problemy se startováním kappa 2,4 jtd
problemy se startováním kappa 2,4 jtd
Chtel jsem se zeptat jestli nekdo nevite cim to muze byt, ze nekdy kdyz nastartuju tak mam otacky tak 400-500 a nejde pridat ,nekdy to chcipne pak to zkusim podruhy udela to zas ale uz skocej otacky do normalu a je to v pohode.Jen me tak napadlo jestli to nemuze delat naftovy filtr.diky za odpovedi.
Já se řídím takovým pravidlem - než se začne zjišťovat závada, musím vědět, že mám v pohodě filtry, kabely, svíčky apod. Před tím je zbytečné cokoli zjišťovat. A pokud kupuji auto, ojeté, kde nemám 100% jistotu kolik je skutečně najetých a co bylo kdy měněno - tak navíc všechny náplně, řemeny a kladky - co se mají měnit. Je to sice trochu peněz, ale jednou se to měnit musí a za to klidné spaní to stojí. A je na pár desítek tisíc km klid.
Takže než začneš cokoli zjišťovat, tak ten filtr vyměň. A zajdi na počítač. To, že někdo měl tady na fóru stejnou závadu a poradí ti jak to opravit je tak jedna k miliónu. Tím nemyslím užitečnost tohoto fóra, ale množství potenconálních závad u současných komplikovaných a elektronikou nacpaných motorů. Navíc většinou se jedná souhrn více závad, kdy jedna blbost ovlivňuje druhou , ta ovlivní třetí a je to jak domino. Nakonec kvůli jedné blbosti je v motoru 5 chyb a musí se jít vylučovací metodou a přemýšlet co souvisí s čím. a jestli chceš ušetřit peníze za připojení na PC, tak tyto věci - které se mají měnit - nejdřív vyměň, protože ti v servisu stejně řeknou, že to máš udělat a pak přijít znova. Teda pokud by nebyla nějaká očividná závada, na kterou se přijde hned. Ale to se bohužel nestává...
Takže než začneš cokoli zjišťovat, tak ten filtr vyměň. A zajdi na počítač. To, že někdo měl tady na fóru stejnou závadu a poradí ti jak to opravit je tak jedna k miliónu. Tím nemyslím užitečnost tohoto fóra, ale množství potenconálních závad u současných komplikovaných a elektronikou nacpaných motorů. Navíc většinou se jedná souhrn více závad, kdy jedna blbost ovlivňuje druhou , ta ovlivní třetí a je to jak domino. Nakonec kvůli jedné blbosti je v motoru 5 chyb a musí se jít vylučovací metodou a přemýšlet co souvisí s čím. a jestli chceš ušetřit peníze za připojení na PC, tak tyto věci - které se mají měnit - nejdřív vyměň, protože ti v servisu stejně řeknou, že to máš udělat a pak přijít znova. Teda pokud by nebyla nějaká očividná závada, na kterou se přijde hned. Ale to se bohužel nestává...
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
tak pokud si proctes forum Richieho Alfa ...tak dojdes k jedinemu spravnemu reseni....uplne nejdriv diagnostika...a pak nekoho kdo 2.4 JTD videl alespon 10krat...jinak budes jen hazet prachy do luftu!!!
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Ted uz mi to chyta v pohode ale jeste jsem se chtel zeptat jestli taky mate u kappy sroub s gumou pod plyn. pedalem jakoby doraz. Ptam se proto ze sem ho mel docela dost vysroubovanej.Kdo vi jestli jsem tim zasroubovanim mechanicky nenakurvil ten potenciometr. Ale ted to chyta normalne a jede to lip ,po tom filtru