Delta 1.6 HPE Fart Racing

Sekce, kde můžete všem ukázat, na čem děláte. Co opravujete a co máte v garáži.
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Delta 1.6 HPE Fart Racing

#1 Příspěvek od black_sheep 666 »

Ahoj,
tak jsem zdejší Lancii za 5 tisíc od Kuby vytáhl na závodní okruhy :lol:

Sledovat nás můžete tady:
https://www.facebook.com/fart.racing.team

Pokud máte někdo nějaký tipy, jak z toho auta lacině vytahat víc, tak šup sem s nima. Přemýšlím, že bychom vyhodili katalyzátor...
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#2 Příspěvek od Dan 1 »

Vzpomínáš na díl Top Gearu, kde na okruhu vylepšovali Avantime? Dřevěné lízátko, pořádné křídlo... :lol:
Obrázek
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#3 Příspěvek od Harous 239 »

To s tím na ty závody jezdíte po ose?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
vonkreuz
Příspěvky: 688
Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#4 Příspěvek od vonkreuz »

Pro odlehčení: jestě tapecírung ze dveří, tapecírung z haubny nad motorem, střešní tapec, zadní stěrač a jeho motorek, jestli to má, tak pryč s chladičem klimy.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej

Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#5 Příspěvek od black_sheep 666 »

všechno z toho co jsi jmenoval je pryč, zůstal jen u ridiče, kdyby přišel boční náraz, bude to lepší :lol:
jezdíme po ose no, je to budgetový ježdění, takže daší auto s koulí, plaťákem by to dost prodražilo :lol:
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#6 Příspěvek od black_sheep 666 »

Dan 1 píše: úte bře 20, 2018 09:35 Vzpomínáš na díl Top Gearu, kde na okruhu vylepšovali Avantime? Dřevěné lízátko, pořádné křídlo... :lol:
Obrázek
ten splitter vypadá dost dobře, asi kuchnu náš kuchyňský stůl, má přesně ten tvar :D
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#7 Příspěvek od Harous 239 »

Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#8 Příspěvek od black_sheep 666 »

"řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích"

čím ohrožuje můj karimatkový nárazník? :lol: je to pěkně měkký a příjemný na dotek :twisted:
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#9 Příspěvek od Harous 239 »

Hele to je Tvůj boj. Já bych se s takovým vrakem bál jet i u nás na vsi pro rohlíky... :lol: Rozhodně bych se velkým obloukem vyhýbal místům STK... :lol:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Honza 2.0 16v
Příspěvky: 470
Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
Bydliště: lomnice nad popelkou

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#10 Příspěvek od Honza 2.0 16v »

no tak s něčím podobným (Bravo 1.6) začínal jeden kluk na bravoklubu .. úpravy systematický, ale auto velmi funkční.. na hobby závodech ale ztrácejicí na saxa a civic, takže to skončilo přestupem na civica.


v rámci udržení low cost:
1) maximální odlehčení je samozřejmost -klidně, pokud ti není líto (a auto je ve stavu že by znova nedalo STK) kapoty a 5 dveří tak vyřezat jejich nosnou konstrukci a přidělat to na rychloupínáky..

zadní boční okna a okno v 5tkách nahradit 3mm makrolonem... úspora kg zejména na 5tkách značná.. ale cena za makrolon... to sme zas mimo low cost...

2) kola s menším průměrem = změna celkovýho stálýho převodu a výrazný zlepšení dynamiky ..samozřejmě auto klesne a sníží se těžiště a občas se bude víc kvrdlat fofrklackem..malý kola jsou navíc většinou lehčí..

3) kat off ano... ale ne vytlučením (to se míjí účinkem, vzniklá prázdná komora je větší brzda..), ale náhrada trubkouodpovídajicícho průměru

když už jsme u vejfuku, nechal bych střeďák (je většinou průchozí) a zahodil koncák - do místa koncovky nátáhnout trubku - ten je přepážkovej... kupodivu tato kombinace bejvá tišší než jen koncák...

dále sundat vejfukový litinový svody a spasovat otvory v nich s těsněním.. ale to už je víc práce :)

4) na podvozek lze dát jiný pružiny z auta stejný platformy - když jsem na Tipo 2l dal pružiny z coupe 2L 16v, tak auto ztvrdlo (o 0,5mm silnější drát a o 1 závit méně na předku, na zadku počet závitů stejný, ale drát o 1mm silnější) a kleslo o 2 cm... náklady na pořízení pružin 0 :)

