recenze

Vše o motoru, převodovce, spojce...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Maros 73
Příspěvky: 193
Registrován: stř říj 12, 2005 17:32
Bydliště: Topoľčany SR
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Maros 73 »

Presne tak...a urcite sa aj moc kradnu..mali by sme prejst na ochcavky :D
Kappa JTD

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Vítek 4 »

Jo,strasne sa kradu,proto jich tu jezdi tak po skromnu :lol: :lol:
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#18 Příspěvek od Marek 43 »

V jedné reakci ten novinář - pracuje jako technik -popisoval, jak je to stou spolehlivostí, když mu jeden naštvaný čtenář psal - vynadal- že ač má " poruchovou " verzi jakéhosi motoru - ještě se mu nepokazil...... Tak co to prý tam kecal..... A on mu vcelku logicky odpověděl, že poruchový motor neznamená, že neexistují kusy, které šlapu v pohodě léta. Ale když i výrobce u zná chyby a přizná kvanta reklamací a svolává např. určíté auta na předem zdarma váměny určitých dílů, tak na tom něco bude. To samé z praxe po servisech, bazarech a ze zkušeností majitelů aut atd. Myslím, že je zbytečné to brát jakkoli vztahovačně. Pročetl jsem od něj fakt dost recenzí a nemám pocit, že by jakkoli stranil jakékoli značce. A co jsem zjistil, tak jen o dvou motorech napsal že jsou to nejspolehlivější, co bylo na světě snad vyrobeno - atmosférický diesel 300D od Mercedesu 124 a 4-válec Turbodiesel co se dával do Ducata, Cromy a Themy. Nijak jsem nezaznamenal jakékoli opovržení k Lanciím. Právě naopak. A že má někdo motor, o kterém psal, že je méně dobrý či spolehlivý než jiné - a přesto šlape - buďme rádi. Ale taky buďme připraveni na jeho slabé stránky. Pravděpodobnost poruchy určité věci je tím vyšší. Nic víc.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

dj Levi

#19 Příspěvek od dj Levi »

Jako s prominutim,ale ten recenzent je normalni ocas!!!Stale kdesi ctu ze praskaj hlavy u kappy 2.4 tds,sam ji mam kamarad dela v servisu a nikdy se s tim nesetkal...vy snad jo?A taky nechapu jaky ma na mysli spinace spojky.Jedinej co jsem nasel a menil byl u spojkoveho pedalu a ten stal 260 korun....ostatne k cemu tam vubec slouzi?Je pravda ze tech kapp je opravdu malo...ono taky cena noveho vozu nebyla zrovna mala.Ale prece kdo ma BMW je prece pan nekdo ne?Vetsinou jsou to samy zakomplexovani gumidci.
Ja mam jiz patou Lancii a na tohle auto nedam absolutne dopustit.Nikdy mne nezklamalo a vzdy mne dovezlo vsude v poradku.A s tema cenama nahradnich dilu se taky asi podelal v kine medvedovi v naruci :lol:
Lancia Forever !!!

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Zakomplexovaní gumídci - to sedí :D :D :D

Maravy
Příspěvky: 33
Registrován: stř kvě 11, 2005 16:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

To Martin Vaculik

#21 Příspěvek od Maravy »

Neudrzel jsem se a musel panu Vaculikovi poslat svuj nazor na jeho "objektivni recenze". Ona i nize nafocena auta z prodeje autobazaru celkem jasne vyjadruji co je skladem a co je potreba prodat :-).

"Dobry den

Zrejme Kappy moc nevozite, tak je ani nepotrebujete prodavat, ale neodrazujte potencionalni zajemce vylozenymi nepravdami. Na toto auto jsou samozrejme dostupne dily i od alternativnich vyrobcu. Tlumice, poloosy (napr. hom.kloub od LDR stoji 1800Kc), vyfuky apod. za naprosto bezne ceny.

