boost controller na jtd
Kamos mi rikal ze u c5-ky 2,2 hdi blbnul tan wastegate a prej kdyz se pretoci turbo tak to prej skoci do nouzovyho rezimu ale ja si myslim ze to je kravina to preci zadnej snimac nebo cidlo na tohle nama ne
Je teda pravda ze řj ten tlak to tou davkou urcite dozene
A ten ukazatel tlaku turba ten se pripoji jak a kam
Je aspon vice mene presnej
A kdyz to jtdcko standartne plni 2.0 o kolik bych mu mel pridat
Je teda pravda ze řj ten tlak to tou davkou urcite dozene
A ten ukazatel tlaku turba ten se pripoji jak a kam
Je aspon vice mene presnej
A kdyz to jtdcko standartne plni 2.0 o kolik bych mu mel pridat
počítá se tlak turba v barech nebo psi....nesmíš do toho míchat tlak vzduchu kterej se mnění s nadmořskou vejškou...Tlaky turb se pohybujou v serii okolo 0,8BAR.
to jestli je to řešeno podtlakem nebo přetlakem zjistíš tim když si ovládání WG prohlídneš a podle toho kam "tahá" regulace....
váha vzduchu je PRIMÁRNÍM zdrojem informací řj pro určení směsi motoru!!!!Není jediná ale je rozhodující!!!Pravda je že pokud ji odpojíš tak se většinou nic neděje a motor běží dál....je zde ještě lambda sonda.....
Pokud se zvýší plnící tlak nad mez stanovenou bezpečnostním systémem řj tzv.fuel cut defender zavře na chvíli přívod paliva....u themy je to při 1,5BAR...
Pokud chceš něco mněnit nebo zapojovat např MBC tak potřebuješ nejdřív měřit a co nejjednodušší je měřit podtlak/přetlak v sání a tím si určíš i jak chceš jít vysoko s plnícím tlakem....
Na alfě mám najeto už 50 tisíc se zvedlym tlakem a pohoda maximální!!!!U lancie není nijak upravena dodávka paliva ale to se chystá za pomoci naladění seriové řj do jejího maxima s pomocí zvedlého tlaku paliva upraveného výfuku a sání vzduchu-už je hotovo
Budík tlaku turba se umisťuje u benzínu na intake manifold za klapku sání směrem k hlavě.U nafty je to jedno neb ta nepracuje s podtlakem v sání jak u benzínu-nemá klapku sání....
to jestli je to řešeno podtlakem nebo přetlakem zjistíš tim když si ovládání WG prohlídneš a podle toho kam "tahá" regulace....
váha vzduchu je PRIMÁRNÍM zdrojem informací řj pro určení směsi motoru!!!!Není jediná ale je rozhodující!!!Pravda je že pokud ji odpojíš tak se většinou nic neděje a motor běží dál....je zde ještě lambda sonda.....
Pokud se zvýší plnící tlak nad mez stanovenou bezpečnostním systémem řj tzv.fuel cut defender zavře na chvíli přívod paliva....u themy je to při 1,5BAR...
Pokud chceš něco mněnit nebo zapojovat např MBC tak potřebuješ nejdřív měřit a co nejjednodušší je měřit podtlak/přetlak v sání a tím si určíš i jak chceš jít vysoko s plnícím tlakem....
Na alfě mám najeto už 50 tisíc se zvedlym tlakem a pohoda maximální!!!!U lancie není nijak upravena dodávka paliva ale to se chystá za pomoci naladění seriové řj do jejího maxima s pomocí zvedlého tlaku paliva upraveného výfuku a sání vzduchu-už je hotovo
Budík tlaku turba se umisťuje u benzínu na intake manifold za klapku sání směrem k hlavě.U nafty je to jedno neb ta nepracuje s podtlakem v sání jak u benzínu-nemá klapku sání....
to: krosmen
kolik aut jste ve firmě chipovali a jaké jsou zkušenosti. Jestli mám dát někomu vydělat, tak ať je to někdo z lanciaklubu.
Kdybych si vás nechal nachipovat JTD , udělali byste mi i tu úpravu tlaku turba?
Je to lákavé, jen nechci poslat motor kvůli pár koňů navíc do šrotu. Na motoru mám skutečných 140tkm, a že turbo není věčné , s tím počítám. Budu mít i jedno do foroty.
kolik aut jste ve firmě chipovali a jaké jsou zkušenosti. Jestli mám dát někomu vydělat, tak ať je to někdo z lanciaklubu.
Kdybych si vás nechal nachipovat JTD , udělali byste mi i tu úpravu tlaku turba?
Je to lákavé, jen nechci poslat motor kvůli pár koňů navíc do šrotu. Na motoru mám skutečných 140tkm, a že turbo není věčné , s tím počítám. Budu mít i jedno do foroty.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
co se týče chiptuningu funguje to následovně:Marek 43 píše:to: krosmen
kolik aut jste ve firmě chipovali a jaké jsou zkušenosti. Jestli mám dát někomu vydělat, tak ať je to někdo z lanciaklubu.
Kdybych si vás nechal nachipovat JTD , udělali byste mi i tu úpravu tlaku turba?
Je to lákavé, jen nechci poslat motor kvůli pár koňů navíc do šrotu. Na motoru mám skutečných 140tkm, a že turbo není věčné , s tím počítám. Budu mít i jedno do foroty.
přijedeš technik nahraje nový software tvůj zálohuje,jedete se svízt,ty řekneš jak se ti to zamlouvá pokud chceš něco "doladit" tak doladíte a je to.....
chipovali sme už několik aut vždy to bylo bez problémů a zákazníci byli maximálně spokojeni.
Jenom pro upřesnění nenahrává se soft "mapa na kappu,mapa na themu...." ale každému se nahraje jiný soft i když budou dva stejné vozy vedle sebe jde o to že i když sou vozy identické bylo x podvariant softu a jejich kombinací.....proto se každý chip "doupravuje" individuálně.....
V přeprogramování je i možnost zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla...Záruke je na soft doživotní jinak standart dva roky a pokud něco odejde vinou chipu jde to na naši hlavu.....
Ahoj,krosmen 33 píše:jinak nej bylo,když sme chipovali 2,0 TDi a máme cca 50m dvůr,pán se šel s technikem svízt a ani z něj nevyjeli,rozjel se votočil to a šel zaplatit byl úplně unešenej.....
Jinak umíme chipnout i turbobenzíny.......
prosimtě když by sem chtěl od vás namontovat ten booster controler i s budíkem kolik by to komplet od vás vyšlo práce+ materiíál a eště od kud ste.
Díky