2,4 JTD 10 V přestalo startovat
2,4 JTD 10 V přestalo startovat
Cau nemam diagnostiku respektive notas a musim zkouset dle logiky a rad.
ze dne na den prestalo auto startovat jen toci ani neskytne jelikoz jsem neslysel podavaci cerpadlo rekl si,ze to by byla super zavada. po hodine se mi ho podarilo vyskubnout a jelikoz jsme mel ve stole funkcni(pouze cerpadlo ne celou podavaci jednotku) zacal to prehazovat. horsi vec jsem nezazil po dalsi hodine jsme zjistil,ze ta hlavni hadicka je praskla na tom druhem cerpadle a ze stareho nesla bez poskozeni sundat. tak jsem zkusil dat gumovou totozneho prumeru,ale tim to zacalo. cerpadlo jsem supnul do nadrze zapojil otocim klicek slysim vrcet,ale nezalivylo ystem tak znovu vyndam a tu hadicku to s naustku stahlo coz cumim kdyz je tak tesna ted doma nemam stahovaci pasku tak maleho prumeru. nicmene jsme to narval nadoraz co slo nafta zacala strikat aj sla az k palivaci,ale auto ani neskytne a ja ted vlatne nevim jestli to prisava vzduch nebo ztraci tlak uz u cerpadla ,protoze kdyz otocim klicke vickrat od palivaku uz nafta nestrika.Asi nejednodusis bdue zitra zkusit striknout startovaci spray do sani ,rpotoze stale si myslim,ze to bude treba cidlo vacky coz je konecna rozvody delat nebudu a nebo neco jine kazdopadne bez diagnostiky s dela naprd.
mam jeste cele cerpadlo z brava JTD 1999,ale tam nebude urcite pasovat konektor tak nevim jestli pro nej jezdit nebo ma nekdo zkusenost? na lybru je kazdopadne dle bosche nezamenitelne s jinym JTD
ze dne na den prestalo auto startovat jen toci ani neskytne jelikoz jsem neslysel podavaci cerpadlo rekl si,ze to by byla super zavada. po hodine se mi ho podarilo vyskubnout a jelikoz jsme mel ve stole funkcni(pouze cerpadlo ne celou podavaci jednotku) zacal to prehazovat. horsi vec jsem nezazil po dalsi hodine jsme zjistil,ze ta hlavni hadicka je praskla na tom druhem cerpadle a ze stareho nesla bez poskozeni sundat. tak jsem zkusil dat gumovou totozneho prumeru,ale tim to zacalo. cerpadlo jsem supnul do nadrze zapojil otocim klicek slysim vrcet,ale nezalivylo ystem tak znovu vyndam a tu hadicku to s naustku stahlo coz cumim kdyz je tak tesna ted doma nemam stahovaci pasku tak maleho prumeru. nicmene jsme to narval nadoraz co slo nafta zacala strikat aj sla az k palivaci,ale auto ani neskytne a ja ted vlatne nevim jestli to prisava vzduch nebo ztraci tlak uz u cerpadla ,protoze kdyz otocim klicke vickrat od palivaku uz nafta nestrika.Asi nejednodusis bdue zitra zkusit striknout startovaci spray do sani ,rpotoze stale si myslim,ze to bude treba cidlo vacky coz je konecna rozvody delat nebudu a nebo neco jine kazdopadne bez diagnostiky s dela naprd.
mam jeste cele cerpadlo z brava JTD 1999,ale tam nebude urcite pasovat konektor tak nevim jestli pro nej jezdit nebo ma nekdo zkusenost? na lybru je kazdopadne dle bosche nezamenitelne s jinym JTD
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
Startovací sprej?
Čím tomu pomůžeš?
Čím tomu pomůžeš?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
vyloucim,ze se tady nejebu s cerpadlem a je to treba snimac vacky,protoze kliky jsem menil asi pred rokem a ten se vzdy pojevil az po 5 km a pak za 2é min slo nastartovat. Nicmene se do toho zamotavam,protoze nemam 100% funkcni podavaci cerpadlo, ale vazne to vcera ani neskytlo, takze pokud nejsu hluchy tak nemohlo to stare jet.
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
A nebylo by jednodušší to připojit na diagnostiku, případně na osciloskop?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
Protoze uz nedelam ve fiatu nemam pristup k diagnostice a nevim na koho se obratit delam ve fordu a tady kluci vubec nevi ani nechteji resit nic jinyho nez ford. Ono stejne jak znam mechaniky malokdo si dokaze zmerit snimac kliky,vacky a podobne veci vubec je to nenapadne zacnou menit filtry a davat vstriky na test. Vim co mi vozili zakaznici od neautorizovanych servisu a co vozi sem. Kolikrat se lepsi zeptat na netu.
spis jestli nekdo nemel podobny problem at mam nejaky tipy aspon
spis jestli nekdo nemel podobny problem at mam nejaky tipy aspon
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
Diagnostiku má dneska každej garážovej servis. V podstatě máš jen dvě možnosti. Ta první je, že začneš postupně měnit všechno co najdeš nebo co Ti kdo poradí. Ta druhá je, že to připojíš a zjistíš co tomu doopravdy je. Mě osobně ta druhá přijde efektivnější, rychlejší a levnější.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
No myslím,že máš pravdu jen častečně na diagnostice uvidím sice jestli tlačí čerpadlo a kolik,ale snímač kliky a vačky se musí doměřovat jsi sám psal s tím,že víš hodnoty. Uvidím nemám na to moc času naštěstí mám druhé auto tak to v týdnu nějak rozjedu.