Navic clanek budi dojem, ze vedle prumerne Audi 100 je Kappa uplny sunt, coz je naprosty nesmysl. Provoz obou aut vyjde na minimalne stejne penize (vlastni zkusenost). Spolehlivost je u obou aut na podobne urovni, podvozkove dily maji vetsi zivotnost u Kappy.

Rovnez nelze vytykat Lancii vahy vzduchu, ktere jsou vyrobkem firmy Bosch a pouzivaji je temer vsechna auta konce devadesatych let. Je to obecne spatny zpusob mereni prutoku vzduchu a problemy s nim maji vsechna auta stejnou merou (Skoda, VW, Audi, Fiat apod.).

Chapu ze je mnohem vyhodnejsi prodavat Audi nebo Mercedes, pomer cen v zahranici je mnohem adekvatnejsi vzhledem k uzitne hodnote, tak ze Kappu z roku 98 urcite za cenu Audi z 91 neporidite.


S pozdravem

Marek Vysočan "
Lancia Kappa 3.0 V6 SW
Lancia Lybra 2,4 JTD
AR 166 2,4 JTD

Uživatelský avatar
Eddy 98
Příspěvky: 68
Registrován: sob led 21, 2006 20:52
Bydliště: Brno

#22 Příspěvek od Eddy 98 »

To aby sme se jich tedy co nejdrive zbavily nee ? Ale ted uz to vlastne nikdo nekoupi kdyz sou to tak nakladny lode , tak si ty kocary budeme asi muset nechat a cpat do nich miliony za ty nehorazne drahy nahradni dily :D
Kappa sw 2,4 td / Kappa sw 2,4 jtd ex / Phedra 2,2 jtd

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#23 Příspěvek od Marek 43 »

No, nějak se nestačím divit, ale já jsem nezaznamenal žádný despekt k Lanciím a vůbec ne ke Kappě. Nechápu, co se tady čertíte. Právě naopak bylo psáno o Kappě, že je nedoceněné a dobré auto za super peníze. A co se týká těch dílů je pravda. Sám Kappu mám a kromě výfuků , ramen a poloos - to je tak asi zhruba vše co je v druhovýrobě k sehnání . A myšleno je to obecně. Když si porovnáte množství dílů a cenu z druhovýroby např. z Mondeem ( například !, nejde o třídu aut, ale o díly), tak s klidným svědomím můžu říct, že na Kappu je k sehnání prd a vše ostatní je originál za pěkný balík. To není o tom, že by na Kappu nebylo NIC !
Taky jsem nezaznamenal jakoukoli přehnanou chválu na Audi či bavoráků. A Mercedes ? Píše, že ty tam jsou časy spolehlivosti jako u pián. Poruchové jako každé druhé a absolutně předražené díly. Nevšiml jsem si jediného doporučení ke koupi Mercedesu. Kromě staré 124. Zkuste to číst nezaujatě . Nebo jsme četli různé recenze???
:wink: :D
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#24 Příspěvek od Marek 43 »

Na druhou stranu - a ruku na srdce -kolik z nás majitelů Kapp, by si ji koupilo ( Kappu), kdyby stála stejně jako ( stejný r.v.) Audi, či bavorák čí Volvo. Teprve takoví by u mně byli skuteční srdcaři na Lancii. Kdyby Kappa 1999 stála 300.000 jako stejně starý bavorák či Audi? Co bychom si vybrali? Jsou to auta stejné kategorie : Volvo V70, BMW 5, Audi A6, Mercedes E. A kdyby stáli stejně. Kolik Kapp by V ČR jezdilo???
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

Maravy
Příspěvky: 33
Registrován: stř kvě 11, 2005 16:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Maravy »

Asi opravdu cteme neco jineho:

http://auto2.zpravy.cz/clanek_lidovky.p ... lanek=1463

O nejake nedocenenosti zde neni rec, naopak ve srovnani s Audi 100 vyzni jako Kappa jako vyrazne horsi. Coz proste neni.