5) pokud už není rádoby sportovní filtr, tak vyrabovat sací potrubí před filtrem - nechat jen airbox a rozvrtat ho (mam to tak na coupe, tipu a jinejch autech - základ je nemít podtlak před filtrem v boxu, ale atmo tlak)... airbox je na dobrým místě, odstíněn baterkou.. takže ani nemá smysl dávat ryhclej filtr.. ..pokud se nemílím, tak 76kW 1.6tka mívá v hadici před škrtící klapkou restriktor na cca 30mm.....o5 tlaková ztráta... která by správně v oblasti před škrtící klapkou vůbec neměla bejt..
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT

Uživatelský avatar
Jan 69
Příspěvky: 2331
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:53
Bydliště: Praha 6

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#11 Příspěvek od Jan 69 »

Harous 239 píše: úte bře 20, 2018 18:07 Hele to je Tvůj boj. Já bych se s takovým vrakem bál jet i u nás na vsi pro rohlíky... :lol: Rozhodně bych se velkým obloukem vyhýbal místům STK... :lol:
Kdo se bojí, se.e v síni... mě se to líbí, ideální využití pro jinak bezcenný auto.
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#12 Příspěvek od Harous 239 »

Tak na ty závody super, o tom žádná. Ale ty přesuny s tím bych já osobně neriskoval. :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#13 Příspěvek od black_sheep 666 »

Honza 2.0 16v píše: úte bře 20, 2018 20:56 v rámci udržení low cost:
1) kapoty a 5 dveří tak vyřezat jejich nosnou konstrukci a přidělat to na rychloupínáky..

3) kat off ano... ale ne vytlučením (to se míjí účinkem, vzniklá prázdná komora je větší brzda..), ale náhrada trubkouodpovídajicícho průměru

když už jsme u vejfuku, nechal bych střeďák (je většinou průchozí) a zahodil koncák - do místa koncovky nátáhnout trubku - ten je přepážkovej... kupodivu tato kombinace bejvá tišší než jen koncák...

4) na podvozek lze dát jiný pružiny z auta stejný platformy - když jsem na Tipo 2l dal pružiny z coupe 2L 16v, tak auto ztvrdlo (o 0,5mm silnější drát a o 1 závit méně na předku, na zadku počet závitů stejný, ale drát o 1mm silnější) a kleslo o 2 cm... náklady na pořízení pružin 0 :)

5) pokud už není rádoby sportovní filtr, tak vyrabovat sací potrubí před filtrem - nechat jen airbox a rozvrtat ho (mam to tak na coupe, tipu a jinejch autech - základ je nemít podtlak před filtrem v boxu, ale atmo tlak)... airbox je na dobrým místě, odstíněn baterkou.. takže ani nemá smysl dávat ryhclej filtr.. ..pokud se nemílím, tak 76kW 1.6tka mívá v hadici před škrtící klapkou restriktor na cca 30mm.....o5 tlaková ztráta... která by správně v oblasti před škrtící klapkou vůbec neměla bejt..
Honzo, tohle jsou přesně ty super tipy co jsem potřeboval, moc díky :-) to sání a restriktor udělám hned o víkendu a nad vyřezáním dveří a kapoty se zamyslím, no proč ne! par kg dobrejch :)

kdyby měl někdo nějaký pružiny za hubičku, tak bereme :-)

jinak to auto je samozřejmě vizuálně hrozný, ale imho to není úplně ohrožující stav. na přejezd na okruh a zpět si to troufám
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#14 Příspěvek od Harous 239 »

Tak já bych se nebál ve smyslu techniky, ale ve smyslu příslušníků PČR který když zahlídnou takový auto, tak se vidí minimálně s frčkou navíc a s vyznamenáním. :lol: Alespoň to tak je u nás.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: Delta 1.6 HPE Fart Racing

#15 Příspěvek od black_sheep 666 »

no samozřejmě jsem hned po dvou kilometrech projel okolo hlídky křižovatkou, stáli jako první na světlech po pravé straně, ničeho si však za jízdy nevšimnuli. jak říkám, normálně s tím jezdit nebudu :lol:
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Odpovědět