Stránka 1 z 2

Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: pon bře 19, 2018 23:09
od black_sheep 666
Ahoj,
tak jsem zdejší Lancii za 5 tisíc od Kuby vytáhl na závodní okruhy :lol:

Sledovat nás můžete tady:
https://www.facebook.com/fart.racing.team

Pokud máte někdo nějaký tipy, jak z toho auta lacině vytahat víc, tak šup sem s nima. Přemýšlím, že bychom vyhodili katalyzátor...

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: úte bře 20, 2018 09:35
od Dan 1
Vzpomínáš na díl Top Gearu, kde na okruhu vylepšovali Avantime? Dřevěné lízátko, pořádné křídlo... :lol:
Obrázek

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: úte bře 20, 2018 09:36
od Harous 239
To s tím na ty závody jezdíte po ose?

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: úte bře 20, 2018 11:20
od vonkreuz
Pro odlehčení: jestě tapecírung ze dveří, tapecírung z haubny nad motorem, střešní tapec, zadní stěrač a jeho motorek, jestli to má, tak pryč s chladičem klimy.

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: úte bře 20, 2018 13:32
od black_sheep 666
všechno z toho co jsi jmenoval je pryč, zůstal jen u ridiče, kdyby přišel boční náraz, bude to lepší :lol:
jezdíme po ose no, je to budgetový ježdění, takže daší auto s koulí, plaťákem by to dost prodražilo :lol:

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: úte bře 20, 2018 13:36
od black_sheep 666
Dan 1 píše: úte bře 20, 2018 09:35 Vzpomínáš na díl Top Gearu, kde na okruhu vylepšovali Avantime? Dřevěné lízátko, pořádné křídlo... :lol:
Obrázek
ten splitter vypadá dost dobře, asi kuchnu náš kuchyňský stůl, má přesně ten tvar :D

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: úte bře 20, 2018 15:33
od Harous 239

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: úte bře 20, 2018 17:12
od black_sheep 666
"řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích"

čím ohrožuje můj karimatkový nárazník? :lol: je to pěkně měkký a příjemný na dotek :twisted:

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: úte bře 20, 2018 18:07
od Harous 239
Hele to je Tvůj boj. Já bych se s takovým vrakem bál jet i u nás na vsi pro rohlíky... :lol: Rozhodně bych se velkým obloukem vyhýbal místům STK... :lol:

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: úte bře 20, 2018 20:56
od Honza 2.0 16v
no tak s něčím podobným (Bravo 1.6) začínal jeden kluk na bravoklubu .. úpravy systematický, ale auto velmi funkční.. na hobby závodech ale ztrácejicí na saxa a civic, takže to skončilo přestupem na civica.


v rámci udržení low cost:
1) maximální odlehčení je samozřejmost -klidně, pokud ti není líto (a auto je ve stavu že by znova nedalo STK) kapoty a 5 dveří tak vyřezat jejich nosnou konstrukci a přidělat to na rychloupínáky..

zadní boční okna a okno v 5tkách nahradit 3mm makrolonem... úspora kg zejména na 5tkách značná.. ale cena za makrolon... to sme zas mimo low cost...

2) kola s menším průměrem = změna celkovýho stálýho převodu a výrazný zlepšení dynamiky ..samozřejmě auto klesne a sníží se těžiště a občas se bude víc kvrdlat fofrklackem..malý kola jsou navíc většinou lehčí..

3) kat off ano... ale ne vytlučením (to se míjí účinkem, vzniklá prázdná komora je větší brzda..), ale náhrada trubkouodpovídajicícho průměru

když už jsme u vejfuku, nechal bych střeďák (je většinou průchozí) a zahodil koncák - do místa koncovky nátáhnout trubku - ten je přepážkovej... kupodivu tato kombinace bejvá tišší než jen koncák...

dále sundat vejfukový litinový svody a spasovat otvory v nich s těsněním.. ale to už je víc práce :)

4) na podvozek lze dát jiný pružiny z auta stejný platformy - když jsem na Tipo 2l dal pružiny z coupe 2L 16v, tak auto ztvrdlo (o 0,5mm silnější drát a o 1 závit méně na předku, na zadku počet závitů stejný, ale drát o 1mm silnější) a kleslo o 2 cm... náklady na pořízení pružin 0 :)