Autor zde doslova varuje pred nedostupnosti dilu (jako priklad uvadi poloosu). Coz neni pravda, proto ta reakce na nahradni dily. Muze spustu zakazniku ochotnych si koupit Kappu odradit timto vymyslem (kloub jako priklad).

Co se tyce spolehlivosti starych TD nemuzu posoudit, ale ze by to byla zase takove katastrofa jak z toho clanku vyzniva se mi nezda.

Svezl ses nekdy v 5 BMW z 99? Pripada ti lepsi nez Kappa? Koupil by sis ho radeji kvuli kvalite a jizdnim vlastnostem apod. kdyby stala obe auta stejne?
Nebo by sis ho koupil proste proto ze ma lepsi renome, tedy je u nas respektovano vice nez Lancia? Coz chapu, BMW vyrabi bezesporu kvalitni a luxusni auta.
Akle v primem srovnani z kappou je auto velice podobne, nabizi lepsi a silnejsi spickove motory, ale pokud bdu srovnavat rekneme 2,4 obsah, jsou auta plne srovnatelna. Vnitrni prostor pro posadku urcite pro Kappu, jizdni vlastnosti na suchu pro BMW, na mokru zase pro Kappu..
Ty mas zrejme pocit ze je Kappa horsi nez BMW a Audi. Coz ja rozhodne nemam, za penize co jsem ja za Kappu dal bych mel 5 BMW (ale v horsim stavu). BMW bylo take jedine auto ktere bych si koupil a ktere me neustale laka. Designove, petka v kombiku je proste krasavec. Odrazuje me ale servis (auto neni urceno pro opravy v jinych nez znackovych servisech). Nebo ho muzu opravovat v servisech specializovanych na BMW, ale ty v okoli nemam.

Tak ze ja konkretne mam Lancii protoze mam rad Italy. Mel jsem pred tim Tipo, Cromu, Brava, zase Cromu a ted mam Kappu.

Tipo, Brava a Croma byla nova auta. Za ty penize jsem mel moznost volby.

Nicmene chapu a verim ze velka spusta lidi ma Kappu a vubec Lancie kvuli cene. Koneckoncu je to dulezita vec, rekl bych naprosto zasadni pri koupi auta pro vetsinu lidi. A je me je jasny ze vetsina majitelu starsich Lancii by hned menila za jinou znacku pokud by bylo auto lepsi. Ale konkretne ve srovnani s BMW a Audi rozhodne Kappa nechazi zle i kdyby byla za stejnou cenu.

Navic nepomer cen plati predevsim v CR, kdyz se podivas na www.autoscout.de, zjistis ze jsou cenove uplne nekde jinde naz v CR. Coz mozna svedci i o tom ze jsou v jinem stavu nez ty dovezene k nam. Mluvim o roku vyroby 99-00.

Napr: AUDI A6 1.8 Turbo za 5000EU

LANCIA Kappa 2.0 Turbo 20V VOLLAUSSTATUNG 4300EU, ale neni problem narazit na Kappu za 8000EU (a na Audi za 12000EU).

Ale v zadnym pripade to nejsou polovicni ceny jako u nas. Co z neni samozrejme zpusobene jen udajnou nespolehlivosti a drahymi dily. Predevsim to dela levny dovoz z Italie (hodne casto v silenym stavu) a neduvera Cechu orientovanych na Nemecka auta, obzvlast na modlu 90% cechu koncern "fauve" :-).
A samozrejme chybi oficialni dovoz.
Lancia Kappa 3.0 V6 SW
Lancia Lybra 2,4 JTD
AR 166 2,4 JTD

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#26 Příspěvek od Marek 43 »

