Lybra 2.0
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Re: Lybra 2.0
S tou geometrií mě to teda taky napadlo, ale že by až tak?
Re: Lybra 2.0
ja mel na jednom kole hnutou geometrii a prave zimak mi vubec nesedel...sjizdelo se mi to hrozne na vnitrni strane...
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
Re: Lybra 2.0
To moc nepoznám po těch "pár" km.
Auto jede normálně rovně, nic nikam netáhne a ani při vyšších rychlostech, drží to stopu.
Auto jede normálně rovně, nic nikam netáhne a ani při vyšších rychlostech, drží to stopu.
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lybra 2.0
Úplně stejně mě dostal zimní Kleber na Octavii 3. Auto šlo čumákem ven a bylo cítit, že přední vnější kolo absolutně nedrží. A ty gumy byly opravdu marný. Takže bych problém v geometrii nehledal.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Lybra 2.0
Mě předek držel, ale CENSORED mě zradila.
Naštěstí ta 40-tka byla fakt na pohodu.
Naštěstí ta 40-tka byla fakt na pohodu.
- Krwel 146
- Člen klubu
- Příspěvky: 1983
- Registrován: pon zář 18, 2006 20:53
- Bydliště: V lese hnedka u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.0
Zajímavé, Polaris 3 mám na Kappě už delší dobu a nemám s nimi problém.
Lancia Kappa 2.4 JTD SW "Parníček"
Lancia Dedra 2000 Turbo Egoistka
Lancia Dedra 2000 Turbo Egoistka
- KUZMA 663
- Administrator
- Příspěvky: 396
- Registrován: pát led 08, 2010 22:31
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.0
Zimní gumy jsou z mekkčí směsi a bohužel i na bocích,stačí si kleknout ke kolu a obouma rukama zalomcovat s kolem do vozu a ven a uvidíte jak to na tom ráfku plave a u Lybry o to více na zadku s natáčecí nápravou to dělá divy. Starší gumy tvrdnou takže je to lepší ,ale ne na sněhu. Na to aby to sedělo je snad dobrá dojížděcí pneu ta má bočnice výstužené a nemá takový výkyv ,ale jízda s nimi je jak bez tlumičů a per tvrdá. Samo je geometrie ,odklon , sbíhavost,tlumiče.
Lybra 2,4 JTD SW,Executive,modrá
Re: Lybra 2.0
Tvrdost směsi určitě nemá vliv tak velký na tuhost bočnice pneumatiky. Tam jde hlavně o konstrukci, tloušťku materiálu a výšku profilu pneumatiky. Lybra má na 15palcovém ráfku hodně vysoký profil a většina pneumatik je v tomhle rozměru měkká (bočnice je tenká kvůli tlumení), takže když autem zalomcuješ, bočnice pneu se ohýbají. Ale věř tomu, že to není jenom tím, že by zimní pneu byla z měkčí směsi. Zrovna nedávno mi gumař ukazoval nějakou speciální letní Michelinku na Citroen C6 a tam se dala bočnice dala málem ohýbat mezi prsty, jak to bylo dělaný primárně na pohodlí. A to ta pneumatika byla stará asi 10 let, takže už směs měla to nejlepší za sebou.
ex. Lancia Lybra 1.9 JTD 85 kW
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Re: Lybra 2.0
Fakt je, že z Dedry jsem zvyklej na 195/50/15, což je 98mm vysoká bačkora. Na Lybře je 195/65/15 a to je 127mm.
Asi ty 3cm asi dělají kua moc.
Ale bude to prostě kombinace typu gumy, výšky pneu a starých uložení na zadku.
Asi ty 3cm asi dělají kua moc.
Ale bude to prostě kombinace typu gumy, výšky pneu a starých uložení na zadku.
Re: Lybra 2.0
Možná na to měly vliv i nějaké nečistoty na silnici. Brácha říkal, že jel Dubou o víkendu na motorce a místy, že byly olejové skvrny od Zakšína až do Liběchova, takže musel dávat sakra majzla.
ex. Lancia Lybra 1.9 JTD 85 kW
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Re: Lybra 2.0
Taky mě napadlo že to byla prostě souhra více faktorů.
Re: Lybra 2.0
Také jsem měl tyhle Barumky 3ky a v životě je už nechci, 2 zimní sezony , nějakých 15 t. a byly v , teď jsem měl Continentaly 4 zimní sezony v poho a kdo by je chtěl na letní dojetí i s plechama tak za 14dnů jdou z auta.
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Re: Lybra 2.0
Konečně jsem to fotnul celé "po".
Re: Lybra 2.0
Tohle bych klidně narouboval. =D>
- Krwel 146
- Člen klubu
- Příspěvky: 1983
- Registrován: pon zář 18, 2006 20:53
- Bydliště: V lese hnedka u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lybra 2.0
To vypadá, jak ovládací panel z lokomotivy
Lancia Kappa 2.4 JTD SW "Parníček"
Lancia Dedra 2000 Turbo Egoistka
Lancia Dedra 2000 Turbo Egoistka