Svíčky
- Standa mladší 5
- Příspěvky: 1855
- Registrován: pát bře 25, 2005 21:44
- Bydliště: Praha 9
- Rostislav 53
- Příspěvky: 473
- Registrován: pát srp 05, 2005 15:53
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Já mám teda teďka diesela, ale dřív jsem u benzína zkoušel ty " trojelektrodové?" Brisky a oproti
normálním jsem nezaznamenal žádný rozdíl. Spokojený jsem byl s Championama, výměna každý rok i kabelama a měl jsem stále klid a v mrazech bezproblémové starty.
normálním jsem nezaznamenal žádný rozdíl. Spokojený jsem byl s Championama, výměna každý rok i kabelama a měl jsem stále klid a v mrazech bezproblémové starty.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850
no hlavne se divejte na shodnost parametru - jine anodove odpor a odende ti casem civka zapalovani nebo cela elektronika, o spatne funkcnosti nemluve...
a prodejci reknite pro jistotu pet, aby se vam nestalo jak me, ze sem je objednal a tyden na to k sade 4 kusu este jednu navic....
jo abych nezapomel - podle mne je mezi jednotlivymi vyrobci u stejneho typu svicky a konstrukce jiskriste minimalni kvalitativni rozdil - a ted me klidne sezerte za ziva
a prodejci reknite pro jistotu pet, aby se vam nestalo jak me, ze sem je objednal a tyden na to k sade 4 kusu este jednu navic....
jo abych nezapomel - podle mne je mezi jednotlivymi vyrobci u stejneho typu svicky a konstrukce jiskriste minimalni kvalitativni rozdil - a ted me klidne sezerte za ziva
Nešlo mi o to jestli BOSCH/CHAMPION/apod. Já jsem pro "naše" svíčky.
Jen jestli má význam kupovat dražší, třeba řadu Brisk Extra s trojitou jiskrou, nebo tuning (myslím) s jiskřištěm kolem celého obvodu.
Jestli má cenu dávat 2x,3x i 4x vyšší cenu než za normální.
Motor mám sériovku, bez jakékoliv úpravy.
Jen jestli má význam kupovat dražší, třeba řadu Brisk Extra s trojitou jiskrou, nebo tuning (myslím) s jiskřištěm kolem celého obvodu.
Jestli má cenu dávat 2x,3x i 4x vyšší cenu než za normální.
Motor mám sériovku, bez jakékoliv úpravy.
Tohle jsem kdysi taky řešil.. Už je to dýl, co se otec na tohle téma bavil s maníkem v podnikovej prodejně Brisku a tam mu řekli, že se už setkali s tím, že použitím těchhle extra svíček u některých aut došlo k poškození motoru. Ale už je to pár let a navíc bůhví o jakých autech mluvil..
V SWčku jezdím taky na Brisky, tuším Extra TC (už jsem se na ně dlouho nekoukal, ale asi tři elektrody, protože pro ten můj motor tam Premium tehdy nebyly uvedený. Po mailovým dotazu na Brisk mi řekli jaký ty Premia tam jdou, jenže už jsem měl ty TCčka. ) Mám na nich teď asi 26tkm a pohoda. Ale na jinejch forech jsem se setkal zas s tím, že s Briskama měli problém.. Asi je to hodně individuální a možná taky u nich zapracovala nedůvěra vůči českýmu zboží.. . Nehodlám lámat rekordy v počtu najetých km na svíčku a tak je asi po 35 vyměním. Ještě nevím.
Na VVT mám nový Championky co jsou předepsaný, protože mi to měnil v servisu a tak jsem neměl na výběr.
V SWčku jezdím taky na Brisky, tuším Extra TC (už jsem se na ně dlouho nekoukal, ale asi tři elektrody, protože pro ten můj motor tam Premium tehdy nebyly uvedený. Po mailovým dotazu na Brisk mi řekli jaký ty Premia tam jdou, jenže už jsem měl ty TCčka. ) Mám na nich teď asi 26tkm a pohoda. Ale na jinejch forech jsem se setkal zas s tím, že s Briskama měli problém.. Asi je to hodně individuální a možná taky u nich zapracovala nedůvěra vůči českýmu zboží.. . Nehodlám lámat rekordy v počtu najetých km na svíčku a tak je asi po 35 vyměním. Ještě nevím.
Na VVT mám nový Championky co jsou předepsaný, protože mi to měnil v servisu a tak jsem neměl na výběr.
Jenom třikrát??? --- http://www.tuningshop.cz/Lancia-DELTA-I ... 19844.html -za tohle já kupuju všechny čtyři Bosche a nikdy jsem s nimi neměl problémy
Tak už sem to vyřešil, dořešil a dojezdil!
Nakonec jsem sehnal 4 jiskrové a vyměnil (byla tam 2jiskrové). Dotahnu, nastartuju - OK. Zadekluju a nenastartuju, řikám si, co je? Tak opět oddekluju a vidím, obě sponky co sržej kabely k cívkám urvaný (vůbec sem si toho nevšim) a ten svazek kabelů se mi dostal pod jeden šroub a šluslo mi to izolaci a na kostru. Staruje, ale neastartuje. Po otočení klíčku se mi nerozsvítěj obvyklé kontrolky, CODE, motor, atd. Kabely k tý cívce přerušenej neni, jen jsem ho zaizoloval, pojistky taky OK. Tak sem zvědavej co to bude.
Nakonec jsem sehnal 4 jiskrové a vyměnil (byla tam 2jiskrové). Dotahnu, nastartuju - OK. Zadekluju a nenastartuju, řikám si, co je? Tak opět oddekluju a vidím, obě sponky co sržej kabely k cívkám urvaný (vůbec sem si toho nevšim) a ten svazek kabelů se mi dostal pod jeden šroub a šluslo mi to izolaci a na kostru. Staruje, ale neastartuje. Po otočení klíčku se mi nerozsvítěj obvyklé kontrolky, CODE, motor, atd. Kabely k tý cívce přerušenej neni, jen jsem ho zaizoloval, pojistky taky OK. Tak sem zvědavej co to bude.
Nedávno jsem tam dal Brisk Silver (původně Bosch). Ty jsou určené jak pro provoz na LPG, tak pro benzín - potřebují menší napětí (doporučuji pro starší auta) pro zapálení směsi. Mají stříbrnou střední elektrodu (jsou to úplně obyčejné svíčky !!!) která je ale užší, takže se svíčka mění po 30 tis. km. Původně jsem je chtěl jen zkusit, jenže auto neskutečně ožilo a klesla i spotřeba. Takže Bosch jsou zatím v krabičce a jezdím BRISK . (4ks za 330,- Kč - no nekupte to)Rostislav 53 píše:já měl v dedře brisk tuning a jela hodně dobře.teď tam mám zase brisk obyč a jede líp jak NGK co jsem tam měl.
Ta NGKáčka jsem měl (v jiném autě) a žádný extra výkony to nebyly. Navíc se uloupla keramika střední elektrody a spadla do motoru.