Jsem rád za odpověď. A začnu postupně. Moje první setkání s "Italem" Bylo Punto - služební- dostal jsem ho fungla a najel 36000km. Můj pocit? Dodnes všem a vždy tvrdím - neexistuje lepší auto do města popř. pro manželku. Asi křivdím - nejel jsem ve fiestě ani v Y, což jsou prý super podvozky. Jak jsem tady psal , a je to v mém popisu členů, sháněl jsem nějaký silněší mortor - nevěděl jsem tehdy nic o Kappě - zvažoval jsem Mondeo 2,6. Známý od kterého jsem už jedno auto koupil ( V70) mi tak dlouho sháněl a nic. Jednoho dne mi volal, že má super káru a za super peníz. Já chtěl : stříbrný - kombík - benzín. Může být jiná značka, ale z těch 3 věcí neslevím!! Uviděl jsem modrý - sedan - v naftě!!! cena a rok až moc super. Čekal jsem nějaký problém - teď to zkrátím- zkrátka Kappa je nedoceněné auto. Kappu jsem koupil a je to super auto za dvakrát super peníz. Koupil jsem vlastně náhodou, ale je to kvalitní auto a nedám na něj dopustit.
Na druhé straně jsem najel asi 600.000km ve škodovkách ( Š120 + 2x felda) a mrzí mně , jak někdo s despektem mluví o škodovkách. Já jen - a asi neobratně - jsem chtěl v mých příspěvcích říct, že ač je Lancia super, nemůžu jen tak pomlouvat jiné značky. Abych mohl upřímně říct, že Lancia je nej. , musím projet i jiné auta. Je fakt, že Kappu jsem koupil kvůli ceně, ale to neznamená, že bych u té značky nechtěl zůstat. Nechci mít klapky na očích. Já jsem fanda do aut. A taky fanda Lancií. Jen mi vadí, když se řekne - nebo myslí - co není Lancia je shit.


PS: v BMW5 jsem nikdy nejel. Párkrát v trojce 2,5 V 6 (1989). Pecka. Zadokolka, lehká , šestiválec. Nemyslím - upřímně- že je BMW lepší. Kappa je kvalitní auto, stejně dobrá jako konkurence. ( jiná kategorie a váha než trojka) . Já jsem nikdy nebyl do " němců" . Vždy se mi líbila trochu jiné auta . A jestli bych měl koupil jiné auto?Kdyby nebyla Kappa ? Asi Saab. Nebo Subaru. Ale problém je, že nemám žádný důvod měnit.Kappu.

PS2:V70 je fakt etalón jízdních vlastností. A všude tvrdím, že Volvo V70 není lepší než Kappa. A víc pochválit Kappu neumím.
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

Maravy
Příspěvky: 33
Registrován: stř kvě 11, 2005 16:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Maravy »

Tos napsal moc hezky :-) Moje dobre zkusenosti z Fiaty ze me udelali priznivce koncernu a docela me stve kdyz nekdo "fundovany" ty auta pomlouva z neznalosti nebo zamerne. Ted jsem jeste koukal na autoscout a Kappy 99 jsou tam od 4300-8750. BMW 5xx 99 od 5700 do 8700. Naprosto srovnatelne ceny. U nas neni problem koupit petku z 96 za 300000Kc. Nechapu.

Se sluzebni Feldou jsem najel 180000km! Az na drobnosti bez poruchy. V zaveru uz tedy hodne ztracela vykon a vynechavala obcas. V servisu Skoda to nebyli schopni opravit. Ale jinak skvely auto, docela pohodlny.

Ted jsem taky spokojenej a zatim rozhodne prodavat nebudu. Navic je moje Kappa ve stavu "jako nova", kdyz lehce primhourim oko :-).

Hodne jsem si zvykl i na automat. Driv bych ho hned odsoudil jako nedokonaly a nudny reseni, ale dnes ho dokazu ocenit. Maximalni pohodli a pohoda. Ve spojeni z V6 docela super pocit z jizdy. Ten motor neni slyset kdyz ho nevytacim. Ovsem kdyz pridas tak rve jak stado tygru. Lepsi nez muzika.