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
praveno na to,ze nemam NB a bylo to bez jakehokoliv zazei a pristroju a ND jsem to nejak pomoci bordelu ve stole dal dohromady opravdu slo o cerpadlo a pak uz jen opakovane stejny problem hadicka neustale vystrelovala nnenasel jsem srubovaci sponky prumeru cca 6 mm a,le nastesti samostahovaci nebo jak to nazvat a ty stejne sjizdeli tak jsem je ve sveraku zdeformoval a narval to co to jde a ehjle auto najednou startuje nadrc. budu si,ale muset pripravit nahradni hadicku a spravne sponky,protoze to nemusi vydrzet nikdo by neveril jak ten tlak 1-3,5 bar dokaze stahnout tak natesno nasunutou hadicku a kor kdyz to vlastne nema duvodu ji stahnou ve svisle poloze.
nicmene kdyby nekdo mel za dobrej penize funkcni cele podavaci cerpadlo rad koupim,protoze jsem ho rval min 1éx ven a divim se,ze vubec funguje palivomer
nicmene kdyby nekdo mel za dobrej penize funkcni cele podavaci cerpadlo rad koupim,protoze jsem ho rval min 1éx ven a divim se,ze vubec funguje palivomer
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
Diagnostika byť základní jde i na bluetooth verzi s telefonem. Čidla se do paměti závad zapisují. Bluetooth štekr stojí cca 400. Problémy s čerpadlem by se zase diagnostikou hledaly hůř. Mnohdy to chybu nehodí.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
zkus to zduchnout, pokud chytne tak to muze byt tim cidlem na vacce. to je tam jen na start
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
Jaromír 592 píše: ↑ned úno 17, 2019 17:59 Diagnostika byť základní jde i na bluetooth verzi s telefonem. Čidla se do paměti závad zapisují. Bluetooth štekr stojí cca 400. Problémy s čerpadlem by se zase diagnostikou hledaly hůř. Mnohdy to chybu nehodí.
mam kabel KKL zaprve a nechci uz nic jinyho kupovat mam druhe auto na ktere diagnoza snad ani nejde koupit takze nema smysl kupoval lepsi OBD
To jestli tlaci podavacka min 1 bar tam uvidim,ale to je fuk je to opravene takze uz max zhanim cerpadlo do foroty,ale spis koupim poradnou hadicku a sponky
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
fakt to chyta zduchnutim? to si nejsu jistej,ale nastesti jak pisu potreti bylo to jasne cerpadlo zabralo mi to asi 3 h ,ale na to,ze nejsu vrakac a nemam poradne naradi dobrej vysledekTomáš-Oaza 7 píše: ↑ned úno 17, 2019 18:10 zkus to zduchnout, pokud chytne tak to muze byt tim cidlem na vacce. to je tam jen na start
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
Takže závada se nevyřešila jak jsem psal dal jsem jen čerpadlo do celé jednotky podavací a jelikož nešla plastová origo hadička přemontovat musel jsem improvizovat pomocí gumové hadičky,kterou jsem stáhl néé šrubovacíma sponkama,ale samostahovacíma nebo jak to nazvat. Než jsem je dal hadička vystřelovala -po stáhnutí už ne,ale vždy po ujetí cca 10 km,kdy auto jelo normálně po vypnutí motoru občas nešlo nastartovat. Ujel jsem asi 50 km a z toho se to stalo 4x. 1x stačilo otočit víckrát klíčkem a chytlo,ale pak se to jednou nepodařilo vybil jsem 2 baterky a nic. Tak jsem zkusil nastříkat do sání rychlý start a přes booster nakopnout což pomohlo.Ale pak další den mi auto dokonce při rozjezdu zdechlo a už nešlo nastartovat nijak . Nafta do paliváku teče,ale ,protože némám diagnostiku nevím pod jakým tlakem. Jinýma slovama myslím si,že se to někde zavzdušňuje a obávám se,že když dám druhé celé čerpadlo je stále problém i v něčem jiném.
a ještě jeden poznatek v podavací jednotce je něco domontované hadička,která nechápu na co je,ale zhlídl jsem min 20 čerpadel a nikde nebyla je to provrtané skrz horní dekl a taková kovová jehla jde vedle čerpadla někde ke dnu. Tak kdoví na co to je a taky když dám druhé origo se může stát,že to nepojede kvůli tomu a zamotám se do toho totálně.
a ještě jeden poznatek v podavací jednotce je něco domontované hadička,která nechápu na co je,ale zhlídl jsem min 20 čerpadel a nikde nebyla je to provrtané skrz horní dekl a taková kovová jehla jde vedle čerpadla někde ke dnu. Tak kdoví na co to je a taky když dám druhé origo se může stát,že to nepojede kvůli tomu a zamotám se do toho totálně.
Naposledy upravil(a) lybraJTD dne pon bře 04, 2019 19:00, celkem upraveno 1 x.
lancia lybra SW 7/2003 -2,4 JTD 110 kw(odhad reálného výkonu 125 kw)
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
Jště jednou to po sobě přečti. Použij čárky a tečky tak aby bylo rozumět tomu co píšeš.
Vůbec nechápu to poslední sdělení.
Vůbec nechápu to poslední sdělení.
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,4 JTD 10 V přestalo startovat
proste je to rozbityJaromír 592 píše: ↑pon bře 04, 2019 15:59 Jště jednou to po sobě přečti. Použij čárky a tečky tak aby bylo rozumět tomu co píšeš.
Vůbec nechápu to poslední sdělení.
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT