Zvýšení výkonu?
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
pavle ceho by ses mel bat ?kdyz to mas namontovany od odborniku tak neni potreba se obavat.jak by ti to zaclo unikat tal se ti okamzite zavrou ventily a nepusti nic ven.a nadrz ma navic dvojitej nebo dokonce trojitej plast. to kdyz si vezmes nejaky stary auto ktery ma jen plechovou nadrz a jeste k tomu orezlou,tak tam bych mel asi vetsi strach .
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Re: Mario/LPG
Díky za radu....samozřejmě jsem šel do první firmy, kterou jsem potkal, dal jim na stůl 30.000,- a řekl, že si pro to zítra přijduBAR píše:Prave proto aby me tohle nepotkalo jsem se rozkoukaval skorem 2 mesice nez jsem mel vybráno kdo mi LPG namontuje . a dnes muzu ric ze jsem spokojenej zakaznik.
Všichni to tak asi kromě tebe děláme
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
DALŠÍ VTIPÁLEK!!!!Tomas píše:ja bych se taky nejdriv podival co je to za firmu. ale jestli platols 30 tis tak to mas ten sekvencni plyn? ten by mel byt v pohode aspon co vim tady u nas jak to maji namontovany kluci z prace
čtvrt roku jsem se rozhodoval a hledal firmu,....ale skoro nikde neuměli LPG na ten můj motor....a ti amatéři byli doporučováni a dokonce tvrdili že to i umí
jinak to funguje jako karbec....za přímý vstřiky chtěj 42.000,- (i u jinejch firem co jsem hledal)
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Vrátím se zpět k tématu....
Výkon lze doladit více způsoby,já sem hodně spekuloval nad mím prvním autem což je ford puma a pokud bych to mněl pak počítat na peníze byl by nárůst o jednoho koně vykoupen velkou finanční investicí....
U lancie themy turbo to šlo relativně jednodušeji teda prozatím.....Motor je kompletně nový včetně turba.Je použit manuální boostercontrol jde s ním zvýšit tlak až na max tj.1.5baru.To byl jednoduchý a levný zásah....
Další věci přibudou tj.piggy back jednotka,otevřený 3" výfuk,větší FMIC,přímí filtr(bez váhy vzduchu).Dále jsou v plánu ostré vačky a to by mnělo prozatím stačit na přední náhon.....Ale to už stojí celkem peníze....
Zvýšením tlaku a použitím součástky za cca 2000 korun se zvýšil výkon z 210 na 250-260ps......
Všemi úpravami chci docílit 300 koní.
Výkon lze doladit více způsoby,já sem hodně spekuloval nad mím prvním autem což je ford puma a pokud bych to mněl pak počítat na peníze byl by nárůst o jednoho koně vykoupen velkou finanční investicí....
U lancie themy turbo to šlo relativně jednodušeji teda prozatím.....Motor je kompletně nový včetně turba.Je použit manuální boostercontrol jde s ním zvýšit tlak až na max tj.1.5baru.To byl jednoduchý a levný zásah....
Další věci přibudou tj.piggy back jednotka,otevřený 3" výfuk,větší FMIC,přímí filtr(bez váhy vzduchu).Dále jsou v plánu ostré vačky a to by mnělo prozatím stačit na přední náhon.....Ale to už stojí celkem peníze....
Zvýšením tlaku a použitím součástky za cca 2000 korun se zvýšil výkon z 210 na 250-260ps......
Všemi úpravami chci docílit 300 koní.