Na to ze je to kombik neni vzadu moc mista, ale vubec to nevadi, vyhrali si z dvojim dnem kufru a vypolstrovanim kufru opravdu hodne, evidentne nepredpokladali ze by v tom auto nekdo prevazel nejakej vetsi naklad, tak ze udelali kufr ve prospech designu a luxusu na ukor mista. Ja tam vozim maximalne kocarek a ten tam vejde v pohode.

Menil jsem zatim predni tlumice, kotouce a desky (desky uz se sjely a koutouce trosku kopaly tak jsem koupil oboje-original kotouce Brembo staly 1600KC za kus :-) nejaky Lucasy jeste min. Menil jsem zadni tlumic protoze jsem boural a ohnul se (ty jsou skutecne na SW jen v originale kvuli systemu Nivomat). Jo a hned po koupi, rozvodak, kladky, olej a vahu vzduchu, pomstu od Bosche. Nejvetsi perlicka je to, ze auto mel prede mnou jako jediny majitel sef pobocky Bosch v Milane :-).
Lancia Kappa 3.0 V6 SW
Lancia Lybra 2,4 JTD
AR 166 2,4 JTD

Uživatelský avatar
Petr 89
Příspěvky: 73
Registrován: pát lis 18, 2005 16:33
Bydliště: Klatovy

#28 Příspěvek od Petr 89 »

Hodne jsem si zvykl i na automat. Driv bych ho hned odsoudil jako nedokonaly a nudny reseni, ale dnes ho dokazu ocenit. Maximalni pohodli a pohoda. Ve spojeni z V6 docela super pocit z jizdy
Tak s tím naprosto souhlasím. Jednu chvíli jsem měl možnost jezdit s 3,5 Litrovým automatem a nic se tomu zatím nevyrovnalo. Je to pohoda-džez.
Neříkám,že i slabší automat je špatný,obecně si myslím že hranice je 1,8 l. Pod tuto hranici aby se převodovka uřadila...(zkusil jsem i litrovýho "Hnujdaje" - zoufalost :oops: )
Kdyby existovala Lybra s 2,4 jtd v automatu,jdu do ní bez váhání.
Phedra 3.0 V6 Aut.
136 Diesel PS ..! Lybra

pz

#29 Příspěvek od pz »

ze vas to stve - ja mam naopak takove recenze na ojetiny rad, protoze nevedomost nebo manipulovatelnost lidi je sladka...
ale ted vazne - mozna je to zasrane cechackovstvi, ale ja na sve auto chci nejhorsi rezenze, aby mi ho nikdo neukradl a jezdilo jich zde co nejmene
kdyz sem si kappu koupil, byly v km 2 kusy, ted po vice nez roku jsou 4, v bm jich bylo asi pet a v bazaru dalsich pet, nyni jich jezdi v bm okolo 15 a v bazarech v bm je asi 20 kusu
je to sice prijemne, jak se kappy rozsiruji a vidim spriznene duse, ale na druhou stranu sem doslova nasrany, ze mam po originalite a exkluzivnosti a mam "bezne" auto :)
ja proto rikam, jen horsi a horsi rezenze na ojetiny, aspon budou levne - na nove auta uz je to jine, tam samozrejme musi mit lancia, teda konkretne thesis, deset z deseti, abych mel duvot na ni za rok ci dva prezbrojit, pokud budo love :) ...a taky aby nekrachla, na ojetinam nema samo zisk...
jo a cena nahradnich dilu, to je kapitola sama prosebe - kamos si koupil ojetou fabii a melil homoklouby a dal za origose 2x7k, me to asi ceka taky, nebo je teda zatim jen prohodim, ale pripadne 2x2k.... navic dostupnost no problem, takze co dodat... kupujte levne ceske auta s deutsch cenou i technologii...

pz

#30 Příspěvek od pz »

jo ted sem si uvedomil, jak by ten clovek zhodnotil ar166, respektive jak by se ty shodna auta v jeho pojeti lisila :)

Odpovědět