LANCIA LYBRA 1,9JTD
Napsal: pát bře 10, 2017 01:44
Zdravím,sice už mám lybru nějakou tu dobu, ale rozhodl jsem se, že se také podělím o to co mi vlastně stojí v garáži.
Koupil jsem ji před 4 lety za 35 tis. Jako ekvivalent k vw, kde bylo jasnou volbou Lybra "za málo peněz hodně muziky".
Poté jsem však propadl autům a zamiloval si italská auta.Tak začala má touha po dokonalosti a kráse auta a začal jsem si jej plnit na Lybře což spousta lidí kolem mne nedokáže do teď pochopit
Začátek byl jednoduchý dostat tam kola R17 a zapsat je vše se podařilo s přítelkyní jsme je daly do laku a pak už to šlo ráz na ráz.A jako majitel italského auta jsem měl jsem spousta záhadných závad v elektrice a i jiných Vypíšu jen seznam některých úkonů.
kola Borbet R17
-přední náprava komplet uložení, stabilizátor, ramena
-vrtané kotouče
-vytlumení dveří a kufru
-motor uložení
-všechny kladky řemeny
-vstřiky
-turbo
-motorák do černé
-sání
-celolak auta
-vyvoskování dutin včetně vytrhání interiéru a zbavení veškerých rezáků pod koberci
-komlet antikorozka podvozku
-tonování skel
-interíer přelakování
a mnoho dalších x desítek úkonů a drobností už si to sám nepamatuji
Raději jsem nikdy nepočítal kolik jsem do toho dal, ale vím, že kdybych si to vše ušetřil dala se za to před pár lety koupit delta v dobrém stavu. ....Ale už chybí jen pár detailů a má představa bude hotová.
Velké dík patří také Karlovi, který mi teď pomohl vyřešit ztrátu výkonu.
Děkuji
Jediné s čím teď bojuji jsou přední světla totálně mi přes zimu v garáži rozpraskaly skla.Viděl jsem zde i někoho, kdo si nechal nebo si sám udělal čirá nová a předělal na xenony.Nevíte někdo kde ty skla?
Koupil jsem ji před 4 lety za 35 tis. Jako ekvivalent k vw, kde bylo jasnou volbou Lybra "za málo peněz hodně muziky".
Poté jsem však propadl autům a zamiloval si italská auta.Tak začala má touha po dokonalosti a kráse auta a začal jsem si jej plnit na Lybře což spousta lidí kolem mne nedokáže do teď pochopit
Začátek byl jednoduchý dostat tam kola R17 a zapsat je vše se podařilo s přítelkyní jsme je daly do laku a pak už to šlo ráz na ráz.A jako majitel italského auta jsem měl jsem spousta záhadných závad v elektrice a i jiných Vypíšu jen seznam některých úkonů.
kola Borbet R17
-přední náprava komplet uložení, stabilizátor, ramena
-vrtané kotouče
-vytlumení dveří a kufru
-motor uložení
-všechny kladky řemeny
-vstřiky
-turbo
-motorák do černé
-sání
-celolak auta
-vyvoskování dutin včetně vytrhání interiéru a zbavení veškerých rezáků pod koberci
-komlet antikorozka podvozku
-tonování skel
-interíer přelakování
a mnoho dalších x desítek úkonů a drobností už si to sám nepamatuji
Raději jsem nikdy nepočítal kolik jsem do toho dal, ale vím, že kdybych si to vše ušetřil dala se za to před pár lety koupit delta v dobrém stavu. ....Ale už chybí jen pár detailů a má představa bude hotová.
Velké dík patří také Karlovi, který mi teď pomohl vyřešit ztrátu výkonu.
Děkuji
Jediné s čím teď bojuji jsou přední světla totálně mi přes zimu v garáži rozpraskaly skla.Viděl jsem zde i někoho, kdo si nechal nebo si sám udělal čirá nová a předělal na xenony.Nevíte někdo kde ty skla?