Lybra 2.0
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.0
Pro Pavla 104:
To blikání bude na 99% blbej kontakt buď přímo na žárofce nebo na cestě k ní, nebo i přímo blbá žárovka.
To přepínání vstupů typuju taky na "volantový" tlačítko. Když mačkáš ty tlačítka na volantu (s vypnutym motorem), měly by zřetelně cvakat. Pokud to některý nedělá, tak asi zůstává sepnutý.
A nebo to všechno taky může dělat KO baterka - když mi odešla do kopru, tak celý auto byla barevná hudba jak sviň...
To blikání bude na 99% blbej kontakt buď přímo na žárofce nebo na cestě k ní, nebo i přímo blbá žárovka.
To přepínání vstupů typuju taky na "volantový" tlačítko. Když mačkáš ty tlačítka na volantu (s vypnutym motorem), měly by zřetelně cvakat. Pokud to některý nedělá, tak asi zůstává sepnutý.
A nebo to všechno taky může dělat KO baterka - když mi odešla do kopru, tak celý auto byla barevná hudba jak sviň...
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: Lybra 2.0
Žárofku jsem zkoušel. Asi cesta k ní, ale stejně, proč to bliká s nastartovaným motorem a jinak nee.
Tlačítka na volantu zdá se cvkají.
Baterka je už vyměněná, na tu bych to nesváděl.
Tlačítka na volantu zdá se cvkají.
Baterka je už vyměněná, na tu bych to nesváděl.
Re: Lybra 2.0
neni problém, napíšu si tě do pořadníku, ale za všechny moje veterány, auto i moto, to máš tak 20-30 let, když to půjde dobřePavel 104 píše:Odolné v pravdě ano, myslím že kdyby měl čítač omezovače, byl by určitě 4-místný. [-o<
Tak já dělám do fčel.
Řekni, co je nejlepší, já ti to přivezu a udělej mi to. =D>
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lybra 2.0
Napětí z alternátoru je vyšší než z baterie. Pro jistotu bych změřil napětí při nastartovaným autě jestli není v háji regulátor alternátoru a nepřebíjí to. Potom zkusit natáhnout provizorně na odzkoušení k tý žárovce kostru. Pokud to bude dělat dál tak příomo plus od baterky. Tím by si měl zjistit na jaký straně je problém.Pavel 104 píše:Žárofku jsem zkoušel. Asi cesta k ní, ale stejně, proč to bliká s nastartovaným motorem a jinak nee.
Zkusil bych prohlídnout i pojistky. U Aprilie Pegaso mě kdysi vypekla pojistka tím, že nebyla přepálená, ale zlomená. To byla taky krásná past. Chvíli to šlo všechno, chvíli nic, chvíli vše krom startéru...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.0
Regulátorem to nebude, to by mu toho blikalo asi mnohem víc.
Světlo v kufru je G40 a spíná mu kostru I11 - to je mikrospínač v zámku. Takže pro začátek bych změřil ten mikrospínač - nebo ho stačí na zkoušku vyzkratovat na kostru.
Plus tam spíná ŘJ - M40 do toho bych se zatím moc nehrabal.
Světlo v kufru je G40 a spíná mu kostru I11 - to je mikrospínač v zámku. Takže pro začátek bych změřil ten mikrospínač - nebo ho stačí na zkoušku vyzkratovat na kostru.
Plus tam spíná ŘJ - M40 do toho bych se zatím moc nehrabal.
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: Lybra 2.0
Volant rozebrán, celkem v pohodě 5-ka imbus a za minutku byl pytel dole. =D>
Bohužel, ale i po odpojení tlačítek na volantu se rádio přepínalo samo.
Takže mě čeká vyndání celého systému a čištění tlačítek tam a snad ještě něčeho.
Bohužel, ale i po odpojení tlačítek na volantu se rádio přepínalo samo.
Takže mě čeká vyndání celého systému a čištění tlačítek tam a snad ještě něčeho.
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.0
Až to rádio budeš vyndavat, tak nejdřív úplně odpoj ten konektor co jde do volantu (je tušim modrej) a vyzkoušej to bez něj. Jestli to přestane přelaďovat, tak na tom kablíku máš někde zkrat. Jestli to nepřestane, tak tlačítko přímo na rádiu...
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: Lybra 2.0
Odpojený tlačítka jsem už měl, ale jen ve volantu.
Ty myslíš ještě pod volantem, resp. pod palubkou?
Ty myslíš ještě pod volantem, resp. pod palubkou?
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lybra 2.0
Když vytáhneš z rádia konektor toho ovládání z volantu tak uvidíš jestli je problém v rádiu nebo mimo něj.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Lybra 2.0
Ale stejně musí rádi ven, abych vytáh ten konektor.
To už můžu všechno komplet vyčistit a namazat.
To už můžu všechno komplet vyčistit a namazat.
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.0
Ne myslím konektor přímo na rádiu.Pavel 104 píše:Ty myslíš ještě pod volantem, resp. pod palubkou?
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: Lybra 2.0
Je to jen můj pocit, že Lybra topí pomaljec a o něco míň než Dedra?
Re: Lybra 2.0
Tak bohužel v drátech od volantu to není, i po odpojení příslušného konektoru ta mrcha přepíná vstupy sama.Pepazdepa 408 píše:Až to rádio budeš vyndavat, tak nejdřív úplně odpoj ten konektor co jde do volantu (je tušim modrej) a vyzkoušej to bez něj. Jestli to přestane přelaďovat, tak na tom kablíku máš někde zkrat. Jestli to nepřestane, tak tlačítko přímo na rádiu...
Re: Lybra 2.0
Další selekce v podobě odpájeného spínače/tlačítka přímo na desce tišťáku autorádia taky nepomohla.
Dál nepátrám, je to cosi a kdesi uvnitř.
Jednodušší to vyměnit celý a bude klid.
Dál nepátrám, je to cosi a kdesi uvnitř.
Jednodušší to vyměnit celý a bude klid.
Re: Lybra 2.0
jojo...v Kapici i můj 150 Kg mechanik seděl jak papaláš Já mám metrák a 180 a teda, v Kapici mi CENSORED lítala z leva do prava...v Lybře jsem neměl problém najít ideální posaz.Jan 69 píše:Na tohle je super Kappa, tam se musí uvelebit snad každej...a má plynový lanko, naštěstí
Co se přihodilo Dedře, že sháníš motor?
Lancia Musa 1,4 16V 70 Kw (12)
Fiat Stilo Multiwagon 1,9 JTD 85 Kw (03)
ex : Lancia Lybra SW 2,4 JTD 150PS (03)
ex : Fiat Stilo 1,9 JTD 59 Kw (04)
ex : Lancia Kappa SW 2,4 TDS (96)
Fiat Stilo Multiwagon 1,9 JTD 85 Kw (03)
ex : Lancia Lybra SW 2,4 JTD 150PS (03)
ex : Fiat Stilo 1,9 JTD 59 Kw (04)
ex : Lancia Kappa SW 2,4 TDS (96)