5) pokud už není rádoby sportovní filtr, tak vyrabovat sací potrubí před filtrem - nechat jen airbox a rozvrtat ho (mam to tak na coupe, tipu a jinejch autech - základ je nemít podtlak před filtrem v boxu, ale atmo tlak)... airbox je na dobrým místě, odstíněn baterkou.. takže ani nemá smysl dávat ryhclej filtr.. ..pokud se nemílím, tak 76kW 1.6tka mívá v hadici před škrtící klapkou restriktor na cca 30mm.....o5 tlaková ztráta... která by správně v oblasti před škrtící klapkou vůbec neměla bejt..

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: stř bře 21, 2018 09:38
od Jan 69
Harous 239 píše: úte bře 20, 2018 18:07 Hele to je Tvůj boj. Já bych se s takovým vrakem bál jet i u nás na vsi pro rohlíky... :lol: Rozhodně bych se velkým obloukem vyhýbal místům STK... :lol:
Kdo se bojí, se.e v síni... mě se to líbí, ideální využití pro jinak bezcenný auto.

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: stř bře 21, 2018 13:57
od Harous 239
Tak na ty závody super, o tom žádná. Ale ty přesuny s tím bych já osobně neriskoval. :wink:

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: stř bře 21, 2018 16:37
od black_sheep 666
Honza 2.0 16v píše: úte bře 20, 2018 20:56 v rámci udržení low cost:
1) kapoty a 5 dveří tak vyřezat jejich nosnou konstrukci a přidělat to na rychloupínáky..

3) kat off ano... ale ne vytlučením (to se míjí účinkem, vzniklá prázdná komora je větší brzda..), ale náhrada trubkouodpovídajicícho průměru

když už jsme u vejfuku, nechal bych střeďák (je většinou průchozí) a zahodil koncák - do místa koncovky nátáhnout trubku - ten je přepážkovej... kupodivu tato kombinace bejvá tišší než jen koncák...

4) na podvozek lze dát jiný pružiny z auta stejný platformy - když jsem na Tipo 2l dal pružiny z coupe 2L 16v, tak auto ztvrdlo (o 0,5mm silnější drát a o 1 závit méně na předku, na zadku počet závitů stejný, ale drát o 1mm silnější) a kleslo o 2 cm... náklady na pořízení pružin 0 :)

5) pokud už není rádoby sportovní filtr, tak vyrabovat sací potrubí před filtrem - nechat jen airbox a rozvrtat ho (mam to tak na coupe, tipu a jinejch autech - základ je nemít podtlak před filtrem v boxu, ale atmo tlak)... airbox je na dobrým místě, odstíněn baterkou.. takže ani nemá smysl dávat ryhclej filtr.. ..pokud se nemílím, tak 76kW 1.6tka mívá v hadici před škrtící klapkou restriktor na cca 30mm.....o5 tlaková ztráta... která by správně v oblasti před škrtící klapkou vůbec neměla bejt..
Honzo, tohle jsou přesně ty super tipy co jsem potřeboval, moc díky :-) to sání a restriktor udělám hned o víkendu a nad vyřezáním dveří a kapoty se zamyslím, no proč ne! par kg dobrejch :)

kdyby měl někdo nějaký pružiny za hubičku, tak bereme :-)

jinak to auto je samozřejmě vizuálně hrozný, ale imho to není úplně ohrožující stav. na přejezd na okruh a zpět si to troufám

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: stř bře 21, 2018 16:58
od Harous 239
Tak já bych se nebál ve smyslu techniky, ale ve smyslu příslušníků PČR který když zahlídnou takový auto, tak se vidí minimálně s frčkou navíc a s vyznamenáním. :lol: Alespoň to tak je u nás.

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

Napsal: stř bře 21, 2018 19:54
od black_sheep 666
no samozřejmě jsem hned po dvou kilometrech projel okolo hlídky křižovatkou, stáli jako první na světlech po pravé straně, ničeho si však za jízdy nevšimnuli. jak říkám, normálně s tím jezdit nebudu :lol: