně vykoupen velkou finanční investicí....
U lancie themy turbo to šlo relativně jednodušeji teda prozatím.....Motor je kompletně nový včetně turba.Je použit manuální boostercontrol jde s ním zvýšit tlak až na max tj.1.5baru.To byl jednoduchý a levný zásah....
Další věci přibudou tj.piggy back jednotka,otevřený 3" výfuk,větší FMIC,přímí filtr(bez váhy vzduchu).Dále jsou v plánu ostré vačky a to by mnělo prozatím stačit na přední náhon.....Ale to už stojí celkem peníze....
Zvýšením tlaku a použitím součástky za cca 2000 korun se zvýšil výkon z 210 na 250-260ps......
Všemi úpravami chci docílit 300 koní.

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#45 Příspěvek od Honza 2 »

No samozřejmě podle vkusu každého soudruha, ale mít jen rychlej motor je nejlepší cesta na hřbitov... Jo a taky by mě zajímalo jakou životnost ten motor bude mít, po těch všech úpravách.. Každopádně je hezký že máš představu a že si za tím jdeš.

Odpovědět