Divny volnoběh
Divny volnoběh
Lancia Dedra 2.0 i.e.
mám také podobný problém, jenže ten volnoběh (kolem 2500) si kolikrát skočí i během jízdy a pokud vyřadím a nic s tím nedělám, plynule to skáče mezi cca. 1700 a zpět na 2500. Dočasně se toho zbavím, pokud prudce vytáhnu motor do toček, ale jen podřazením ne plynem. Nezáleží na počasí, možná to častěji dělá v létě než zimě. Netušíte někdo? Díky
mám také podobný problém, jenže ten volnoběh (kolem 2500) si kolikrát skočí i během jízdy a pokud vyřadím a nic s tím nedělám, plynule to skáče mezi cca. 1700 a zpět na 2500. Dočasně se toho zbavím, pokud prudce vytáhnu motor do toček, ale jen podřazením ne plynem. Nezáleží na počasí, možná to častěji dělá v létě než zimě. Netušíte někdo? Díky
Čauky. No otáčkám 2500 bych jaksi neříkal volnoběh.. To se mi zdá až neuvěřitelný, že by držel volnoběh takhle vysoko.. Tam bude někde nějakej problém. Drží to furt?? - Vždyť by se s tím nedalo normálně jezdit.. Normální volnoběh bys měl mít cca 800-1000, u studenýho motoru se samosebou ty otáčky drží trochu vejš.. Moc motorům nerozumím ale napadá mě - počítač, škrtící klapka.. Trochu víc bys asi měl tu závadu popsat...
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Je pravda, že volnoběh má o dost míň. Ježdění s tím je taky dost bídný, okolní řidiči koukaj jak ďas a když náhodou vedle mně na nějakym semaforu najede nějakej mlaďas s tuningáčem, ... radši se ani neptej. A to se ani nezmiňuju o běžný jízdě třeba z kopce.
Otáčky se nedrží uplně konstantně. Lehce kolísají, poté víc a pak se vrátí na normál (cca. 950). Netuším jak blíže to popsat.
Jen kde bych prosimtě našel ten ventil?
Otáčky se nedrží uplně konstantně. Lehce kolísají, poté víc a pak se vrátí na normál (cca. 950). Netuším jak blíže to popsat.
Jen kde bych prosimtě našel ten ventil?
V HK je Malecek: http://www.cernilov.cz/firmy/automalecek/index.php ....ten je kousek za Hradcem ,ale dela tedka prestavbu dilen,tak jeste nefunguje....teda alepson co jsem se naposledy ptal.....(jinak bych mozna poradil zformatovat centralni ridici jednotku?.....ja jsem to udelal kdyz mi delaly otacky bordel,ale nevim)....radsi bych to nechal na odborniky
Kdysi jsem měl tento problém u Dedry Integrale 2.0 Turbo - bylo to čidlo teploty motoru, který dávalo řídící jednotce chybné údaje. Ta si pak "myslela" že motor má teplotu jako při startu v mrazu a dávkovala podle toho palivo a pootevírala vzduch elektromag. ventilem. Závada se projevovala jen občas, takže byla docela kalvárie na to přijít. Ale šikovnej autoelektrikář by si měl poradit... Čidlo stálo asi 200 Kč.
jo to je mozny.....vcera mi to jednou nastartovalo uplne jak podle ucebnice.....start.....2500ot/min......teplota do 80°C.......a pak 1200.... aza chvili 850 ot/min.....jen si brumlal......dneska uz mi to teda neudelalbude to mozn aten kabel od snimace otacek a nebo to cidlo teploty motoru...obcas jde a obcas ne.....promerime a zjistime...