Delta 1.6 HPE Fart Racing
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Delta 1.6 HPE Fart Racing
Ahoj,
tak jsem zdejší Lancii za 5 tisíc od Kuby vytáhl na závodní okruhy
Sledovat nás můžete tady:
https://www.facebook.com/fart.racing.team
Pokud máte někdo nějaký tipy, jak z toho auta lacině vytahat víc, tak šup sem s nima. Přemýšlím, že bychom vyhodili katalyzátor...
tak jsem zdejší Lancii za 5 tisíc od Kuby vytáhl na závodní okruhy
Sledovat nás můžete tady:
https://www.facebook.com/fart.racing.team
Pokud máte někdo nějaký tipy, jak z toho auta lacině vytahat víc, tak šup sem s nima. Přemýšlím, že bychom vyhodili katalyzátor...
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
Vzpomínáš na díl Top Gearu, kde na okruhu vylepšovali Avantime? Dřevěné lízátko, pořádné křídlo...
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
To s tím na ty závody jezdíte po ose?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
Pro odlehčení: jestě tapecírung ze dveří, tapecírung z haubny nad motorem, střešní tapec, zadní stěrač a jeho motorek, jestli to má, tak pryč s chladičem klimy.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
všechno z toho co jsi jmenoval je pryč, zůstal jen u ridiče, kdyby přišel boční náraz, bude to lepší
jezdíme po ose no, je to budgetový ježdění, takže daší auto s koulí, plaťákem by to dost prodražilo
jezdíme po ose no, je to budgetový ježdění, takže daší auto s koulí, plaťákem by to dost prodražilo
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
ten splitter vypadá dost dobře, asi kuchnu náš kuchyňský stůl, má přesně ten tvar
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
A o tomhle víš?
http://www.12bodu.cz/bodovany-prestupek-125c-1a-3.html
http://www.12bodu.cz/bodovany-prestupek-125c-1a-3.html
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
"řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích"
čím ohrožuje můj karimatkový nárazník? je to pěkně měkký a příjemný na dotek
čím ohrožuje můj karimatkový nárazník? je to pěkně měkký a příjemný na dotek
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
Hele to je Tvůj boj. Já bych se s takovým vrakem bál jet i u nás na vsi pro rohlíky... Rozhodně bych se velkým obloukem vyhýbal místům STK...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
no tak s něčím podobným (Bravo 1.6) začínal jeden kluk na bravoklubu .. úpravy systematický, ale auto velmi funkční.. na hobby závodech ale ztrácejicí na saxa a civic, takže to skončilo přestupem na civica.
v rámci udržení low cost:
1) maximální odlehčení je samozřejmost -klidně, pokud ti není líto (a auto je ve stavu že by znova nedalo STK) kapoty a 5 dveří tak vyřezat jejich nosnou konstrukci a přidělat to na rychloupínáky..
zadní boční okna a okno v 5tkách nahradit 3mm makrolonem... úspora kg zejména na 5tkách značná.. ale cena za makrolon... to sme zas mimo low cost...
2) kola s menším průměrem = změna celkovýho stálýho převodu a výrazný zlepšení dynamiky ..samozřejmě auto klesne a sníží se těžiště a občas se bude víc kvrdlat fofrklackem..malý kola jsou navíc většinou lehčí..
3) kat off ano... ale ne vytlučením (to se míjí účinkem, vzniklá prázdná komora je větší brzda..), ale náhrada trubkouodpovídajicícho průměru
když už jsme u vejfuku, nechal bych střeďák (je většinou průchozí) a zahodil koncák - do místa koncovky nátáhnout trubku - ten je přepážkovej... kupodivu tato kombinace bejvá tišší než jen koncák...
dále sundat vejfukový litinový svody a spasovat otvory v nich s těsněním.. ale to už je víc práce
4) na podvozek lze dát jiný pružiny z auta stejný platformy - když jsem na Tipo 2l dal pružiny z coupe 2L 16v, tak auto ztvrdlo (o 0,5mm silnější drát a o 1 závit méně na předku, na zadku počet závitů stejný, ale drát o 1mm silnější) a kleslo o 2 cm... náklady na pořízení pružin 0
5) pokud už není rádoby sportovní filtr, tak vyrabovat sací potrubí před filtrem - nechat jen airbox a rozvrtat ho (mam to tak na coupe, tipu a jinejch autech - základ je nemít podtlak před filtrem v boxu, ale atmo tlak)... airbox je na dobrým místě, odstíněn baterkou.. takže ani nemá smysl dávat ryhclej filtr.. ..pokud se nemílím, tak 76kW 1.6tka mívá v hadici před škrtící klapkou restriktor na cca 30mm.....o5 tlaková ztráta... která by správně v oblasti před škrtící klapkou vůbec neměla bejt..
v rámci udržení low cost:
1) maximální odlehčení je samozřejmost -klidně, pokud ti není líto (a auto je ve stavu že by znova nedalo STK) kapoty a 5 dveří tak vyřezat jejich nosnou konstrukci a přidělat to na rychloupínáky..
zadní boční okna a okno v 5tkách nahradit 3mm makrolonem... úspora kg zejména na 5tkách značná.. ale cena za makrolon... to sme zas mimo low cost...
