Stránka 8 z 12

Re: Lybra 2.0

Napsal: pon bře 20, 2017 10:14
od Pavel 104
S tou geometrií mě to teda taky napadlo, ale že by až tak?

Re: Lybra 2.0

Napsal: pon bře 20, 2017 10:19
od Richie 10
ja mel na jednom kole hnutou geometrii a prave zimak mi vubec nesedel...sjizdelo se mi to hrozne na vnitrni strane...

Re: Lybra 2.0

Napsal: pon bře 20, 2017 10:44
od Pavel 104
To moc nepoznám po těch "pár" km.
Auto jede normálně rovně, nic nikam netáhne a ani při vyšších rychlostech, drží to stopu.

Re: Lybra 2.0

Napsal: pon bře 20, 2017 19:15
od Harous 239
Úplně stejně mě dostal zimní Kleber na Octavii 3. Auto šlo čumákem ven a bylo cítit, že přední vnější kolo absolutně nedrží. A ty gumy byly opravdu marný. Takže bych problém v geometrii nehledal.

Re: Lybra 2.0

Napsal: pon bře 20, 2017 20:41
od Pavel 104
Mě předek držel, ale CENSORED mě zradila.
Naštěstí ta 40-tka byla fakt na pohodu.

Re: Lybra 2.0

Napsal: stř bře 22, 2017 11:04
od Krwel 146
Zajímavé, Polaris 3 mám na Kappě už delší dobu a nemám s nimi problém.

Re: Lybra 2.0

Napsal: stř bře 22, 2017 14:21
od KUZMA 663
Zimní gumy jsou z mekkčí směsi a bohužel i na bocích,stačí si kleknout ke kolu a obouma rukama zalomcovat s kolem do vozu a ven a uvidíte jak to na tom ráfku plave a u Lybry o to více na zadku s natáčecí nápravou to dělá divy. Starší gumy tvrdnou takže je to lepší ,ale ne na sněhu. Na to aby to sedělo je snad dobrá dojížděcí pneu ta má bočnice výstužené a nemá takový výkyv ,ale jízda s nimi je jak bez tlumičů a per tvrdá. Samo je geometrie ,odklon , sbíhavost,tlumiče.

Re: Lybra 2.0

Napsal: stř bře 22, 2017 19:26
od rammstein
KUZMA 663 píše: stř bře 22, 2017 14:21 Zimní gumy jsou z mekkčí směsi a bohužel i na bocích,stačí si kleknout ke kolu a obouma rukama zalomcovat s kolem do vozu a ven a uvidíte jak to na tom ráfku plave
Tvrdost směsi určitě nemá vliv tak velký na tuhost bočnice pneumatiky. Tam jde hlavně o konstrukci, tloušťku materiálu a výšku profilu pneumatiky. Lybra má na 15palcovém ráfku hodně vysoký profil a většina pneumatik je v tomhle rozměru měkká (bočnice je tenká kvůli tlumení), takže když autem zalomcuješ, bočnice pneu se ohýbají. Ale věř tomu, že to není jenom tím, že by zimní pneu byla z měkčí směsi. Zrovna nedávno mi gumař ukazoval nějakou speciální letní Michelinku na Citroen C6 a tam se dala bočnice dala málem ohýbat mezi prsty, jak to bylo dělaný primárně na pohodlí. A to ta pneumatika byla stará asi 10 let, takže už směs měla to nejlepší za sebou.

Re: Lybra 2.0

Napsal: stř bře 22, 2017 20:26
od Pavel 104
Fakt je, že z Dedry jsem zvyklej na 195/50/15, což je 98mm vysoká bačkora. Na Lybře je 195/65/15 a to je 127mm.
Asi ty 3cm asi dělají kua moc.
Ale bude to prostě kombinace typu gumy, výšky pneu a starých uložení na zadku.

Re: Lybra 2.0

Napsal: stř bře 22, 2017 21:41
od rammstein
Možná na to měly vliv i nějaké nečistoty na silnici. Brácha říkal, že jel Dubou o víkendu na motorce a místy, že byly olejové skvrny od Zakšína až do Liběchova, takže musel dávat sakra majzla.

Re: Lybra 2.0

Napsal: stř bře 22, 2017 22:27
od Pavel 104
Taky mě napadlo že to byla prostě souhra více faktorů.

Re: Lybra 2.0

Napsal: čtv bře 23, 2017 16:49
od Jarda 591
Také jsem měl tyhle Barumky 3ky a v životě je už nechci, 2 zimní sezony , nějakých 15 t. a byly v :butthead:, teď jsem měl Continentaly 4 zimní sezony v poho a kdo by je chtěl na letní dojetí i s plechama tak za 14dnů jdou z auta.

Re: Lybra 2.0

Napsal: úte dub 04, 2017 19:09
od Pavel 104
Konečně jsem to fotnul celé "po".

Re: Lybra 2.0

Napsal: pát dub 07, 2017 19:09
od Pavel 104
Tohle bych klidně narouboval. =D>

Re: Lybra 2.0

Napsal: pát dub 07, 2017 21:08
od Krwel 146
To vypadá, jak ovládací panel z lokomotivy :lol: