boost controller na jtd

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
jay-v

boost controller na jtd

#1 Příspěvek od jay-v »

http://www.squadra-tuning.com/Boostcontroller.htmKouknete na to nekdo kdo umite nemecky ja tomu nerozumim je to docela zajimavy je teda divnej ten obrazek s tou kappou jtd jak jede 240 na 4000 ot.Nevíte někdo co to je ten boost controler to bude asi neco s turbem.Uz sem to nekde slysel

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Třeba je to focený na zdviži :lol:
xxxx

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

to bych teda chtel videt :lol:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Lubos 42
Příspěvky: 4536
Registrován: sob črc 09, 2005 14:10
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

boost

#4 Příspěvek od Lubos 42 »

Moc pěkné, ale hlavně to není německy. :lol:
Na registrační "SPZ" to má NL.
Když se vrátíš o úroven výš dostaneš se na anglickou verzi, ale nenašel jsem tuhle stránku, ale bude tam.

krosmen
Příspěvky: 116
Registrován: pon kvě 23, 2005 19:02
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od krosmen »

booster controlery sou dva tipy:MBC manual booster controler-dá se sehnat od "tuzemského"výrobce za 1000.- k němu ale budete potřebovat budík na měření tlaku v turbu.
DBC-digital booster control cca 5000.- a nic k němu neni potřeba.
K správnému nastavení tlaku potřebujete vědět jakej je stávající a pak ho můžete zvýšit na požadovanou mez.
Osobně mám MBC ve všech autech s turbem a max spokojenost!!!!
Na lancii mám nastaven tlak max 1.4 ale spíš jen 1,2BAr z původních 0,8
na alfě z 0,6 na 1,6......ale to je nafta....
Zapojení je jednoduchý a to tak že se rozpojí vedení hadičky k westgate a vloží se MBC a pak se jen WG oblbuje přiškrcením MBC.....
thats all....jednoduché ale velmi funkční!!!!
s themou combi sem zajel čas na 400m s prokluzující spojkou a nefunkčním BOV za 14,95....
Autocentrum Kříž-příbram
ktmotorsport@mujmail.cz
Kappa 20VTsw

jay-v

#6 Příspěvek od jay-v »

A myslis ze by to slo dat na tu moji kappu 2,4 jtd,A jaka ceska firma je vyrabi,je rozdil mezi MBC na benzinaka a naftaka :?: No jestli stoji talir tak si to zkusim nez kupovat chip za 8

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

a nebo na moji tds by to taky slo? :wink:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

jay-v

#8 Příspěvek od jay-v »

Tak ted jsem nasel vyrobce, je to bidrin cena necelejch 900
a krasnej ukazatel tlaku turba stoji necelejch 700.Ale dulezita otazka ,jak zajistim adekvatni davku paliva k tomu tlaku :?:

Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Richie 10 »

TO CHCI!!!!! :twisted:
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

jay-v

#10 Příspěvek od jay-v »

podle me by to to na to jtd i tds melo jit protoze je o tech boost controlerech ta stanka nahore.

jay-v

#11 Příspěvek od jay-v »

Tak ted sem volal do toho bidrinu a tam mi rekli ze to do dieselu nejde ze tam ten wastegate ventil neni a ze to je prej jinak ale na tech strankach nahore to tam je tak to musi nak jit prece to je stejnej princip :x

krosmen
Příspěvky: 116
Registrován: pon kvě 23, 2005 19:02
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od krosmen »

Tak začneme....
1)pokud to je vozidlo vybavené elektronicky řízeným vstřikem paliva (JTD) nemusí se upravovat dávka paliva protože zvýšený tlak=zvýšené množství nasávaného vzduchu a řj si s tim poradí....
2) u mechanického vstřiku de zvýšit dodávka paliva na čerpadle stejně jako to mám u alfy....

Je to jednoduchý!!!!Po zapojení MBC a budíku který musí být umístěn někde na sání ne na turbu protože to by nefungovalo tak jak by mnělo...
MBC je pořád stejný jak na benzín tak na naftu


Výrobce je opravdu BIDRIN od kterého mám i já!
Pokud by ste chtěli vidět zapojení MBC zkusím sem dát foto z themy.....
Autocentrum Kříž-příbram
ktmotorsport@mujmail.cz
Kappa 20VTsw

krosmen
Příspěvky: 116
Registrován: pon kvě 23, 2005 19:02
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od krosmen »

jay-v píše:Tak ted sem volal do toho bidrinu a tam mi rekli ze to do dieselu nejde ze tam ten wastegate ventil neni a ze to je prej jinak ale na tech strankach nahore to tam je tak to musi nak jit prece to je stejnej princip :x
jedině že by JTD mnělo ovládání westgate za pomoci podtlaku...to potom nee......
to si přesně nejsem jistej jak to je u JTD ale u většiny benzínů s turbem neni problém a u starších TD taky nee.....
Autocentrum Kříž-příbram
ktmotorsport@mujmail.cz
Kappa 20VTsw

krosmen
Příspěvky: 116
Registrován: pon kvě 23, 2005 19:02
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od krosmen »

jinak zabýváme se i chiptuningem a to na 2,4 za 9900.- bez daně a výkon až 190ps a 420nm..... :twisted:
ještě bych sem chtěl hodit foto ale nevim jak......
Autocentrum Kříž-příbram
ktmotorsport@mujmail.cz
Kappa 20VTsw

jay-v

#15 Příspěvek od jay-v »

Na 2,4 jtd 100kw 190koní a 420Nm tak to je hardcore :twisted: to by mi asi podalo ruku.Ja to vyfotim jak to tam mam.A jak kdyz tak poznam ze to je tim podtlakem :?:

Odpovědět