2) kola s menším průměrem = změna celkovýho stálýho převodu a výrazný zlepšení dynamiky ..samozřejmě auto klesne a sníží se těžiště a občas se bude víc kvrdlat fofrklackem..malý kola jsou navíc většinou lehčí..
3) kat off ano... ale ne vytlučením (to se míjí účinkem, vzniklá prázdná komora je větší brzda..), ale náhrada trubkouodpovídajicícho průměru
když už jsme u vejfuku, nechal bych střeďák (je většinou průchozí) a zahodil koncák - do místa koncovky nátáhnout trubku - ten je přepážkovej... kupodivu tato kombinace bejvá tišší než jen koncák...
dále sundat vejfukový litinový svody a spasovat otvory v nich s těsněním.. ale to už je víc práce
4) na podvozek lze dát jiný pružiny z auta stejný platformy - když jsem na Tipo 2l dal pružiny z coupe 2L 16v, tak auto ztvrdlo (o 0,5mm silnější drát a o 1 závit méně na předku, na zadku počet závitů stejný, ale drát o 1mm silnější) a kleslo o 2 cm... náklady na pořízení pružin 0
5) pokud už není rádoby sportovní filtr, tak vyrabovat sací potrubí před filtrem - nechat jen airbox a rozvrtat ho (mam to tak na coupe, tipu a jinejch autech - základ je nemít podtlak před filtrem v boxu, ale atmo tlak)... airbox je na dobrým místě, odstíněn baterkou.. takže ani nemá smysl dávat ryhclej filtr.. ..pokud se nemílím, tak 76kW 1.6tka mívá v hadici před škrtící klapkou restriktor na cca 30mm.....o5 tlaková ztráta... která by správně v oblasti před škrtící klapkou vůbec neměla bejt..
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
Kdo se bojí, se.e v síni... mě se to líbí, ideální využití pro jinak bezcenný auto.Harous 239 píše: ↑úte bře 20, 2018 18:07 Hele to je Tvůj boj. Já bych se s takovým vrakem bál jet i u nás na vsi pro rohlíky... Rozhodně bych se velkým obloukem vyhýbal místům STK...
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
Tak na ty závody super, o tom žádná. Ale ty přesuny s tím bych já osobně neriskoval.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
Honzo, tohle jsou přesně ty super tipy co jsem potřeboval, moc díky to sání a restriktor udělám hned o víkendu a nad vyřezáním dveří a kapoty se zamyslím, no proč ne! par kg dobrejchHonza 2.0 16v píše: ↑úte bře 20, 2018 20:56 v rámci udržení low cost:
1) kapoty a 5 dveří tak vyřezat jejich nosnou konstrukci a přidělat to na rychloupínáky..
3) kat off ano... ale ne vytlučením (to se míjí účinkem, vzniklá prázdná komora je větší brzda..), ale náhrada trubkouodpovídajicícho průměru
když už jsme u vejfuku, nechal bych střeďák (je většinou průchozí) a zahodil koncák - do místa koncovky nátáhnout trubku - ten je přepážkovej... kupodivu tato kombinace bejvá tišší než jen koncák...
4) na podvozek lze dát jiný pružiny z auta stejný platformy - když jsem na Tipo 2l dal pružiny z coupe 2L 16v, tak auto ztvrdlo (o 0,5mm silnější drát a o 1 závit méně na předku, na zadku počet závitů stejný, ale drát o 1mm silnější) a kleslo o 2 cm... náklady na pořízení pružin 0
5) pokud už není rádoby sportovní filtr, tak vyrabovat sací potrubí před filtrem - nechat jen airbox a rozvrtat ho (mam to tak na coupe, tipu a jinejch autech - základ je nemít podtlak před filtrem v boxu, ale atmo tlak)... airbox je na dobrým místě, odstíněn baterkou.. takže ani nemá smysl dávat ryhclej filtr.. ..pokud se nemílím, tak 76kW 1.6tka mívá v hadici před škrtící klapkou restriktor na cca 30mm.....o5 tlaková ztráta... která by správně v oblasti před škrtící klapkou vůbec neměla bejt..
kdyby měl někdo nějaký pružiny za hubičku, tak bereme
jinak to auto je samozřejmě vizuálně hrozný, ale imho to není úplně ohrožující stav. na přejezd na okruh a zpět si to troufám
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8395
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
Tak já bych se nebál ve smyslu techniky, ale ve smyslu příslušníků PČR který když zahlídnou takový auto, tak se vidí minimálně s frčkou navíc a s vyznamenáním. Alespoň to tak je u nás.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing
no samozřejmě jsem hned po dvou kilometrech projel okolo hlídky křižovatkou, stáli jako první na světlech po pravé straně, ničeho si však za jízdy nevšimnuli. jak říkám, normálně s tím jezdit nebudu
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale