boost controller na jtd
boost controller na jtd
http://www.squadra-tuning.com/Boostcontroller.htmKouknete na to nekdo kdo umite nemecky ja tomu nerozumim je to docela zajimavy je teda divnej ten obrazek s tou kappou jtd jak jede 240 na 4000 ot.Nevíte někdo co to je ten boost controler to bude asi neco s turbem.Uz sem to nekde slysel
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
booster controlery sou dva tipy:MBC manual booster controler-dá se sehnat od "tuzemského"výrobce za 1000.- k němu ale budete potřebovat budík na měření tlaku v turbu.
DBC-digital booster control cca 5000.- a nic k němu neni potřeba.
K správnému nastavení tlaku potřebujete vědět jakej je stávající a pak ho můžete zvýšit na požadovanou mez.
Osobně mám MBC ve všech autech s turbem a max spokojenost!!!!
Na lancii mám nastaven tlak max 1.4 ale spíš jen 1,2BAr z původních 0,8
na alfě z 0,6 na 1,6......ale to je nafta....
Zapojení je jednoduchý a to tak že se rozpojí vedení hadičky k westgate a vloží se MBC a pak se jen WG oblbuje přiškrcením MBC.....
thats all....jednoduché ale velmi funkční!!!!
s themou combi sem zajel čas na 400m s prokluzující spojkou a nefunkčním BOV za 14,95....
DBC-digital booster control cca 5000.- a nic k němu neni potřeba.
K správnému nastavení tlaku potřebujete vědět jakej je stávající a pak ho můžete zvýšit na požadovanou mez.
Osobně mám MBC ve všech autech s turbem a max spokojenost!!!!
Na lancii mám nastaven tlak max 1.4 ale spíš jen 1,2BAr z původních 0,8
na alfě z 0,6 na 1,6......ale to je nafta....
Zapojení je jednoduchý a to tak že se rozpojí vedení hadičky k westgate a vloží se MBC a pak se jen WG oblbuje přiškrcením MBC.....
thats all....jednoduché ale velmi funkční!!!!
s themou combi sem zajel čas na 400m s prokluzující spojkou a nefunkčním BOV za 14,95....
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Tak začneme....
1)pokud to je vozidlo vybavené elektronicky řízeným vstřikem paliva (JTD) nemusí se upravovat dávka paliva protože zvýšený tlak=zvýšené množství nasávaného vzduchu a řj si s tim poradí....
2) u mechanického vstřiku de zvýšit dodávka paliva na čerpadle stejně jako to mám u alfy....
Je to jednoduchý!!!!Po zapojení MBC a budíku který musí být umístěn někde na sání ne na turbu protože to by nefungovalo tak jak by mnělo...
MBC je pořád stejný jak na benzín tak na naftu
Výrobce je opravdu BIDRIN od kterého mám i já!
Pokud by ste chtěli vidět zapojení MBC zkusím sem dát foto z themy.....
1)pokud to je vozidlo vybavené elektronicky řízeným vstřikem paliva (JTD) nemusí se upravovat dávka paliva protože zvýšený tlak=zvýšené množství nasávaného vzduchu a řj si s tim poradí....
2) u mechanického vstřiku de zvýšit dodávka paliva na čerpadle stejně jako to mám u alfy....
Je to jednoduchý!!!!Po zapojení MBC a budíku který musí být umístěn někde na sání ne na turbu protože to by nefungovalo tak jak by mnělo...
MBC je pořád stejný jak na benzín tak na naftu
Výrobce je opravdu BIDRIN od kterého mám i já!
Pokud by ste chtěli vidět zapojení MBC zkusím sem dát foto z themy.....
jedině že by JTD mnělo ovládání westgate za pomoci podtlaku...to potom nee......jay-v píše:Tak ted sem volal do toho bidrinu a tam mi rekli ze to do dieselu nejde ze tam ten wastegate ventil neni a ze to je prej jinak ale na tech strankach nahore to tam je tak to musi nak jit prece to je stejnej princip
to si přesně nejsem jistej jak to je u JTD ale u většiny benzínů s turbem neni problém a u starších TD taky nee.....